Haluaisin nimen maailman suloisimmalle jääkarhunpennulle, Volpino Italiano nartulle
Nimi maailman ihanimmalle pennulle
8
133
Vastaukset
- Hmm....
No mää oon aika huono keksii nimii mut....käviskö....Lumikki:) tai...LumixDD
Joo o aiks huonoi noi mut... Haittaaks se??!!?? - volppari fani<3
Oon miettiny tota Lumia jo mut haluisin sellasen erikoisen nimen :D ? Meijä pienokaine tulee jo 18.6. et koht tulee kiire..
- Ihana koirarotu!
Onpas suloinen koirarotu, ite en kans tiiä kovin hyviä nimiä koiralle muuta kun joku Nuppu, Pilvi tai Siiri? :D Joskus oon tuntenut samanrotuisen koiran ja sen nimi oli Fuji, aika omaperäinen mutta silti suloinen nimi
- volppari fani<3
Meijän entisel lemmikin nimi oli Nuppu ja Fuji kuulostaa kyllä aika kivalle mutta lisää ehdotuksia kaivataan :) ?
- volppari fani<3
Ajattelin Hania mutta en tiedä.. Sopisiko tuo nimi valkoiselle volpinolle ?
- volppari fani<3
Ja Ada ollaan myös mietitty, ku on nii kauhee vaikeet valita mut nyt se nimi pitäis jo alkaa tietämää.. :):) Et olisko Ada sitte iha sopiva :) ?
- volpino italiono :)
MINULLAKIN ON VOLPPARI, MUTTA POIKA
- volppari fani<3
Meijän volpinosta tulee sitten Ada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743