Onko Kuopiossa pizzerioita, grillejä tai vastaavia ruokapaikkoja jotka olisivat myöhään auki myös arkena? En tiedä muita kuin mäkkärin, joka on auki 24h.
Myöhään auki olevat ruokapaikat
11
3720
Vastaukset
- 56rt7y89u
ABC Pitkälahti/Niirala, aina auki, sieltä saa pizzaa, ruokaa ja vaikka mitä. Ja mäkkihän ei ole siis auki arkipäivisin yöllä, siis se ravintolaosa. Vain autokaista.
- hyvää
caesars on auki viiteen aamulla pe ja la. saa pitsaa ja kebab.
- xczvhtry6
kato tuolta: http://eat.fi/kuopio
helpoiten, eli niin ettei tarvitse joka ravintolaa erikseen klikata, tuon näkee kun menee arkena vaikka 22.00 tuolle sivulle kattomaan. tuo sivu kun näyttää automaattisesti vihreänä ne paikat jotka ovat auki juuri silloin. - Anonyymi
Mistä saa parhaimman kebabin ranskalaisilla?
Sellaiset missä ranskikset on rapeita ja kebab kuivahkoa!- Anonyymi
Rosinasta
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Onko mitään mistä saa viinaa 24/7?
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317