runopalsta!!!! Mua suututtaa ja ärsyttää nää kaikki "einoleinot" ja "saimaharmajat", jotka hakee 15 sekunnin julkisuuttaan täällä noilla köpöillä runoillaan!! menkää runo-palstalle, sitä lukee ne jotka runoja arvostaa!! Vai eikö siellä saa tarpeeksi huomiota???
vittu tää ei ole
9
209
Vastaukset
- ei ole pakko lukea
Jotkut pukee tunteensa sanoiksi runoina. Suokaamme se heille. Jos ei kiinnosta, voi hypätä yli :).
- niin mutta
jos jokatoinen aloitus on lainatuja runoja( ilman lähdettä)
on se jo vähän liikaa.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa ja rajansa kaikella.
- nyysk nyysk
voi eiks kukaan runoille just sulle? miksköhän? :D
- etkö ymmärrä
lukemaas, justhan aloitusviestissä lukee " menkää runo-palstalle, sitä lukee ne jotka runoja arvostaa!!"
Eli, mitä sä et tossa lauseessa ymmärtänyt??? *vääntelee rautalankaa jo valmiiksi*
- loruliisa
Etpä ole itse keksinyt tuota ekaa sanaakaa.. sekin on isoiltapojilta lainattu.opittu....taitaakin olla sen kysymys, sen puutteesta...
Luen mielummin runoja kuin rivouksia ja toisten mollauksia.ja surkutteluja
Kyllä täällä on kauniita kirjoituksia jotka antavat sytykettä juhlaa ja arkeen.
Olkoonpa kaikille jotakin.. - ai jaa
no kyllä mun mielestä täällä on tosi kauniita runoja ja miksei niitä saisi tänne laittaa?
Ole sinä nyt ystävällinen ja ilahduta meitä jollain sielukkaalla kirjoituksella.
Osaatko? - sanat kertovat
Onhan toi sukuelin ketju(seksy) palsakin. Mees sinne kertomaan puutteestasi ja jätä rakastavaiset rauhaan. Emme tule sinua kaipaamaan..
Hyvä on että löytyy kaikille oikea kanava. Valinnanvaraa on runsaasti..
Täällä ei heta julkisuutta. Tänne puretaan ajatuksia rakkaudesta...
Runot ovat kuuluneet rakkauteen jo aikojen alusta.
Useammat kirjoitukset täälläkin ovat rakkauden tunteista..
En ymmärrä miten viha vieraita kohtaan on rakkautta.
Onhan tuolla "viha palstakin "sinulle, suuri ajattelija.....Purkaudu sinne - runoja tai ei..
Voi hellanlettas ja...
Täällä taas koitetaan tehdä kunnon näytelmädraamaa.
Värkäsin tänne joskus muutamat runot, ne oli elämäni ensimmäiset. Eikä kyseessä ollu edes plagiointia. Naisella voi olla joskus uskomaton vaikutus. - Rajansarunoillakin
Lopetin palstan lukemisen kuukausia sitten juurikin tuon runoilun takia.
Jos joka toisessa aloituksessa olisi vain youtube linkki, ja vastaukset samanlaisia, jaksaisiko kukaan lukea/seurata? Tuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827