vuokraisin settiksen tai russin mielummin 6-10vuotias ruuna tai tamma. joka osaa hypätä hinta kahdelta tai yhdeltä viikolta noin 20-50euroa. asun vääksyssä vanha talli vähän matkan päässä. olen ite ratsastanut viisi vuotta. Ikää minulla on 12vuotta ole 138cm pitkä tai vähän yli. olen mennyt vaikeilla kin hevosilla ja poneilla. Ponin tulisi olla kiltti ja rauhallinen muttei laiskakaan. Osaan laukata ja mennä ilman satulaa. Ilmota jos olisi heinäkuuksi poni vuokrattavana. Kaverin kassa vuokrataan. :)
halvalla vuokraan ponin
7
171
Vastaukset
- ponifani12
vuokraan myös 3kuukaudeksi saisi maksaa 70-120euroa
- ponifani13
sama juttu mullakin vuokraponista :) nimittäin vuokraisin settiksen tai russin mielummin 6-10vuotias ruuna tai tamma. joka osaa hypätä hinta kahdelta tai yhdeltä viikolta noin 20-50euroa. asun vääksyssä vanha talli vähän matkan päässä. olen ite ratsastanut viisi vuotta. Ikää minulla on 12vuotta ole 138cm pitkä tai vähän yli. olen mennyt vaikeilla kin hevosilla ja poneilla. Ponin tulisi olla kiltti ja rauhallinen muttei laiskakaan. Osaan laukata ja mennä ilman satulaa. Ilmota jos olisi heinäkuuksi poni vuokrattavana. Kaverin kassa vuokrataan. :)vuokraan myös 3kuukaudeksi saisi maksaa 70-120euroa.
ILMOITELKAA JOS TIEDÄTTE SOPIVAN PONIN LÄHELTÄ - willie is the best
mo haluisin vuokralle ponin se saisi olla kiltti ja yhteistyön haluinen ja se saisi olla kiltti arabille se saa olla koko vuokra ajan vihreellä laitumella ja se ois tarkotettu pelto ratsusais hypätä ehkä 50cm,minä itse olen 10w tyttö joka on 130 cm pitkä ja olen ratsastannut 1 vuosi ja 8 kuukautta ja hyppään 70 cm ja ratsastuksen openi sanoo että menen hyvin koulua ja olen käsitellyt kaiken laisia hevosia asun liesossa kerron lisää jos löytyy hyvä poni laita viestiä tänne tai howrseen howrsessa olen Willie is the best ja toinen on Maukka-20,haluaisin nopeasti ilmoituksia
- willie is the best
ps,ilmottakaa jos tiedätte lähistöltä mielummin shettis ta wels poni ja viikolta40-70euroa ja sit kuukau 100-200euroa
- willie is the best
hei kaikki vastatkaa katto kaa noi mun viestit t.willie is the best
- rahatonponi vuokaaja
Olen raha pulasta kärsivän perheen jäsen:(haluaisin vuokra ponin n.puoleksi vuodeksi(?)haluaisin JOULUN jälkeeen-kevään välillä vuokra ponin läheltä Rautalampia!mieluiten shetlanninponi tai connemaranponin.olen 10v ja plussaa olis halpa poni....vastatkaa jos tiiätte.mieluitan vielä maastoileva poni:)
- julia poni fani
moi eetsin iso kokoista ponia olen kokenut hyppinyt vähän ehkä 10 cm ja olen 12 v tyttö joka rakastaa hevosia etsin 1 viikoksi saisi maksaa 20 30 euroa asun riihimäellä talli mielummin riihimäeltä tai hyvinkäältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406