Mistä ostaa anime-elokuvia tai -sarjoja Oulun seudulta?

Anime-fani

Tietääkö kukaan putiikkeja joissa näitä myydään? Tai tietääkö mistä anime-tuotoksia voisi ylipäänsä löytää kaupungeista? Videomyymälöistä vai mistä? Minkämerkkisiä videomyymälöitä kaupungeissa (Eritoten Oulussa) on?

3

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivanvarmastion

      Terve, en suosittele sinua ostamaan näitä anime-elokuvia tai sarjoja kaupoista koska ne ovat suomenkielisinä aivan perseestä jopa suomitekstitykset ovat aivan kamalia... Jos olet anime-fani niin true animefani kattoo elokuvat/sarjat japanin kielisinä ja englanninkielisillä teksteillä

      • Animefani

        Ja näin olen tehnytkin, aina japaninkielisinä, aina englanninkielisin tekstein. Minä minua oikein pidät, jonain sunnuntaiharrastelijana?

        Enkä halua katsoa animea joistain virusten kyllästämistä streampalveluista, vaan parasta on kun saa pidellä animekoteloa kädessä, lukea takakannen tekstit, asettaa levy lukijaan ja nauttia kokemuksesta tv:n kautta.

        Tämä on myös sitä true animefaniutta.

        Joten mistä niitä kauppoja oikein löytyy, vai pitääkö tyytyä verkkokauppoihin - ei meinaa sieltäkään kyllä kauhean hyvin löytyä, etenkin animesarjojen dvd-boxeja on hankala löytää.


      • ekäpä
        Animefani kirjoitti:

        Ja näin olen tehnytkin, aina japaninkielisinä, aina englanninkielisin tekstein. Minä minua oikein pidät, jonain sunnuntaiharrastelijana?

        Enkä halua katsoa animea joistain virusten kyllästämistä streampalveluista, vaan parasta on kun saa pidellä animekoteloa kädessä, lukea takakannen tekstit, asettaa levy lukijaan ja nauttia kokemuksesta tv:n kautta.

        Tämä on myös sitä true animefaniutta.

        Joten mistä niitä kauppoja oikein löytyy, vai pitääkö tyytyä verkkokauppoihin - ei meinaa sieltäkään kyllä kauhean hyvin löytyä, etenkin animesarjojen dvd-boxeja on hankala löytää.

        Puolenkuun verkkokaupasta löytyy jonkin verran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe