Tietääkö kukaan putiikkeja joissa näitä myydään? Tai tietääkö mistä anime-tuotoksia voisi ylipäänsä löytää kaupungeista? Videomyymälöistä vai mistä? Minkämerkkisiä videomyymälöitä kaupungeissa (Eritoten Oulussa) on?
Mistä ostaa anime-elokuvia tai -sarjoja Oulun seudulta?
3
213
Vastaukset
- Aivanvarmastion
Terve, en suosittele sinua ostamaan näitä anime-elokuvia tai sarjoja kaupoista koska ne ovat suomenkielisinä aivan perseestä jopa suomitekstitykset ovat aivan kamalia... Jos olet anime-fani niin true animefani kattoo elokuvat/sarjat japanin kielisinä ja englanninkielisillä teksteillä
- Animefani
Ja näin olen tehnytkin, aina japaninkielisinä, aina englanninkielisin tekstein. Minä minua oikein pidät, jonain sunnuntaiharrastelijana?
Enkä halua katsoa animea joistain virusten kyllästämistä streampalveluista, vaan parasta on kun saa pidellä animekoteloa kädessä, lukea takakannen tekstit, asettaa levy lukijaan ja nauttia kokemuksesta tv:n kautta.
Tämä on myös sitä true animefaniutta.
Joten mistä niitä kauppoja oikein löytyy, vai pitääkö tyytyä verkkokauppoihin - ei meinaa sieltäkään kyllä kauhean hyvin löytyä, etenkin animesarjojen dvd-boxeja on hankala löytää. - ekäpä
Animefani kirjoitti:
Ja näin olen tehnytkin, aina japaninkielisinä, aina englanninkielisin tekstein. Minä minua oikein pidät, jonain sunnuntaiharrastelijana?
Enkä halua katsoa animea joistain virusten kyllästämistä streampalveluista, vaan parasta on kun saa pidellä animekoteloa kädessä, lukea takakannen tekstit, asettaa levy lukijaan ja nauttia kokemuksesta tv:n kautta.
Tämä on myös sitä true animefaniutta.
Joten mistä niitä kauppoja oikein löytyy, vai pitääkö tyytyä verkkokauppoihin - ei meinaa sieltäkään kyllä kauhean hyvin löytyä, etenkin animesarjojen dvd-boxeja on hankala löytää.Puolenkuun verkkokaupasta löytyy jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768