Festaripillun nuolenta

I Love it 4 ever

Löytyykö ketään lisäkseni, joka on antanut naiselle suuseksiä 4 päivän festarikeikan lopulla? Muhinut pillu, useita pissalla/paskalla käyntejä ja erittäin muheva tuoksu hieman tökki, mutta tein mitä miehen pitää. Oman heppini olin pessyt vischyllä moneen kertaan.

9

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 30

Hyi vittu. Mä nuolen vaan puhdasta pimppiä.

• rakastankaral

mäki nuolen vaan puhdasta. hyi saakeli oikein muhinut.....

• kokemuksen ääni

ei se pimppa siinä haise juur millekää mutta perä.reijästä lähtee sellanen hajupommi että pysykää kaukana

• nam1 lurps

Vain se valkoinen tahna häpyhuulten ypärillä tuoksahtaa silakalta. Se on hammastahnaa.

• Tuhma nuolijatar M

Nam! Mä nuolen aina pillua oli likainen tai puhdas! Kumpikin on kiihottavaa ja ihanaa! Ihana olisi sellainen nainen jossain festareilla joka pakottaisi nuolemaan likaista pilluaan ja likaista peppuaan ja pakottaisi minut että sinähän nuolet!

• pisuaari99

Olen sun oma wc.

• htr 26v

Minä olen nuollu 3pv muhineen 19v tytön per-seen,ei se pahemmin tuoksahtanu vielä mitä nyt pieni haju oli että huomas,nuolin sen pimpan ja peppureijänkin niin hyvin että tyttö ei enää pesua kaipaillukkaan,.seuraavana päivän sama homma nyt vain oli paikat nuolun jäliltä vähän puhtaammat tietty mutta toisaalta olihan se käyny aamutortut ja ja pisut laskemassa läheiseen vessaan aamulla joten nuolut jätin illaks,eli tais tulla syötyä vähän eritteitäkin sinä vkl raumalla

• Tuhma M

Olisi ihanaa kun joku tuhma nuori nainen pakottaisi nuolemaan pimppiään väkisin ja istuisi kasvoille eikä päästäisi pois!

• Anonyymi

Festaripillut on nuoltava tyyten, koska pesumahdollisuutta ei ole kuin laiturifestareilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe