Kertokaa semijulkisia paikkoja helsingin alueelta nopeaan tai kauempikestoseen lemmiskelyyn kesällä!(; ulkona,rantoja tm,tai sisällä jotain jännittäviä ja kiihottavia? sellasia mistä ei kuitenkaan poliisit tule yllättämään tai muuten aiheuteta häiriötä muille ihmisille.
julkiset kesälemmiskely paikat Helsingissä
16
8342
Vastaukset
- luonnossa paras
mitä haittaa niistä poliiseista muka on.?
- Minä&tyttöni puistoi
Etkös ole katsonut poliisisarjaa,nehän keskeytti kauniin kesäyön kutemisen tai sitten ymmärsin asian väärin.
- hihastakiiinni
pitääpäs katsella missä sinä tyttö liikuskelet...
- Enpä kerro en
Eihän niitä voi sulle kertoa, ei ainakaan näin julkisella keskustelupalstalla.
- Kesä ja pano
Suomenlinna on tosi kiva. Paljon kivoja mestoja..
- Pillu-Olavi
Tämä ei paljon auta asiaa mutta tällaiseen kysymykseen törmätessä tulee aina mieleen "vanhat hyvät ajat" autoilijan kannalta,ykkösmesta oli Fordin kärki.
Tänä päivänä autolla liikkuessa suosittelen Munkkiniemeä (se kutupaikka löytyy,en nimeä tarkemmin) ja esim Otaniemen ranta mutta nämä eivät ole ehkä vilkkaimpaan aikaan soveliaita kuten ei Tervasaarikaan mutta illan tultua kuuluu topteniin.,siihen nopeaan juttuun soveltuvat kyllä 24h/vrk.
Jo kertaalleen mainittu Suomenlinna on 24/7,suosittelen. - Anonyymi
Vantaan jokiniemenkadulla hiekkaparkkipaikka, missä rekat parkilla siellä hyvä tehdä illalla tosi pimeää ja rauhallista.
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt
- Anonyymi
Moi, mistä päin helsinkiä oot. Sovitaan joku paikka lemmiskelylle.
- Anonyymi
Mua kiinnoistaisi tavata joku kiimainen nainen vaikka keskuspuiston mersässä ja runkata naisen rinnuksille😍
- Anonyymi
Munkkiniemen kallioilla olen nussinut vaimoa keskellä päivää,teki kyllä nannaa molemmille,vaimo on harvoin ollut niin kiimainen kuin silloin kun läheisellä kukkulla seisova mies runkkasi katsellessaan. Täytyy tänä kesänä taas panna siellä...
- Anonyymi
Mun luona voi nakuilua ja seksiä harrastaa vaikka joka päivä, teretulemast. Jasu
- Anonyymi
Millo
- Anonyymi
Nykyään kun pikkulapsillakin on kamerat, voi kaikenlainen julkinen päätyä nettiiin niin ettet huomaakaan. Kiihottavaa ja jännää vois olla laittaa pieni ja huomaamaton vibra bikini pöksyihin, sellanen joka hieroo myös klitorista. Voisit ottaa aurinkoa yläosattomissa ja miesystävä voi aina silloin tällöin hieroa rintoihin lisää öljyä ja aivan huomaamattomasti liikutella vibraa hitaasti pöksyissä. Kannattaa varata pikku pyyhe suojaksi kaiken varalta ja katsella hieman syrjäisempi paikka, sillä orkut voivat olla yllättävän herkkiä. Jos sulla ei ole miesseuraa valmiina, niin eiköhän tältä palstalta joku herrasmies uhraudu, kesä odottaa. T. Sakari
- Anonyymi
Olis se kiva keksiä Vantaalta joku rauhallinen paikka johon vois mennä autolla luontoon seksiä harrastamaan.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2114677- 1882616
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261144
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91132- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391062- 109999