Sitä mä ihmettelen, että minkäköhän takia jotkut ihmiset eivät halua selvittää asioita? Tietystihän se voi olla ettei vaan kiinnosta. Mä oon tehnyt jotain tyhmiä juttuja, mutta en omasta mielestäni mitään ihan anteeksantamatonta. Kuitenkin se ois mulle tärkeetä saada asiat selvitettyä.
http://www.youtube.com/watch?v=GzgpeLFf4z4
tosi surullinen
26
1153
Vastaukset
- aawww...
aivan ihana video :)
- M nainennn
eipä oo montaa päivää kun siihen tulee mahdollisuus mikäli tää oli mulle M- tytölle?
Sopisi vaan tilanteeseen hyvin. Ja juuri J- mieheltä pyydän mahdollisuutta selvitellä tietyt asiat. On tylyä jättää toinen epätietoisuuteen. Puolin ja toisin.
J- mies kiinnostaa todellakin ja toivon että olisi yhteinen elämä edessä, mutta en tiedä mitä mieltä hän on asiasta. - asiat selväksi
Minna ja J ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin.
- ap
Se ei oo ollut oikein sua kohtaan, että oon pitänyt suhun yhteyttä, mutta haluisin vaan positiivisen lopun. Sen jälkeen voidaan jatkaa ihan omia teitä.....
J > J- kiva video, mut
voin kertoo, et tälle palstalle kirjoittelu ei ole mitään yhteydenpitoa.
- j
Miten koskaan voisi olla oikeasti positiivinen loppu jos toinen tuntee vielä ja toinen ei. Sellaisessa tilanteessa ei koskaan voi olla positiivista loppua.
- inh...ava
Pitäishän tää selvittää jäis rauha mielelle.
- mikset sitten
selvitä????
pitäs ja pitäs...
- ap
Kyllä se ois mun mielestä positiivinen loppu, jos toinen tulis vähän "vastaan" tässä asiassa. Mulla on tosi hyvä kuva tästä ihmisestä ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Toivosin vaan, että hän ajattelis koko tätä asiaa vähän munkin näkökulmasta ja erityisesti sitä, miten asiat "päättyivät". Ehkä hän vaan ajattelee, että on parempi molemmille antaa vaan olla....
- myös.hyvin.surkea
Miten mä tulen vastaan? Mitä mä kirjoitan viestiin? Mitä mä voin enää sanoa sulle? Mitä jos et vastaakaan ollenkaan? Yrittäisit säkin ajatella mun näkökulmasta... Ei todellakaan ole parempi antaa vain olla!!! Ja taas äsken kun kuljin siitä ohi ja tajusin, että voisin nähdä sut, niin vatsalaukku teki voltin. Mä en voi antaa tän päättyä näin. Toivottavasti säkään et?
- kysyn vaan
pääkaupunkiseudulle?
- 18+6
Joskus halua selvittää on molemmilla, mutta siltikään ei vaan saa sitä tehtyä tai kokee sen kuitenkin liian vaikeaksi.
Kerran eräs halusi selvittää asiat kanssani, itse nimenomaan halusi kai valaista taustaa omalta osaltaan, mutta ei sitten koskaan saanut sitä aikaiseksi. Välimatkaa oli ja halusi kirjoittaa ja olisin hänelle vastannutkin, jos joskus olisin sen kirjeen saanut. Sanoi, että on helpompi kirjoittaa kuin puhua.
Ehkä hän istui pöytänsä ääressä, hahmotteli jotain paperile, ruttasi sen ja aloitti taas alusta. Tai ehkä hän vain mietti asioita mielessään metsässä kulkiessaan, istahtamatta koskaan sinne pöydän ääreen.
- ap
Ei pks. En tosiaankaan usko, että se henkilö jolle nää on tarkotettu lukis näitä. Ehkä "jonain päivänä" , ehkä ei.
- illan hämärästä
Ehkä "joskus kuitenkin" hän näitä lukee. Joskus kirjoittaakin.
- JK
NIINKÖ
- .
niin, aivan
- ap
Tää henkilö on muuten tosi hyvä tanssija ;) Nyt mä vaikenen lopullisesti ;D
- selventävää
Siis sinä olet vai hän jolle kirjoitat on hyvä tanssija? Kumpaa tarkoitat?
- myös.hyvin.surkea
Oletteko miettineet (etenkin ap), mikä on riittävä tunniste yhteydenottoon? Jos liippaa liian läheltä? Vähän raapii pintaa, silleen ärsyttävästi, taas!! Riittääkö se, vai pitäisikö jyristä kunnolla? Ja mikä on kunnollinen jyrinä? Itse olen ainakin harrastanut tätä, ehkä tyhmyyteen asti. Välillä hävettääkin liikaa. Ja miksei ap itse tee mitään? Onhan toi kuvio sulle ainakin yhtä selkeä kuin meille muille?
- hyppäsin
Se kai riippuu jokaisesta ihmisestä itsestään, mikä on se riittävä tunniste. Siitä, minkä verran itsellä on uskallusta ottaa se riski, että onkin erehtynyt. Kuinka valmis on kohtaamaan kenties pettymyksen. Kuinka valmis on kohtaamaan kenties positiivisen yllätyksen?
Itselleni kävi niin, että taannoin aloin saada omiin kirjoituksiini todella osuvia vastauksia, vähän väliä. En vaivannut niillä aluksi ollenkaan päätäni, ajattelin, että liikkuuhan täällä porukkaa ja sattumaa kaikki. Mutta kun se vain jatkui, ja alkoi mennä jo lähes inside-juttuihin, tuntui, että on pakko kysyä toiselta, onko hän täällä.
Otin vauhtia ja hyppäsin. Tipahdin ja vähän muksahdin, mutta sainpahan ainakin mielenrauhan kuvitelmistani :). Eniten ihmistä syö epävarmuus, liittyi se sitten mihin tahansa.
- t
Minustakin olisi tärkeätä selvittää asiat. Pitäisiköhän sitten tehdä niin?
- s....
mitkä asiat?
- t
s.... kirjoitti:
mitkä asiat?
Esimerkiksi meidän kohtaaminen on vielä työn alla. Soittaisit mulle, niin sovittais tapaaminen.
- Sanotaan,
että sitä enemmän paska haisee mitä enemmän sitä pöyhötetään....
- K....
Sä et oo musta välittäny paskan vertaa...
- :/
:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096756Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884401L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453709TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133110Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281718- 661128
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551103- 91089
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991084Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481060