http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/tauski-pahoinpiteli-hennan-lapsen-henki-vaarassa/
Ettei ois Henna vaan mustis Taunon kaadoista ja siitä, että tunnettu laulaja kelpaa muillekin naisille?
Tauski pahoinpiteli Hennan
12
540
Vastaukset
- mummo vaan
Kyllä se on vaan on vallan kauhiaa.....
- näin tänään..
No saatiinhan taasen yksi uutinen, LOL
- 22
Tarkoittiko tuo aloitus, että Taukilla on joku oikeus hakata naista, varsinkaan raskaana olevaa vaimoaan, vaikka olisikin ollut mustasukkainen? Noinko ongelmat mielestäsi ratkaistaan.
Jotkut näköjään puolustelevat Tauskin tekemisiä (hävetä saisi!). Samoin kuin naispuolisen vastaavan tapauksen Martinan tekoja. Miten voi olla sellainen arvomaailma, että väkivalta olisi hyväksyttävää kenenkään taholta? Kukaan ei saa lyödä toista ihmistä. Ei mies eikä nainen. Säälittävää touhua, että jos ei muuten saa tahtoaan läpi ja olla "maailman keskipisteenä", niin aletaan käyttämään nyrkkejä ja uhakailuja. Tämmöisten ihmisten pitäisi ehdottomasti alkaa nostamaan itseään hirveästä alennustilasta ja hakeutua vihanhallintakurssille tms.
kaikkeekanssa- Tauno=10000kaatoa
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Tarkoitin, että Henna mustamaalaa Taunoa keksimällä Taunosta ikäviä asioita. Hyvin tyypillistä eroamassa olevilla naisilla lapsen isää. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tauno=10000kaatoa kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Tarkoitin, että Henna mustamaalaa Taunoa keksimällä Taunosta ikäviä asioita. Hyvin tyypillistä eroamassa olevilla naisilla lapsen isää.Ei Tauskista tarvitse kertoa valheita väkivaltaisuudesta vaimojaan kohtaan. Kokemuksia niistä on muillakin kuin Hennalla.
- sillä lailla
Kylläpäs Tauno on hurja poika, että oikein naista moksii
- emmie tiiä
Enbusken ohjelmassa juuri kiisti koskaan pahoinpidelleensä naista. Antoi ymmärtää, että jutut ovat vain julkisuushakuisuutta, mutta niillä ei ole todellisuuspohjaa.
Tekeekö Henna rikosilmoituksen pahoinpitelystä?- ihanooo
Tuskin, eihän lapsen isästä sellasta tehdä :D
- JK
NIINKÖ
- Tauski on uros
Ehkä Henna halusi vain vähän kovempaa käsittelyä tältä jokanaisen ihannekarjulta. Tauski antoi mitä tilattiin ja siitä pieni väärinkäsitys mediassa jälleen kerran. Tauski on pelimies ja osaa käsitellä naisia.
- Taunohan on skorp-
iooni horoskoopissa ja mustis aina, sekä narsistiluonne, että siinä se menee!
Luulee toisesta aina muuta kuin luulee itse olevansa aina se paras ihminen!
Ikävä kyllä elä usko ikinä skorppiooniin, siis mieheen, sillä se ihminen haluaa hallita toista kuin itseään, eli on tosi narsismi ihminen elämässä, muut ei ole mitään, vain hän on kaikkitietävä ja osaava elämässään!
Hänen mukaan on kaikkien tanssittava elämässä eteenpäin, ja on itse niiii-n mustasukkainen vaimostaan, olipa avo- tai oikea avioliiton vaimo, että!
Niin pistävä ihminen ja haukkuva, sanoissaan ja teoissaan, eli kyllä minä tiedän kaiken ja ossaan, vaikka ei tee mitään, muut saavat tehdä talossasikin kaiken työn, on päällepäsmääräjä vain!
Seksiä kyllä voi antaa naiselleen, ehkä, nauttien itse siitä, onko naiselle edes parasta, loppujen lopuksi????? ! - Tauno ja Tuksu
Tauski on miespuolinen (luultavasti) Johanna Tukiainen. Narsistinen, lapsenomainen, impulsiivinen, päihdeongelmainen ja tyhmä. Näiden kahden turhimon lisäksi ei voi olla ketään muuta, joka kertoo tekevänsä mitä vaan, vaikka pahoinpitelevänsä saadakseen julkisuutta. Ihan epaton hommaa tuollainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117