Roskapostia luettavaksi ajankuluksi

Missähän kohtaa tässä on se koukku..

Hello,

I am Miss. Djeneba Bamba, from Abidjan Cote d'Ivoire. I need your assistance as a new partner to help me collect my briefcase containing some millions of Euros in your country. My father kept it with the UN worker late Miss. Zahra Abidi so that it would be taken to Sweden for safekeeping as the war errupted in Abidjan, Cote d'ivoire.

My father died shortly after depositing the briefcase with Miss. Zahra Abidi and unfortunately Miss. Zahra Abidi was also killed by a stray bullet on 31st of March. But before her death, she has already concluded an arrangement to send the briefcase to Sweden through a diplomatic means.

Since then, the diplomat who transported the briefcase to Sweden has been calling me for the collection of the briefcase. But I don't want him to return it back to my country because of the political problem here in my country. This is the reason I want you to help me as a partner to meet with the diplomat and collect the briefcase, then keep it for me. Then I will give you the key to open the briefcase after collecting it from the diplomat so that you will take some money from the briefcase and send it to me, then I will join you in Sweden and we shall invest the money together.

I will offer you 20% of the total money if you are able to help me collect the box from the diplomat in Sweden. Please note that the diplomat does not know that the box contains money, late Miss. Zahra Abidi told him it contain Gold and Diamonds.

I want to build trust in you by giving you this opportunity, please be a honest person. If this proposal interests you, please reply by sending me your full name, address, telephone number and other personal information so that I can know the person I am dealing with.

I am urgently expecting your response because the diplomat wants to return to his country in a short time.

Regards,
Djeneba

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • maniaboksis

No se antaa siitä laatikon rahoista sitten 20%. Se on se koukku että antaisit henkilötietojasi, jonka jälkeen tulisi joku uus ehdotus. vaikkapa että tarviisi vähän rahaa matkatakseen ruottiin, ja sitten tulee mutkia matkaan ja taas tarvitaan lisää rahaa vaikkapa wu kautta. Tai sitten tulisi pyyntö lähettää kopio henkkareista joten se olisi henkilöllisyyden varastaminen johonki tarkoitukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
    3. Se katse silloin

Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
    5. Kaipaaville

Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
    7. Miten haluaisit

Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
    9. Tärkeä kysymys!

Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
    10. Asiallinen lähestyminen

Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
    Aihe