Haluaisin nimen maailman suloisimmalle jääkarhunpennulle, Volpino Italiano nartulle
Nimi maailman ihanimmalle pennulle
8
157
Vastaukset
- Hmm....
No mää oon aika huono keksii nimii mut....käviskö....Lumikki:) tai...LumixDD
Joo o aiks huonoi noi mut... Haittaaks se??!!?? - volppari fani<3
Oon miettiny tota Lumia jo mut haluisin sellasen erikoisen nimen :D ? Meijä pienokaine tulee jo 18.6. et koht tulee kiire..
 - Ihana koirarotu!
Onpas suloinen koirarotu, ite en kans tiiä kovin hyviä nimiä koiralle muuta kun joku Nuppu, Pilvi tai Siiri? :D Joskus oon tuntenut samanrotuisen koiran ja sen nimi oli Fuji, aika omaperäinen mutta silti suloinen nimi
 - volppari fani<3
Meijän entisel lemmikin nimi oli Nuppu ja Fuji kuulostaa kyllä aika kivalle mutta lisää ehdotuksia kaivataan :) ?
 - volppari fani<3
Ajattelin Hania mutta en tiedä.. Sopisiko tuo nimi valkoiselle volpinolle ?
 - volppari fani<3
Ja Ada ollaan myös mietitty, ku on nii kauhee vaikeet valita mut nyt se nimi pitäis jo alkaa tietämää.. :):) Et olisko Ada sitte iha sopiva :) ?
 - volpino italiono :)
MINULLAKIN ON VOLPPARI, MUTTA POIKA
 - volppari fani<3
Meijän volpinosta tulee sitten Ada

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245231Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821315- 991299
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741010Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937