Euroviisut Lauantaina

u.m****

Olipa hieno semifinaali , pohjoismaista pääsi moni ja HYVIÄ KAPPALEITA OLI MONTA.

30

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **(*)**

Tykkäsin Ruotsin esityksestä --oli lavakarismaa ,ja taitoa --mikä taideesitys.

• Tykkä euroviisuista

Eihän suomen Lordikaan Vaatteilla koreillut --mutta voitti -- oli erilainen ja se tehoo - Kauheita esityksiä --naiset yrittää mennä hameen pituudella Tai mieluimmin ei ollenkaan --kun keskustelioiden mielipiteitä lukee.

• yks mummo

Tänään ne nyt sitten tulee --- ja mummot voittaa.

• yks toinen mummo

Kyllä ne mummut oli hyvät -

• vain.minä

Eipä taida meidän mummot Euroviisuja voittaa.
      Ärsyttää, että pian kaikki kipaleet esitetään englanniksi.

Mummoilla oli säädyllisesti vaatteet yllä, kun puolet esiintyjistä
      ovat lähes kelteisillään.
      Ja Eurohumppa soi.
      Toki tiedän, että olen muinaisjäänne.

Pyrotekniikka toimii.

• Just tulin kotiin ja ehdin nähdä Ruotsin kappaleen, pidin siitä, nyt soi musiikki täysillä täälläkin ja yö on lämmin!
      Harmi etten nyt nähnyt mummoja, mutta olin nähnyt ne aiemmin, hauskaa illanjatkoa valvojille:D

• tykkäsin Cypruksen kappaleesta

• Minä taas pidin Romanian esityksestä, se oli tarttuva, melkoista show'ta on esitykset, itse laulu jää hieman toisarvoiseksi. mutta nyt en jaksa katsoa loppuun asti, iltapäivästä olen ollut lietsussa, ja nyt

Hyviä öitä:D

• Minä myös --siinä jotain samaa cyproksen kanssa

• -

Wautsi, Venäjän mummot hienosti toisena.
      Ja jo saaneet varat kirkkoonsa.

• Uskallan sanoa että ruotsi voittaa --vaikka muuten en tykkääkkään kun he ovat suomessa ihan kun eivät olisi suomalaisia. ja omistaisivat sen

• ?

En ymmärrä. Ruotsalaiset ovat ihan eri asia kuin suomenruotsalaiset.

• Makrina ek

Eihan Ruotsin esiintyjät olleet suomalaisia. Voittivat kisankin.
        Mitä häpeämistä siinä on?

• **(*)** sama Ulla mirjami

• Miksi ne sitten yrittää olla erimaata --ovathan he Suomenkansalaisia--
        Ja sellaise laittoivat suomen Euroviisua laulaan .. häpesin -:=(

• nyr paras voittaa

• :)

Joopa, Suomessa on monta virallista kieltä. Kieli ei tee ketään ruotsalaiseksi.
      Mutta nautitaan. :))
      Ruotsi voittanee.
      Saameksikin voisi joku yrittää.

• Hyvää.Yötä!

Kiitos, aloittaja, mukava oli seurata.
      Nyt nukkumaan Helluntain viettoon.
      Mukavaa saada olla kanssanne. Kiitos seurastanne!

Keinu, Aleksis Kivi.

Nyt kanssani keinuhun käy,
      mun impeni, valkeal liinal;
      kuin morsian kauniina seisoovi luonto
      iltana helluntain.
      Heilahda korkeelle, keinu,
      ja liehukoon impeni liina
      illalla lempeäl.
      .

• hyvää yötä --ja heleetä helluntaita kaikille .

Ihanan runon teki Aleksi . kiitos siittäkin.

• Kävin Feispuukissa ja ne molemmat sain sinne jo Ruotsin ja venäjän laulut (esitykset paressanoa)

Joki vois ne tännekkin siirtää Ehkä katleija taas auttaa.

• Lorena*

Euroviisujen voittajakappale Euphoria oli sitä mitä nimi kertoi. Lavasteet esittäjällä ympäristöineen kuvasivat hyvin normaalista hyvänolon tunteesta suistumista yliluonnolliseen hyvänolon tunteeseen. Helmat hulmusivat sifongin lailla mielen liitäessä avaruudessa. Ihan hyvä esitys kokonaisuutena.

Tuli vastakkainasettelua Babushkojen esitykseen Party for erevybody. Aivan ihania babushkoja olivat kaikella tavalla sitä mitä esittivät virsujen pauloja myöten. Oli todellinen väripilkku joka poikkesi muista esityksistä. Bubushkat olivat niin jalat maassa esiintyvä lauluyhtye, kuitenkin toivat upeasti esille laulun sanojen sisällön, ei siinä tarvittu taustajoukkojen hälinää.

Tuli vain mieleeni pisteiden jaossa, kuinka paljon laulajan ympärillä "mellastavat" taustajoukot saavat laulun kuulumaan hyvältä, kun itse laulaja häviää melusaasteen, tanssijoiden, voimistelijoiden joukkoon. Rekvisiitta on hyväksi mutta kuinka pitkälle.

• *Kukkahame*

Kiitos että joku oli tuonut baabushkojen esityksen, hyvä tunne tarttu kuunnellessa jo aamusta.
      Eivätpä puvuilla koreilleet ja tuohivirsut taisi olla ja kuviovillasukat ;-DD.
      Oli niin toisenlainen esitys kautta aikojen hyvä että Venäjä oli tuon laittanut kilpailuun, katsomokin eli täysillä ilossa mukana, mitä nyt tuomarit yritti olla vakavia, vaikka useilla tuomareillakin vaihtui ilme iloiseen.

Ruotsi oli loistava, taianomainen esitys jonka jälkeen oli pakko mennä nukkumaan, kai siinä jotain rentoutusta tuli yksitoikkoiseen tuijotukseen.

Monetkin esitukset olivat niin 'täynnä' kaikkea rekvisiittaa ettei paljon lauluesityksestä enää voinut ymmärtää.

• Kiitos --nyt saadaan kokopäivän soitella Lorenaa ja paapuskoita -

• Makriina ek

Onnea vain Ruotsille!
      Ihan onni oli, ettei Suomen jollotus edennyt finaaliin.
      Nyt pitää satsata esitykseen!

• Suomella oli osuutta Ruotsin voittoon EuroNeuroissa! Loreenin tanssikoreografia oli italialais-suomalaisen Ambra Succin suunnittelema. Hän on Örebron teatterin koreografi.

"Euphoria" oli erilainen ja muistan kun ABBA voitti "Waterloollaan" 1974 niin hekin edustivat aivan erilaista esiintymistä aikaisempiin verrattuna, esiintymisasuistaan lähtien. Nyt kyllä tuntuu että lavatehosteissa ollaan menty liian pitkälle. Tuntuu että tehosteet ovat tärkeämmät kuin esitettävät kappaleet.

• Kiva nähdä että sinäkin MdK-MdK tulit takasin , toivotaan että osallistut useimmin keskusteluihin taasen.
        Minä olin siittä Ruotsin esityksestä täysin jo ensi näkemältä varma , että siinä on voittokappale.
        Niin taiteellisnen jakaunis esitys.

• susm.

Enpä ennen kuin vasta tänä aamuna kuuntelin noita euroviisukappaleita.
      Samanlaisilta jympytyksiltä tuntuivat lähes kaikki. Enkä edes ymmärrä Venäjän mummujenkaan esityksen mahtavuutta, poikkeavuudellaan voittivat, eivät taidoillaan.
      Suoraan sanoen tyhjänpäiväistä hömppää ovat koko viisut.

• minun mielestä , jolla en haluakkaan vaikuttaa muiden mielipiteisiin , mutta noin "yleisesti ottaen" ihan hyvä viihdeohjelma , johonka osallistuu monesta maasta , eikös tarvita jotakin positiivista otetta erimaiden yhteisiin osallistumisiin--

Ja rohkeesti Ruotsin Loreen otti kantaa jopa poliittisestikkin ,tapaamalla Jäerjestävänmaan ihmisoikeus asioihin . Sillain korrektisti. Niinkun sivistyneiden ihmisten pitääkin ottaa kantaa .
      Ei menemällä hävittämään kaduille köyhien kauppiaiden" putiikkia" niikuin monessa maassa protestoidaa vääryyksiä vastaan --- Tämä teko Loreelta oli rohkea , ja sai liianvähän huomioo. , Mutta huvä näinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe