Voi herranjumala tätä kiimaista oloa ilmalla on merkitystä. Tulkaa nuolemaan pimppiäni se vuotaa todella kiimaisena ja halukkaana toivoen nuolijaa? Oisitteko miehet niin viitseliäitä? On todella kosteena paikat!
Tulkaa Please nuolemaan pimppiäni!
28
3321
Vastaukset
- 50M
Missäpä sinä olet?
- Anni^
Anni^ kirjoitti:
Tässä vielä kuva halukkaille:
http://pillu.kuvakasa.fi/kuva.php?kuva=1798Eikun siis:
http://pimppi.kuvakasa.fi/kuva.php?kuva=1798
- Käärmekieli
Mielelläni.
laitappa anni vietsiä niin tulen nuolemaan sinua:)
ilomielin
- kyl mä tulen
Asutko lähellä Raumaa, niin tulen mielelläni.?
- passion
jos turun seudulla asut niin tavataan...
Tulen, jos annat nuolla.
- mievaan täs lähelt
ootko kolmannenkerroksen pimu??
- Sexymies sulle
Hei!!
Asutko n.100 km säteellä Lahdesta....? Nuolen sulle ihania orkkuja peräjälkeen....Luottamuksella.
Vastaa tähän ja anna mailiosoitteesi niin päästään asiaan:::::
Olen luotettava ja terve mies! - Jouniii^
Anna Jounille mirriä?
- kielikylpy
ihan heti kerro mistä löydän sut
- Nettipoliisi69
THIS IS FAKE!
- mistäpäin
olet kotoisin anni?
- trolololollololooooo
ei voi olla näin säälittäviä ihmisiä olemassa :D
- säälimätön
säälittäviä..? Millainen tuo sinun avaus ja sen anti tähän keskusteluun sitten oli tasoltaan?
- skdslfjoei
Pidan pimpsan nuolemisesta, siitä vaimo saa aina orkun ja monesti joudun vielä nuolemaan mällinikin pois panon jäljiltä. Se oli aluksi vähän vaikeaa, kun oli jus orkun saanut, muta nyt siihen on tottunut. Toisen orkku on omankin orkun jälkeen niin kiihottava ja suun olessa pimpassa kiinni se tuntuu niin hyvältä.
- rasaisa
hyi jumalauta nuolet onat mällis?
Mie oon torniojokilaaksosta! Voin tulla nuoleskelemaan:)
- rappe_86
Joo mä nuolen sua ja annan sellaset kyydit, että sä et kävele viikkoon!
- Amalgaani
Omko ihan pakko ?
21.11.2013 Saavun e-Suomeen vajaaksi viikoksi, otahan yhteyttä, hunter308(at)suomi24.fi
Mielelläni
- Trollipeikko II
Ou jee, mä voin tulla nuolemaan. Mulla on 30 cm pitkä kieli ja osaan väristää sitä 1000 Hz ja antaa samalla pienen pieniä sähköiskuja, joista jokainen saa sinut laukeamaan.
Kaluni on puolimetrinen ja terskakin kuin käsipallo. Kaikki tytöt haluavat minua ja saan kenet tahdon. Pystyn laukeamaan ainakin 50 kertaa vuorokaudessa ja jokaisella kerralla vähinään kahvikupillinen nutipäitä lähtee liikkeelle. Niitä on ainakin siis 50 ziljardia.
jee .... tosiuskottavaa, vai mitä? - OLD man
Mansen miäs haluu kans. Ookko mansesta?
- Nuolija
Nuolen mielelläni pimppiäsi pitkään ja kunnolla.Saat monta mahtavaa orkkua käsittelyssäni,olisi ihanaa jos ejakuloisit kun laukeat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800