pojat toimiiko tämä teihin!??

operaatioisku:D

eli olen kurkkuani myöten ihastunut erääseen itseäni kaks vuotta vanhempaan poikaan.Voiko poikaa yrittää iskeä tällasella taktiikalla?

1. katson monta kertaa silmiin
2.tykkään hänen kuvistaan facebookissa
3.katson silmiin lisää ja hymyilen
4.tykkään joistain hänen kommenteistaan facessa

ja sitten jos kiinnostuu,voisin käydä hänellä kylässä tai muuta vastaavaa?
toimisiko?

EI TROLLEJA EIKÄ MITÄÄ ETTÄ PILLUA VAAN JA TISSEJÄ >:O

asiallisia vastauksia jookos,asialla alkaa olla kiire koska en näe ihastustani enää viikon päästä,eli viikko aikaa iskeä...;((;;

25

951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+15

Koitappa vaikka puhuu sille fb. Et sä siinä mitää häviä ja jos tuut torjutuks/poika ei oo kiinnostunu, nii et todennäkösesti nää sitä paljoo (jossei sitte oo pieni paikkakunta)

• Armoaisille

Niinkuin ylempänä todettiin,mene suoraan asiaan ja kerro tunteistas. Ei pojat tajua välttämättä sitä että sä oot kiinnostunu jos vaan tykkäät jostain facebook kuvasta tai kommentista tai että katot silmiin ja hymyilet. Suoraa puhetta,ei ole niin kamalaa! Jos et voi kertoa sitä kasvotusten,niin sitten juuri esim. facebookin chatissä tai lähetät sille viestin missä kerrot,että oot siihen ihastunu yms. juttuja,ja sitten tää jätkä vastaa sulle joko myöntävästi tai kieltävästi,tai sitten ei ollenkaan,mikä tarkoittaa kieltävää vastausta. Jos tulet torjutuks/tyyppi ei oo kiinnostunu niin sitten vaan eteenpäin elämässä. Ja kun kerroit että et näe häntä enää viikon päästä,niin silloinhan tuo on paljon nopeampi tapa kuin tuo sinun suunnitelmasi,jonka onnistumis prosentti on noin 5-15%,kun taas suoraan kertomalla sen onnistumis prosentti on täydet 100 ja saat sitten melkeinpä heti tietää että tykkääkö hän sinusta vai ei. Älä tuhlaa aikaa,silä tuolla suunnitelmalla teet vain sitä. Kerrothan toki mitä tapahtui,kumpaa taktiikkaa sitten yrititkään! On kiinnostavaa kuulla nuorten rakkaudesta ja siitä,miten nykyään nuo asiat luonnistuvat. Nykyään on helppoa chättäillä netin kautta kun ennen piti mennä vain suoraan eteen kertomaan tunteistaan! Mutta niin,ÄLÄ SUOTTA TUHLAA AIKAA JA TEE SIITÄ LIIAN VAIKEE,JOSKUS KANNATTAA MENNÄ SIITÄ MISSÄ AITA ON MATALIN!

• 2+07

Vitun Facebook. Mene suoraan puhumaan sille pojalle jostaki (puheenaiheella ei ole väliä) ja pyydä lopuksi vaikka puhelinnumero.

• US

Tuolla tavoin et tule edeistymään mitenkään.

• cilto

Mikään facebook tökkäys, kommentti, tykkäys jne ei auta. huoh.

• US

Et siis tarkkaanottaen aio tehdä yhtään mitään?

• Kyllä tollasesta helposti huomaa että oot ihastunu, ainaki jos on molemmin puoleista. Silmiin katsominen ja hymyily.. jos se hymy ei oo sellaista väkinäistä vaan että se tulee ihan ittestään. mutta ei varmaan tapahdu vielä sen kummempia jos ootte ujoja ja selvinpäin mutta eihän sitä roomaakaa päiväs rakennettu

• lskdhhgl

Aluksi voit aloitella tuollaisella, jotta poika huomaa sinut, mutta sitten kannattaa tosiaan mennä juttelemaan kasvotusten.

• asdffasfafa
    • operaatioisku:D

no tänää aion kertoo sille facebookissa,mut en aio sanoo suoraa et "oon kuses suhun",vaan silee vähän kauempaa kierrän.en tule enää koskaan näkemään häntä,MUTTA jos sitä kiinnostaa ni vois mennä käymään niillä kylässä tms .

se oli kyl ihan eri porukois koulus,ei tunneta varmaa ku just ja just nimeltä.
      ei se oo kuiteska ikin sanonu mitää sellasta esim."mee vittuu tai"huora" ja laittaa hymiöitä ku keskustellaa ja vastaa yleensä viesteihin. :))

ja lupaan kertoo miten asia etenee!!

• Kysyvä?

Noh.. Mite meni??

• yks tyypi
        Kysyvä? kirjoitti:

Noh.. Mite meni??

No voi toimiakkin. mee vaik juttelee sil jotai mukavaa facebookis ekaks jollet heti haluu mennä kasvotusten ja VINKKI älä tee alote ja mee puhuu sille kasvotusten max kuukauden juttelun jälkeen faces äläkä vaan juttele pelkästään faces niiku mäki tein ja alus se tykkäs must mut ku en menny heti ku oli paikka nii puhuu sille nyt tilanne on aika.menetetty

ei saapunu facee eilenillalla,joten katotaan jospa tänään vois kokeilla ;)

• khsjnfubt

No millee meni?

• pw+#*@

Sano vaa sit suosiol suoraa sillä vihjailua ei kukaa ymmärrä

Pakit tuli :(( torju rumasti yrityksen. :"(

• tyttö12w

...otan osaa... ;'(

tyttö12w kirjoitti:

...otan osaa... ;'(

no yritän päästä yli,ei se helppoa oo,koska niin kauan olin samassa koulussa ja niin kauan olin ihastunu. olis voinu nätimmin sanoa,jos ei kiinnosta ;(

mut elämä jatkuu...

eikös sinkkuna olemisesta kuulu nauttia,niihän ne kaikki sanoo :D

• Poika @ Pori
        operaatioisku:D kirjoitti:

no yritän päästä yli,ei se helppoa oo,koska niin kauan olin samassa koulussa ja niin kauan olin ihastunu. olis voinu nätimmin sanoa,jos ei kiinnosta ;(

mut elämä jatkuu...

eikös sinkkuna olemisesta kuulu nauttia,niihän ne kaikki sanoo :D

Kyllä sä siitä yli pääset. Ei varmasti olisi hyvä seurustelukumppani. Itse en varmaan koskaan (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) kieltäytyisi jos tyttö tekisi aloitteen...

• 123asd

ei. koska sinkkuna voi jeesustella kuinka siistiä on olla vapaa vaikka tosiassa ollaan vaan katkeria kaikille joilla on munaa ja kykyä olla parisuhteessa

niin,onhan se hyvä että maailmassa on sellaisiakin ihmisiä,jotka todella miettivät myös toisten tunteita.

mutta ei häntä olisi suhteeseen saanut pakottaakkaan,jokainen päättää itse,kenen kanssa elää elämäänsä.

no on maailmassa muitakin jätkiä,kiun tuo ja en halua olla vihainen hänelle.itse ainakin haluisin olla edes jutteluväleissä,mutta tiedä onko hän samaa mieltä ;(

vaikka ei me kyl koskaa jutellakkaa,niinmukavalta vaikutti tämä ihastus,mutta luonne olikin sitte ihan muuta :(

nyt ymmärrän miks jotkut sanoo että luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö,itse retkahdin ulkonäön takia huonolle tyypille

ja kiitos poika,joka olet porista,kyllä tuo vähän piristi :))

• Mauno2

Trololo

• P at P

Luonnollisesti tarkoitin siis että en hylkäisi lähestymisyritystä suoralta kädeltä, enkä ainakaan yrittäisi pahoittaa toisen mieltä erityisen pahasti.
        Anyways hieno juttu jos onnistuin vähän piristämään :D

• Lapland,madness

Tuo ei ainakaan mulle kertois mitään muuta, ku että ompa liian ujo tyttö mun makuun

• 517afasfafsgaswegdy3

Ei toimi saatana kun ei kukaan o fägbookissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe