Voisitko "unohtaa" sen sormuksesi

hätä keinot keksii

kun tulet seuraavan kerran sinne missä nähdään?

Niin kauan kuin se rinkula on sun nimettömässäsi, en voi kertoa tunteistani. Mutta jos "unohtaisit" sen sormestasi, voisin luulla että oletkin vapaa, ja saisin kerrottua.

20

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän mulla

oo mitään rinkulaa ollutkaan vähään aikaan.

• hirveän huono muisti

:) Mikä ovela kettu! ;) Mites sun oma sormesi? Ihan olen ollut huomaavinani että...

• ap

Tarkistapa rillisi, ettei vaan olis päässyt näkö huononemaan.

• hirveän huono muisti
        ap kirjoitti:

Tarkistapa rillisi, ettei vaan olis päässyt näkö huononemaan.

Ja milloinkohan tällainen erikoislaatuinen päivä saattaisi jonkun henkilön eteen tulla, jolloin tosiaankin aivan sattumalta henkilö huomaisikin olevansa sellaisessa tilanteessa, että no oho, mäpäs unohdin mun sormukset kotiin?

• Se mikä ei ole silmissä

ei ole mielessä vai ;-). Jaa jaa

• ap

Ei vaan jos sitä sormusta ei olisi, luulisin tietenkin että hän on eronnut, ja saisin avattua suuni. sitten hän voisi tietenkin kertoa, että on edelleen onnellisesti (?) naimisissa, mutta saisinpahan rauhan.

• huom!
        ap kirjoitti:

Ei vaan jos sitä sormusta ei olisi, luulisin tietenkin että hän on eronnut, ja saisin avattua suuni. sitten hän voisi tietenkin kertoa, että on edelleen onnellisesti (?) naimisissa, mutta saisinpahan rauhan.

Tai kihloissa.

• ap
        huom! kirjoitti:

Tai kihloissa.

Ihan sama, sormus kuin sormus.

• mitenköhän on

Ovela aloitus tosiaan. Kai sille sormukselle voi jossain tapauksissa olla eri syitä.

• oveluus kaukana

Tosi ovela, varsinkin kun kohde ei varmaankaan ole täällä lukemassa :D!

• Antirinkula

Sormus ollut - nyt mennyt.
      Ajanlasku se on minullakin.
      Ei ainoastaan hänellä.

• NouHätä

Hei, järki ja tunteet voi koplata yhteen . Tunteistaan kertominen ei ole kiellettyä vaan hyödyllistä ja järkevää molemmille kun tunnet sen toisen niin hyvin ja sille voi kertoa "murheensa". Voit ylllättyä merkkisesti

• ringaling

mm. ortodokseilla sormus oikeassa nimettömässä!

• Tällänen hajatelma,

Haluaisin että, joku tekis joskus jotain postiivista vuokseni, sellasesta tulisi hyvä mieli. Sellanen vaikuttais koko kehon hyvinvointiin, ei erittyis adrenaliini tai kortisoni jatkuvasti elimistöön eikä näin ollen lisäisi sairastumista verenpainetautiin tai syöpään niin kuin päinvastaisessa tapauksessa, kun muutenkin tollasta taipumusta suvussa. Nykyään tuntuu, että aina vaan halutaan loukata ja satuttaa tavalla tai toisella. Miksi ihmiset on niin negatiivista ja ilkeitä? Haluais tavata sellaisia ihmisiä, jotka ovat positiivisia, luotettavia ja kunnollisia. Missä sellaisia olis?

• Rkastan rakastan rak

En unohda sormustani ikuna, rakkaani asuu kaukana ja olen rakkaalleni aina uskollinen missä menenkin :))).

• 8 O

aha... sekö pitää aina olla sormessa ?
      Ei minulla ole ainakaan koska en osoita toisille mitään sormuksillani,
      se on lupaus toisillemme, ei muille mikään merkki.

• 16+17

Mulla puolestani on työ, jossa en voi pitää sormusta. En muutenkaan ole koruihmisiä, en pidä sitä kotonakaan. Ainoastaan jos lähden jonnekin ihmisten ilmoille, koitan sen muistaa. Monesti unohtuu kyllä.

Yksi tuttava mulla on, joka on sinkku, ja hän puolestaan pitää tarkoituksella sormusta vasemmassa nimettömässä, muuten kuulemma miehet kimpussa.

• arkajalkaparka

Vaikka se ei itsesi mielestä ole muille merkki, se voi muiden mielestä olla merkki heille.

Kyllä mua kiusaa hiukan erään herran sormuksettomuus, kun en tiedä, onko hän oikeasti rengastamaton vai eikö vain pidä sitä sormusta. Ja voihan sormuksetonkin olla vakavassa suhteessa, mutta päivänselvempänä sitä vakavaa suhdetta pitää silloin, jos henkilö käyttää sormusta. Eikä me tunneta niin hyvin, että kehtaisin suoraan kysyä...

• korot kopisevat

Ikänä ei ole haitannut se että mulla on sormus..mua on aina miehet lähentyneet-vaikka sormus on nimettömässä...! :) Sitten he virlä kyselvät että olenkos varattu-vastaan että kyllä olen..Niin eivät silti meinaa lähteä..

• kärsi miesten takia

Käytä sä vaan niitä korkkareita joka päivä, niin katotaan miten vinkuralla sun jalat on 20 vuoden päästä ja kaikenmaailman jalkavaivoja. Sitäpaitsi korkkareiden käyttäjillä pohjelihas venyy, sekä akillesjänne menee helpommin poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe