Kuuntelin sivusta kun yks tyyppi rehvasteli että on virittäny 1,8T:stä 150->350 hv. Tiedän että on noita muutkin tehneet, ettei se mikään rakettitieteen taidonnäyte ole.
Mutta sitten se mitä jäin miettimään; millanen toi on sitten ajaa? Eihän tollaselle teholle suunniteltu ahdin herää suunnilleen ikinä... Vai löytyykö esim. Garretin huippumallistosta sellaisia ahtimia joilla tuollainen viritysaste ei tee autoa vittumaiseksi ajaa?
1,8 ja 350 hv
3
122
Vastaukset
- viritys
Kyllä sillä autolla tottuu ajamaan, ja tavallaan tommonen kone jota joutuu vähän herättelemään on hauska ajaa, oikeampi ongelma on koneen kestäminen.
- nimimerkki10
Mitenköhän semmoisen polttoaineenkulutus normiajossa sitten on jos ehdin on moottoritienopeuksissa lähinnä "tulppana"?
Vaikka harvempia virittäjiä se kulutus kauheasti kiinnostaa. Mutta jos vaikka kyseessä olis ainut käyttöauto?- t
Maantiekulutus ei välttämättä kulutus lisäänny yhtään, jos ahtopaineet ei lisäänny maantieajakierrosluvulla, eikä välttämättä kuin muutaman prosentin, vaikka ahdot nousisikin, ainakin, jos pakoputkistoa on avarrettu riittävästi.
Kyllä useita virittäjiä kiinnostaa kulutus, tosin ainakin pari vuotta sitten heillä oli kaikilla viritetyt diiselit, joihin pystyi saamaan tuplatehon kulutuksen paljon lisääntymättä. Tällähetkellä kulutusta miettivät virittäjät käyttävät enimmän e85:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673