Te jotka soititte tiistaita 22.5 poliisille valkoisen Mersu Sprintterin ajamisesta / ohittamisesta.
Mitä haittaa / vaaraa olen teille tai muille tielläliikkujille aiheuttanut??
Ohitin vähän rohkeammin pari körröttelijää, jotka eivät tajua, että 80 km /h rajoitusalueella saa ajaa todellakin sitä kahdeksaakymppiä!!
Saatteko te poliisille soittelijat paremman taivaspaikan, kylpyläviikonlopun, opperalipun vai mitä??
Tästä lähtien ajatte sen valkoisen Mersu Sprintterin takana juuri sitä nopeutta kun itse haluan ajaa!!
Alinopeudesta ei ketään vielä ole sakoitettu!!
Paraistentien poliisille soittajat!
18
1001
Vastaukset
- Näkijä
Haa! Poliisille soitto siis vielä kannatta tehdä!!! Yleensä kaaharit ja rattijuopot ovat ehtineet jo pois Paraisten tieltä Kaarinassa kun poliisit lähtevä Turusta taikka kauempaa. Ja sinä et ensimmäistä kertaa ohitellut ylinopeudella sillä tiellä!
- SokotaOctavia
Hyvä että polliisi on jututtanut sinua..Soitan jatkossakin jos aihetta ilmenee.
- xxx
Apartheid-politiikka auttaisi. Ehdotan, että ne, joiden ajokortti on ruåtsiksi, saisivat jatkossa ajaa sen leveän valkoisen viivan oikealla puolella ja meille ugreille jätettäisiin sen keskellä olevan halvemman katkoviivan lähistö.
- harkintaan
Kaikista ei kannata soittaa. Paraisilla asuu entinen muukalaislegioonalainen 4-5-kymppinen äijä, jonka ajosta on soitettu. Soittaja on kuulemma katunut tekoaan vahvasti.
- Omituisia ovat
Sydmontiellä oli joku autoilija hermostunut moottoripyöräilijälle ja kiilannut sen ojaan. Sen jälkeen oli käynyt vielä vetämässä motoristia turpaan, kertoi Turun Sanomat.
- Parainen
Paraisilla mikään muukalaislegionalainen asu...tuollaista viitsit valehdella.Tuskinpa poliisi kertoisi soittajan nimeä vaikka kysyisi.Kuulemma ihmisiä on eniten maailmassa levittämässä perättömiä asioita....ompeluseura akkojen lisäksi!
- harkintaan
Et edes tiedä mitä muukalaislegioonalainen tarkoittaa. Itse olen tutustunut ko. henkilöön ollessani Suomen rauhanturvajoukoissa, samassa maassa.
Soittajan nimi kerrotaan aina, mikäli ylinopeus menee oikeuteen. - valehtelija oot
harkintaan kirjoitti:
Et edes tiedä mitä muukalaislegioonalainen tarkoittaa. Itse olen tutustunut ko. henkilöön ollessani Suomen rauhanturvajoukoissa, samassa maassa.
Soittajan nimi kerrotaan aina, mikäli ylinopeus menee oikeuteen.Pötypuhetta. Soittajan ei edes tarvitse kertoa omaa nimeään. Dumbo taas valehteelee niin että lentoon lähtee korviensa ansiosta. Ota faktoista selvää ennen kuin teet itsesi enemmän naurunalaiseksi.
- Hulluja riittää
Pireuksesta lähdimme kerran yhden paraislaisen kaverin kanssa mokilleni jatkoille. Oli palvellut Algeriassa, Marokossa ja tehnyt jotain "konttorirotan" hommia Espanjassa. Kertoi, ettei tiedä mitään sodasta, vain murhista. Myöhemmin lauloi marssia, joka kaikui tyynellä rannalla. Se kuulosti melko synkältä.
http://m.youtube.com/watch?v=GD6bJjtXBuI
- Poliisi B:W
En tunne asiaa, mutta huomaathan, että tieliikennelain mukaan kuljettajan on sovitettava nopeutensa sellaiseksi, että pystyy hallitsemaan autonsa kaikissa olosuhteissa. Ilmoitettu rajoitus ei ole välttämättä sillä kohtaa suurin sallittu nopeus
- sairaat pois
Henkilöiltä, jotka eivät kykene ajamaan suurinta sallittua nopeutta pitää ottaa kortti pois. He eivät ole ajokykyisiä.
- Vermikuliitti
voi yyyhrreeen kerrran! Jos keli on hyvä, niin kyllä sitä soisi itse kunkun ajelevan sitä merkin osoittamaa nopeutta. Jos ei uskalla ja pelottaa, niin kortti pois ja taksin kyytiin, tai sitte bussilla. Maisemat on kauniita juu, mutta jos tekee mieli ihailla, niin auto tiensivuun ja ulos ihastelemaan.
Jos sitä nyt sitte välttämättä haluaa hissukseen ajella, niin sen jonon takana voi aina välillä päästää ohi, kun ei kerran kiirus tunnu olevan? - Maltti on valttia
Tänään Saaristotiellä Paraisita Turun suuntaan oli aamulla klo 8 autoletkajono menossa Kaarinaan päin kun takaa tuli heittäen Mersu Vito ajajana nuoren näköinen kaveri ja änkesi letkan mukaan kun ei päässyt ohi enää oli pakko jäädä roikkumaan eltkan mukaan.. Ihan hyödyttömiä ja erikoisen näköisiä koukkauksia kaveri yritti tehdä mutta ei se auta kun vastaantulijoita on koko ajan.
Idioottimaista touhua eikä yhtään pelisilmää. - Money is my bitch
Mua vituttaa kans tollane kytille itkeminen. Sitä, ku on vähänki enemmän massii päällä, ni aina löytyy joku läski, ku alkaa vinkuu!!!
- sopusuhtaisestivaan
Suosittelen kortteja,eivät paina niin että läskit vinkuu,itellä tosin ei oo läskii :)
- Money is my bitch
Mitä kortteja, nyt en ihan ymmärtäny??
- M3 Power
Minä ohittelen vielä reippaammin, eikä ole kyllä yhtään kyttää tullut itkemään. Ihme kuppailijoita tuolla tiellä, ajetaan jopa 50 km/h, sitten kiihdytetään jopa seitsemäänkymppiin.
Kädettömät vittuun sieltä auton ratista. Sama koskee vanhaa mustaa cl mersua, joka ajelee miten sattuu, kaasupoljinta kaljuuntunut äijä ei löydä. Ajelee yleensä punainen takki päällä. - Sivusta seurannut
Tiedän sun bemarisi. Aika pitkä piikki alla ja vanhaa asuntoa ei saada remontoitua, kun pitää näytellä oikein M-Bemarilla :) Toivottavasti saat määräaikaishuollot suoritettua ajoissa. Että ei käy niin, että kuljet vielä linja-autolla. Toki se vielä näyttää hyvältä, kun Bemari seisoo pihalla, mutta tulee ankea olo, kun vouti vie auton ja talon. Eletään varojen mukaan. Siinä yksi elämän viisaus.
Saaristotie on yksi helvetti. En tiedä mistä nämä köröttelijät ovat korttinsa saaneet ja miksi he eivät voi kulkea julkisilla, kun autolla ajaminen ei tahdo onnistua. Epävarma ajo vaarantaa kanssakulkijat. Yrittäkää edes pitää nopeus siinä suurimmassa sallitussa. Tiellä ei ole 60 km/h rajoitusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446