Yhdessä viestissä oli biisi Solitude, joka kolahti täällä.
Yksinäisyys taitaa olla paras ratkaisu ikävään. Onhan se jo geeneissänikin. Lapsena huomasin sukulaismiehessä piirteitä, joista en pitänyt. Nyt aikuisena huomaan ne samat minussa. Vuoden aikana on tullut kaksi eroa ja se ensimmäinen sanoi juuri noista piirteistä osasyyksi eroon.
Oikeastaan olen erot ansainnutkin. Niin huonosti olen kohdellut rakkautta silloin kun se on ollut ylämäessä, esim ikävöinti vaiheessa. En ole antanut uudelleen versovalle rakkaudelle mahdollisuutta vaan jättänyt sen kuihtumaan. En ilkeyttäni vaan ... noiden piirteiden, geenien syystä. Vaikka olisin halunnut että rakkaus olisi tullut ikävöintimme tilalle, en vain osannut tehdä oikein. Se on kohtaloni.
Parempi siis jättää naiset ja kaikki muu ja
go home, sit down and moan.
yksinäisyys voittaa ikävän
10
199
Vastaukset
- tsemppii vaan
Kuuntelin tuon biisin Solitude myös. Hieno.
Älä jätä meitä naisia, kyllä se päivä vielä paistaa sinulle. - -1005-
Pisin tie on matka itseen, niinhän sitä sanotaan.
Koska tiedostat itsessäni nuo piirteet, voit myös vaikuttaa niihin, olet siis jo sillä tiellä. Älä syytä pelkästään geenejä. Tsemppiä :)!- psykoo
Jos ap on "vanha koira" nii tuskin oppii uusia tuollakaan tiellä. Sori vaan :-{
- -1005-
psykoo kirjoitti:
Jos ap on "vanha koira" nii tuskin oppii uusia tuollakaan tiellä. Sori vaan :-{
Olisit vähän kannustavampi :).
- tsemppii sulle
-1005- kirjoitti:
Olisit vähän kannustavampi :).
Kyllä itseen pystyy vaikuttamaan.Tsemppiä.
- logico
....solitude is better than nothing
.....nothing is better than sex
=>
solitude is better than sex - tajunnut
En minä ole yksin vaikka täällä joskus kauniin hetken ikävöinkin. Rakkautta minulla on hyvin paljon, annan sitä usealle jo nyt, mutta sitä riittää ainakin vielä yhdelle. :)
- kynttilämessu
Tässä kappale Solitude:
http://www.youtube.com/watch?v=4h98ldtP_2A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760