rituaaliteurastaja,niin rituaaliteurastan hänet välittömästi"(tarkoitti siis muslimia) - näin siis Turkulainen kaupunginvaltuutettu Olavi Mäenpää.
Jos tämänkin olisi sanonut joku perussuomalainen,niin kohu olisi valtava ja Ylessä ykkösuutinen - mutta kun sanoja on vaan vapauspuolueen jäsen,niin eihän se ketään kiinnosta.
"sanoin että jos vastaani tulee
5
77
Vastaukset
- nolo totuus
Heh, kaikkea sitä persut keksittekin. Mäenpäähän on entinen perussuomalainen ja Jussi Halla-ahon ystävä. Välirikko ei tullut suinkaan ideologisista syistä vaan siksi ettei Soini suostunut luovuttamaan paikkaansa Mäenpäälle. Tuttu kaava kansallimielisissä piireissä, valtataistelu ja selkäänpuukottelu alati käynnissä.
http://peruss.wordpress.com/2009/08/07/aarirasistisella-olavi-maenpaalla-vahva-ps-tausta/- muistelee vanhoja
Heh ja heh. Menneet ovat menneitä ja nyt on nyt. Kuinka nolo menneisyys onkaan EU komission puheenjohtajalla?
Olenko minä kokoomuslainen kun olen sitä puoluetta joskus äänestänyt, mutta en Viinasen jälkeen kertaakaan? Onko minulla nyt sitten vahva kokoomustausta? - aku ankka järjestö
Mäenpää on vapauspuoluelainen ja sillä siisti,hän on myös erittäin kateellinen Soinille.
- Tota noin.
Vapauspuolue ei saa nut jytkyä ja 39 kansanedustajaa viime vaaleissa. Tosin vapauspuolue ei sitten päässytkään pettämään äänestäjiään ja luistelemaan hallitusvastuusta. Vapauspuoluelaisia on persuihin verrattuna niin vähän, ettei niitä riitä öyhöttämään puolueensa ja johtajansa erinomaisuutta ympäri nettiä 24/7. Huomaatko eron?
Toisaalta vapauspuolue saa ainakin jotkut persut näyttämään edes auttavasti tolkulliselta porukalta. Outoa.- jeh jeh
savolaisia ipun kaappihomoja on vielä vähemmän,mutta jatkuvaa "öyhötystä" pitävät palstoilla - on se outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669