miksi porissa ei oo kfc:tä? kana rules

guile itse

Viikonloppu on alkanut, viina virtaa ja nakkikioskeilla karatekoululaiset alkavat verrytellä illan western etuilu ninjamaster kisat mielessä.Kaikki on täydellisesti, ainakin melkein..

Porista puuttuu roskaruuan ykkönen, KFC ketjun putiikki josta voi hakea sangollisen epäeettisesti tuotettua kanaa friteerattuna krapulaa tai känniä helpottamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=FXRAsUOblV4&feature=related

Ottakaas joku starttilaina valtiolta ja perustakaa franchisepulju poriin josta voi ostaa aitoa taistelukanaa

20

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taas pikkuaivoja

No huh huh.
      Porista ja Suomesta puuttuu monta muuta tärkeempää.
      Mahtoiko ketjun aloittja nähdä mitä kirjoitti,
      tai tajusiko mitä sanoi.
      Mene nyt sinäkin lapsi vaikka Sivaan ja osta Jäätelö.

• syökää känää!

Porista ei puutu mitään muuta paitsi kfc.Olet dille jos et sitä ymmärrä.
      Kuka jaksaa jotain lattialla kerran käyneitä kebabbeja joiden täytteet ovat tuoreudeltaan sitä luokkaa että ripuli lentää joka suupalan jälkeen, tai jotain iänikuisia karmeita hampurilaisia, big mac joojoo kamalanmakuista shittiä. hyhhyh.

Jos kerran maksetaan 12 miljoonan uusi uimahalli kun vanhan korjaus olisi maksanut 6, voidaan myös starttirahoittaa joku työtön kfc:n franchise yrittäjäksi jotta nälkäiset saavat kanaa.

• Puuteko?

No mitä vielä täällä nariset?
      Haet itse lainan ja firma pystyyn!

• avaa jo se liike

"No mitä vielä täällä nariset?
        Haet itse lainan ja firma pystyyn!"

Paskanmarjat! Olen alkoholisti elämäntapaintiaani jota ei kiinnosta muu kuin viina,pimppi ja kanansyönti.Tietenkin odotan että joku teistä nuijista avaa sen liikkeen että voin kantaa sinne sossurahani kännissä.

Duh..

• AMMU ITSESI

No huh huh..
      Voitko edes meidän mieliksi vaikka vaan AMPUA ITSESI.

• väkivaltias

Ai ai, nyt taisi tulla kehoitettua ihmistä väkivaltaan ja se on palstan sääntöjen mukaan kiellettyä.
      Ole hyvä, ja mene aamusella poliisilaitokselle ilmiantamaan itsesi koska olet väkivaltainen öykkäriapina.

• missä Taco Bell?

Laittaisko joku myös Taco Bellin samaan hintaan? Itse kaipaan meksikolaista pikaruokaa.

• Ulkomaiden herkut

KYllä! Vittu kyllä! taco bell tänne ja heti! KFC!TACO BELL! Ja mitä vielä?!
      Ei tuota kotimaista iänikuista pullapaskaa jaksa syödä, pitää olla vaihtelua ja pitää saada hintoja alas, lisää kilpailua!

• näitä riittää...

"taco bell tänne ja heti! KFC!TACO BELL! Ja mitä vielä?!"

- Pizza Hut
        - Krispy Kreme
        - In-N-Out Burger
        - Denny's
        - Wendy's
        - Steak'n Shake
        -Godfather's Pizza (jonka jälkiruokapizzaa olen kaivannut paljon ja hartaasti. Ihme, ettei Suomessa yksikään pizzeria tajua alkaa tehdä makeita jälkiruokapizzoja?!?!?)

http://www.godfathers.com/Menu/Dessert/

Siinä vinkkiä paikallisille pizzayrittäjille, miltä jälkiruokapizza näyttää.

• rannekarvat pizzaan

Makeita jälkiruokapizzoja?
      Jumalauta en edes tiennyt että sellaisia on olemassa!! Heti tänne sellaisia!

Alkaa todellakin kyllästyttää nuo puoliraa-at taikinalätkät joissa on 4 pientä sienenpalaa ja ihan 3 kappaletta purkkiananasta sen tomaattikastikkeen seassa ja pitäis vielä maksaa nyrkillinen euroja sellaisesta!

Ulkomaista tarjontaa tiskiin! (enkä nyt todellakaan tarkoita mitään turkkilaista höttöä josta menee maha sekaisin viikoksi...)

• tärkeysjärjestys

No, ensiks odottaisi Stockmannia, Hessburgerii tai Arnoldsii.

• ei ei ei ei ei ja ei

stockmanne on kauheeta shittiä, ei sellaista täällä tarvita.johan se on nähty mitä kökköä niissä kaupataan.samaa skedeä kuin joku sokos porissa, ylihintaista ja mautonta.

hes on majoneesipullaa, mäkki on pullaa mutta ilman majoneesia, molemmat hirveitä maultaan.

• hyva hyva naami nami

KFC on kyllä hyvä valinta jos haluaa syödä teurasjätteitä mutta ei oikeen muuten tosin samaan kastiin kuuluvat kansallisherkkumme euron lihapullapaketit.

• kyykkyputiikki

En tiedä teurasjätteistä, oletkohan itse ollut jossain ugandan kfc:ssä syömässä?
      Kanannahkalihapullat on kyllä hirveätä paskaa, se on totta.

KFC on takuuvarmasti laadukkaampaa mässyä kuin joku mäkkäri tai hese.Makukin on hyvä.

Eikös meillä ollut joku burger (king vai mikä..?), ja muistan nuoruudestani sokoksessa olleen käviksen puolella carrolsin, mutta konkkaan meni sekin, perhana.

nuo 2 mitkä nyt dominoivat hampurilaistarjontaa, ovat kauheata paskaa ja hinnat hirveitä.Sama koskee myös ruokakauppoja, k ja s ryhmiä.Meillä on eu:n kallein ruoka, oli se ravintolassa tai kaupassa.

Lisää kilpailua ja isot rahanahneet paskaputiikit kyykkyyn!

• noi ekaksi

Voi ei...
      nyt hokasin...
      Täältä puuttuu aidot

Venäläinen-
      ruottalanen-
      norjalainen-
      tanskalainen-
      saksalainen-
      hollantilainen-
      ranskalainen-
      itävaltalainen ravintola
      Voi kauheeta mitä puutteita.
      Ja en kaikkia edes tiedä mitä puuttuu..
      Mutta puutteita on
      Ei gulf huoltsikkaa
      Ei oo näkötornia, joku vaivainen vesiastia kaanaassa.
      Ei oo metroa
      Ei oo raitsikkaa
      Ei oo ninko mitään.

Mutta tärkein tietty on toi KFC ketjun putiikki...
      Se nyt tietty ensin...

• KFCKFCKFCKFCKFCKFCKF

Venäläinen- ei tarvita
        ruottalanen- hyi
        norjalainen- kauheeta
        tanskalainen- ei ei ei
        saksalainen- lidlistä saa wunderbaumeja sun muuta
        hollantilainen- ei kukaan osaa edes ääntää niiden ruokien nimiä
        ranskalainen- no joo, sipulia ja kermaa joka ruokaan ja nimeksi joku chic
        itävaltalainen ravintola heil olutta, sitähän meiltä puuttuukin heil
        Voi kauheeta mitä puutteita.
        Ja en kaikkia edes tiedä mitä puuttuu..
        Mutta puutteita on
        Ei gulf huoltsikkaa mikä hemmetin gulf
        Ei oo näkötornia, joku vaivainen vesiastia kaanaassa. mene raumansillalle tuijottelemaan.
        Ei oo metroa cityjuna on, hyppää kyytiin possujunaan
        Ei oo raitsikkaa juurihan mainitsin possujunamme
        Ei oo ninko mitään. totta, kfc puuttuu saatana

• Äitien velliä

Kaipaan Atrian äitien laittamaa läskisoosia. Sitä aidon eineksen säilöntäaineen makuista. Kukahan alkais tekemään sitä. Amican lisäksi.

• Äitien velliä.

Kuka vitun jumalauta läskipää luiskaottanen kaljapöhö oli menny tuikkaan miinuksen mun viestiin. Tommoset saatanan heseläskit sais kaikki vetää luotsinmäen paskaluiskasta putkeen.

• pihvinkääntäjä
        Äitien velliä. kirjoitti:

Kuka vitun jumalauta läskipää luiskaottanen kaljapöhö oli menny tuikkaan miinuksen mun viestiin. Tommoset saatanan heseläskit sais kaikki vetää luotsinmäen paskaluiskasta putkeen.

Joku kateellinen pimpolalainen talikallo jonka koko perhe on töissä hesessä varmaan, kun eivät muuta työtä kouluttamattomina paskoina saa?

• tietovva

Nyt se paikka on tulossa.... katso Porin Sanomat
      Liikekiinteistö tulee panakedonkadulle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      65
      4918
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      65
      2906
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      190
      2751
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      2715
    5. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      23
      2296
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      7
      2196
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2093
    8. Hei olen tulossa Ajoihin

Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.
      Imatra
      30
      2046
    9. 2
      1212
    10. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      207
      1108
    Aihe