Yksi käyttäjä rajoitetuilla oikeuksissla.Vain turvallisuussyistä. Käytäjällä ei ole salasanaa. Nyt joudun joka kerta tietokoneen käynnistyksen jälkeen klikkaamaan käyttäjän kuvakettä. Pääsenkö mitenkään automaattisesti sisään?
Ei tietystikään mitään ongelmaa, jos poistan erillisen administratorin ja käytän konetta täysillä oikeuksilla ilman salasanaa. Ei järkevää.
Automaattinen sisäänkirjautuminen Standard User + Administrator
3
647
Vastaukset
En ole kokeillut mutta
http://www.w7forums.com/automatic-login-t420.html
"..joka kerta tietokoneen käynnistyksen jälkeen klikkaamaan käyttäjän kuvakettä."
Ja olen ollut aina siinä uskossa että MINÄ olen laiska....- Standard User
Toimii kunhan osaa soveltaa hiukan.
Ennen kuin poista sen ruksin, pitää siirtyä halutun automaattisen "käyttäjän" (ei admin) kohdalle (ei näy kuvissa) ja vasta sitten poistaa sen ruksin. Ja kun kysytään salasanaa ja sen vahvistusta, kenttiin EI SAA kirjoittaa mitään (jos salasanaa ei ole ennenkään ollut). Muuten kone herjaa vääristä salasanoista yms. ja kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa käynnistyksen yhteydessä, eikä hyväksy sitä uutta salasanaa! Eikä edes tarjoa mahdollisuutta mennä sisään Administratorina. Ei ainakaan, jos ei muista sen tarkkkaa kirjoitusasua. En ole missään ikinä koskaan tarvinnut. Näkynyt aina automaattisesti. Onneksi hyväksyi lopulta sen käyttäjän alkuperäisen tyhjän "salanasanan".
Nyt ei tarvitse erikseen odottaa sisäänklikkauksen jälkeen yli minuutin verran selainikkunan yms käynnistyksiä. Kotisivu on heti valmiina, kunhan vaihtaa päätteen (TV) HDMI:lle (PC). 2...3 kertaa päivässä.
Kiitos - 3+3
Standard User kirjoitti:
Toimii kunhan osaa soveltaa hiukan.
Ennen kuin poista sen ruksin, pitää siirtyä halutun automaattisen "käyttäjän" (ei admin) kohdalle (ei näy kuvissa) ja vasta sitten poistaa sen ruksin. Ja kun kysytään salasanaa ja sen vahvistusta, kenttiin EI SAA kirjoittaa mitään (jos salasanaa ei ole ennenkään ollut). Muuten kone herjaa vääristä salasanoista yms. ja kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa käynnistyksen yhteydessä, eikä hyväksy sitä uutta salasanaa! Eikä edes tarjoa mahdollisuutta mennä sisään Administratorina. Ei ainakaan, jos ei muista sen tarkkkaa kirjoitusasua. En ole missään ikinä koskaan tarvinnut. Näkynyt aina automaattisesti. Onneksi hyväksyi lopulta sen käyttäjän alkuperäisen tyhjän "salanasanan".
Nyt ei tarvitse erikseen odottaa sisäänklikkauksen jälkeen yli minuutin verran selainikkunan yms käynnistyksiä. Kotisivu on heti valmiina, kunhan vaihtaa päätteen (TV) HDMI:lle (PC). 2...3 kertaa päivässä.
KiitosTäällä toimivat ohjeet Suomeksi http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/kirjaudu_sisaan.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144