Kulta-poju

Pyh

Mikko Koivu sai Granlundille puhuttua kovan sopimuksen vaikka floppaa täysin NHL:ssä. Peli kovenee vaa siellä, täälläki puhti loppuu alle runkosarjas. Siellä pitäs kaverin pelata 82 peliä. Tommonen mikkihiiri pärjää yhtää siä äijien paris.

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyh

Mikko sanonu et mä oon Sakun veli antakaa sille se kunno sopimus. Mä oon kapteeni myös. Ne veljekset osaa kyl paskaa jauhaa.

• Pyh

SM-liiga on ihan neitisarja. Tyyppi saanu vetää ilman kunnon niittejä aikas hyvin. Entä kun NHL kovanaamat ajaa sen ihan pystyy heti alkuu? Tottakai ne testaa sitä. Ei tule kestää sitä testiä.

• Pyh
        Pyh kirjoitti:

SM-liiga on ihan neitisarja. Tyyppi saanu vetää ilman kunnon niittejä aikas hyvin. Entä kun NHL kovanaamat ajaa sen ihan pystyy heti alkuu? Tottakai ne testaa sitä. Ei tule kestää sitä testiä.

Onko Minnesotas kunnon poliiseja suojelemas sitä? Tarviihan se suojelihan. Tokihan jos se saa näppäillä rauhas ni voi pärjätäki jotenkin.

• Pyh
        Pyh kirjoitti:

Onko Minnesotas kunnon poliiseja suojelemas sitä? Tarviihan se suojelihan. Tokihan jos se saa näppäillä rauhas ni voi pärjätäki jotenkin.

Sidney saanu vissii 3 aivotärähdystä. Ne on tosiaa saman pitusia molemmat, 180. Teemu on 183. Ei paljoo pitempi tyyppi. Pärjänny ihan hyvin. Teemun tutka Paul on vaa 178. Mutta oli eri aikakin niillä. Pelaajat on kasvanu siitä.

• Pyh
        Pyh kirjoitti:

Sidney saanu vissii 3 aivotärähdystä. Ne on tosiaa saman pitusia molemmat, 180. Teemu on 183. Ei paljoo pitempi tyyppi. Pärjänny ihan hyvin. Teemun tutka Paul on vaa 178. Mutta oli eri aikakin niillä. Pelaajat on kasvanu siitä.

Mennää ihan sivuraiteille ni olishan Paul ja Teemu saanu kunnon tiimis sen stanleyn.

• kranlunt

Kranlund ei pysty se niitataa het jäänpintaan ja sielt se ei nouse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4019
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2082
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      866
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      748
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      684
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      658
    Aihe