Teit sitten jotain semmoista, mihin kukaan muu ei olekaan vielä pystynyt. Sait sydämeni syrjälleen, ja tuntemaan minulle harvinaista tunnetta, ikävää.
m->n
Onneksi olkoon
22
473
Vastaukset
- taitava oli hän myös
Minä voisin myös onnitella erästä mieshenkilöä. Vaikka lähtökohtaisesti olen kiinnostunut uusista ihmisistä, ei minuun ole erityisen helppo tehdä vaikutusta. Enpä edes muista, milloin olisin toden teolla halunnut tutustua johonkuhun uuteen tapaamaani ihmiseen oikein kunnolla. Saati sitten että olisin ajatellut jotakuta päivittäin, kuten nyt.
- Hyvää maanantai
aamua sinulle kuka oletkaan ! Täällä podetaan samaa tautia..ei millään mene pois. Aurinko paistaa, nautitaan siitä :)
- n->m
Tutut oireet, kamala ikävä-epidemia liikkeellä. Ei lääkitystä eikä tunnu menevän pois. Aika kuluu ja tauti pahenee. Ei kai tähän kuole?
- miten?
n->m kirjoitti:
Tutut oireet, kamala ikävä-epidemia liikkeellä. Ei lääkitystä eikä tunnu menevän pois. Aika kuluu ja tauti pahenee. Ei kai tähän kuole?
Kuolee. Otatko lääkkees suppona vai
- onnitteluni
Oletpa omahyväinen. Onnittelisit itseäsi siitä, että pystyt tuntemaan.
- eri mieltä
Omahyväinen??? itseensä (perusteettoman) tyytyväinen, itsetyytyväinen, itserakas, itseriittoinen, mahtaileva, pöyhkeä.
Minä käsitin aloituksen kyllä ihan eri tavalla. - Ap
Tunteet on ihan ok, mutta tästä ikäväntunteesta en niin välittäisi, alkaa haittaamaan liiaksi muuta elämää.
Jos se olisikin sitä, että muistaisi ihmistä vaikkapa kerran päivässä, se menettelisi, mutta että vähintään kerran minuutissa hereillä ollessa yöllä unissa.
- en minä ainakaan
Ihan tavallinen ihminen olen, miten olen mahtanut herättää sinussa niin syviä tunteita, aika harvinaista, että niin olisi muka käynnyt.
- selviät siitä
syytön olen ikävääsi :)
- n---->>> m
samoin...samoin...
- 5+3
Onnittelut, että löysit tälle palstalle.
- Aivan!!
:-D
- samat sanat
Onnea meille ja meidän kesälle sekä tulevaisuudelle ;)
- maailmankirjat sekai
Olen otettu ja hämmästyttää jopa itseäni., jos näin on päässyt käymään. Tuon kun kuulisi häneltä itseltään...
- kerro
Mitä oikein tapahtuikaan, kaikkea en pysty tajuamaan? Onko harvinainen tunne, no outo ainakin tämä.
- onnellinenhaaveilija
Onnittelen häntä parisuhteestaan ja toivotan onnellisuutta kauheasti hänelle, teille kaikille ja etenkin itselleni. Ja miksei onnittelisi ihan vaikka ilman syytäkin. Onnnnnnnea!
n>m - m mielessäin
Kiitos samoin :/
- M n
Miksi et soita hänelle?? Onko se niin vaikea...
- ring....
ethän säkään soita, vaikka jotain täällä ikävöitkin, kai ?
- turhautunut..
Väliäkö sillä mitän on saanut aikaan tai ei ole, jos sitä ei koskaan tule suoraan sanomaan itse kohteelle...? Tää paska on vaan nii turhaa..
- Huomenna paremmin?
Joinakin päivinä se riittää, rakkaus sinänsä, joinakin päivinä raivostuttaa, turhauttaa, sisuksissa repii ja raastaa, kipuilee ja on yhtä helvettiä.
- kärsinkumppani
Tilanteita on monenlaisia, ehkei hänellä ole mahdollisuutta sanoa suoraan, jonnekin täytyy vaan purkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750