julkiset kesälemmiskely paikat Helsingissä

kiimainen tyttö

Kertokaa semijulkisia paikkoja helsingin alueelta nopeaan tai kauempikestoseen lemmiskelyyn kesällä!(; ulkona,rantoja tm,tai sisällä jotain jännittäviä ja kiihottavia? sellasia mistä ei kuitenkaan poliisit tule yllättämään tai muuten aiheuteta häiriötä muille ihmisille.

16

9507

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnossa paras

mitä haittaa niistä poliiseista muka on.?

• Minä&tyttöni puistoi

Etkös ole katsonut poliisisarjaa,nehän keskeytti kauniin kesäyön kutemisen tai sitten ymmärsin asian väärin.

• hihastakiiinni

pitääpäs katsella missä sinä tyttö liikuskelet...

• Enpä kerro en

Eihän niitä voi sulle kertoa, ei ainakaan näin julkisella keskustelupalstalla.

• Kesä ja pano

Suomenlinna on tosi kiva. Paljon kivoja mestoja..

• Pillu-Olavi

Tämä ei paljon auta asiaa mutta tällaiseen kysymykseen törmätessä tulee aina mieleen "vanhat hyvät ajat" autoilijan kannalta,ykkösmesta oli Fordin kärki.

Tänä päivänä autolla liikkuessa suosittelen Munkkiniemeä (se kutupaikka löytyy,en nimeä tarkemmin) ja esim Otaniemen ranta mutta nämä eivät ole ehkä vilkkaimpaan aikaan soveliaita kuten ei Tervasaarikaan mutta illan tultua kuuluu topteniin.,siihen nopeaan juttuun soveltuvat kyllä 24h/vrk.

Jo kertaalleen mainittu Suomenlinna on 24/7,suosittelen.

• Anonyymi

Vantaan jokiniemenkadulla hiekkaparkkipaikka, missä rekat parkilla siellä hyvä tehdä illalla tosi pimeää ja rauhallista.

• Anonyymi

Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.

• Anonyymi

Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt

• Anonyymi

Moi, mistä päin helsinkiä oot. Sovitaan joku paikka lemmiskelylle.

• Anonyymi

Mua kiinnoistaisi tavata joku kiimainen nainen vaikka keskuspuiston mersässä ja runkata naisen rinnuksille😍

• Anonyymi

Munkkiniemen kallioilla olen nussinut vaimoa keskellä päivää,teki kyllä nannaa molemmille,vaimo on harvoin ollut niin kiimainen kuin silloin kun läheisellä kukkulla seisova mies runkkasi katsellessaan. Täytyy tänä kesänä taas panna siellä...

• Anonyymi

Mun luona voi nakuilua ja seksiä harrastaa vaikka joka päivä, teretulemast. Jasu

• Anonyymi

Millo

• Anonyymi

Nykyään kun pikkulapsillakin on kamerat, voi kaikenlainen julkinen päätyä nettiiin niin ettet huomaakaan. Kiihottavaa ja jännää vois olla laittaa pieni ja huomaamaton vibra bikini pöksyihin, sellanen joka hieroo myös klitorista. Voisit ottaa aurinkoa yläosattomissa ja miesystävä voi aina silloin tällöin hieroa rintoihin lisää öljyä ja aivan huomaamattomasti liikutella vibraa hitaasti pöksyissä. Kannattaa varata pikku pyyhe suojaksi kaiken varalta ja katsella hieman syrjäisempi paikka, sillä orkut voivat olla yllättävän herkkiä. Jos sulla ei ole miesseuraa valmiina, niin eiköhän tältä palstalta joku herrasmies uhraudu, kesä odottaa. T. Sakari

• Anonyymi

Olis se kiva keksiä Vantaalta joku rauhallinen paikka johon vois mennä autolla luontoon seksiä harrastamaan.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe