Minulla on nyt 3kk roakuuria takana ja minulla tuli noin puolessa välissä kuuria iso, pikkurillin sormenpään kokoinen patti silmien väliin. Olen yrittänyt puhkaista sitä neulalla mutta sisältä ei tullut kuin vähän verta. Pattiin ei satu, mutta ärsyttävältä se näyttää ja en enää kestä sitä!!
Olisko kellää siis mitää neuvoi millä tommonen saatais lähtee pois/pienemää?
Patti silmien välissä!
6
2144
Vastaukset
- moimoimoi00
onko se vielä siinä?
- jjiipadi
olen laittanut nyt noin viikon kohta zinkosalin sinkkipastaa juuri tuon patin kohdalle ja se on huomattavasti pienentynyt ja sitä pitäisi tulla tuijottamaan tosi lähelle jotta sen huomaisi. Vielä se siinä siis kuitenkin tuntuisi olevan, mutta toivokkaasti odottaisin tuon sinkkipastan "hävittämään" sen kokonaan :)
- moimoimoi00
okei hyvä.. mulla on leuassa herneenkokoinen patti ja ollu talvesta asti :E neulalla tulee vaan verta pois,tuntuu joskus et suurenee tai pienenee..
- jjiipadi
No perhana, kuulostaa vähä samallaiselta ku munki! Eli kannattaa ottaa toi zinkosal sinkkipasta kokeiluun, mulla ei enää kohta näy tai tunnu tässä silmien välissä mitään! Ja apteekista sitä sinkkipastaa eikä mistään kaupoista sitten.
- moimoimoi00
Nonii sulla lähteny hyvin se,kauanko se oli siinä?Joo oli viime vuonna samaa ainetta, sellanen pikku harmaa/valkonen tuubi? se on hyvä muutenkin iholle. Mut en tiiä sit tepsiikö tähän. Pitää tilata joku pv sitä pari tuupia, ja jos ei lähde niin meen sit yksityiselle lääkärille :D arvauskeskuksii en luota :D
- jjiipadi
Juuri sellainen harmaa tuubi ja mulla toi patti kerkes olee sen melkee 3kk ennenku aloin laittaa tota sinkkipastaa sen päälle. Ja sitä pastaa pidin noin yöt aina ja joskus päivisinkin jos en ollut mihinkään menossa. Ja joo tonha pitäis kans vaalentaa noita arpia joten iha hyväähän se iholle kai on (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760