"Siis, ei tänäänkään rahaa tatuointiin?"

Amnesty:Sinde-Vesa

Ei tänääänkään rahaa keltään iskältä mihinkään peittokuvaan, tai tatuointiin.
- "MItähän he ajattelivat?", mietin testosteroni-vaihdossa olevaa nuorta miestä silmäillen. Katselin vaatteitani. Olinko muistanut rinta-liivit, avaran v-aukkoisen eri sinisen sävyjä, kuin liukuvärjäävän villatakin luomaa tunnelmaa ulkona olevasta ilmasta.
Edessäni mulla oli Regina, sen jutut olivat muuttuneet psykiatrisemmiksi. Enää kysymys ei ollut pelkästä seksistä. "Perhe-sairaalan pito on kielletty."
Imppaamisella lähtee solaris.
- "En tiennyt, että siitä pitää väkisin eroon päästä." Monet novellin kohdista olivat omaa elämääni, yksityistä ajatteluani, miksi?

Tää on varmaan uusin tää liukuvärjäys, tämä perustuu kameravalvoittuihin pigmentistöihin, jotka ovat aina perustuneet tunto-aistille. Ylä-asteella jouduin koti-arestiin.
- "Itkettikö sua sillon?" kysyi joku hyväntahtoinen ihminen.
- -"Ei." vastasin. Lähinnä olin pelännyt pakokauhuisesti. Mä kuljetin Jumalaa amorinkaarelta, ja koin seksuaali- ja seksioloja.
- "Ei näytä hyvältä, ei näytä hyvältä....." lukivat jo tahdottomat, ja yksityisyydensuojattomat, niin libidottomat ajatukseni.
- "Se oli selaiinen homma, ja sen pituinen se.... " selitti ystäväni, tuo tuttu notaari, jota ensin luulin Mika- nimiseksi, sitten Janne-nimiseksi ja lopulta muistin hänet Vesaksi. Hän hymyili ivallisesti, järkyttyneenä, epäuskoisena ja pakokauhuissaan.
- Jos et hyväksy sitä, ehdotti Valhalla.
- "No, kun sitä ei tällä hetkellä hyväksytä" vastasin.
Maailman yksinkertaisin frustraatio, turhautuma. Asianajaja peilasi ulospäin, hänen mieleensä peilattua ja lauennutta psykopatiaa. Sen sijaan hänellä olisi pitänyt olla tila avokas-väkivaltaisuus, fokusaation tuottaminen ja assosiaation laukaiseminen, onnistumisen elämyksille, kuten sukupuolen määräytyminen.
- "Koska mä tiedän, että sulla on se tutkinto," vastasi hän.

Hän oli ilmeisesti hammashoitajan omainen, hän oli muuttunut obsessioivaksi psykopaatiksi. Hän kärsi käytösongelmasta koleerisuus ja oli ennen niin hyväntahtoisen aikaansaamisen persoonallisuuden sijaan, nykyään tahdoton. Aurinko oli laskenut. Kello oli 23.00. illalla. Suomen yhteiskunta oli onnistunut järjestämään perhe-sairaalan. Pelkän yhteiskunnan sairaanhoitaja-omaisille perheisiin kohdistuvan suppean psykopaattisen, ja niin avoimen onnistumisen elämyksettömän järjestelyn. Katso mitä hän on tehnyt, hän on katkaissut assosiaatio-organisaatio-ajattelun. Ennen pimeää totesin, aivan kuten eilenkin, että ihmiselle on luotava kohde, aivan kuten kellon tuntikausia purkautumiseen, esteettisesti steriilin poistamiseen.

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Aamu valkeni pilvisenä.
      - "Mä en oikein ymmärrä noita sun tollasia painostavia ja pakottavia ajatuksia, jotka kestäisivät psykiatriana koko sun lopun elämän." Asianajaja seuraa koleerisena väkivaltaista *Violin-nussimista.... Siis hei, ehdoton ei hektisyydelle ja impulsiivisuudelle.
      - "Voi vittu, me pyydetään."

Onko nämä (*) 2000-luvulle?
      Demokratia silmänpohjan kääntäminen toisinpäin on kerrassaan etovaa. Novelli kertoo tytöstä, jolla oli painostava tunne erilaisuudestaan.
      - Mistä mulla oli painostava tunne?
      - Mulla oli vain painostava tunne, erilaisuuteen se ei viitannut millään tavoin. Mies oli seuraillut mua, sairas ja sairaalloinen, jo kymmeniä vuosia. Viime aikoina hän oli istunut ilmaisessa oikeusavussa. Hän oli ryhtynyt käyttäytymiseltään ongelma koleerikseksi. Siirtynyt vain tilaan fokusaation laukaiseminen, ja assosiaation tuottaminen.
      - "Piilota mut jonnekin!" Yhdessä...
      - "Miten meinaat päästä pois?" notaari kysyi. Normaalisti notaari ei tee mitään kehosta....
      - "Päästä mut sinne sisälle..." selitti ohiajeleva notaari, pyöräiljä vai poliisilääkäri.

Ylä-asteella jouduin koti-arestiin. Luokkaretkellä 9:n luokan lopussa, kun kristinuskon ol rippikoulun takia kauas taaksejäänyttä, jälkiäjättävää, jälkeenjäänyttä elämää, kaksi isokokoista miestä syöksyi perääni huvipuistossa. Mä kuljetin Jumalaa amorinkaarelta, ja koin seksuaali- ja seksioloja. Etten esim. sairastuisi joihinkin vakaviin mielensairaus seksihäiriöihin, kuten sensuelli seksuaalihäiriö, tai yliherkkä tunne-elämä, joka sensuelli seksuaalihäiriöllä supisti florismia.
      - Ehkä sellaiset orja-jutut eivät kiinnosta, kun koko lehteä ei voi lukea, kun siitä puuttuu S/M. Ajatukseni lukivat jo niin tahdottomina, ja yksityisyydensuojattomina, niin libidottomat ajatukseni. Sekä S/M, että aksentinsiirto puuttuu.
      - Voi pääsetkö yhtään lähemmäs todellisuutta?
      Eihän sulla ole poliisilääkärinä tällaista assosiaatio-organisaatio-ajattelun katkosta?
      Sitä ei yleensä sanota ääneen, koska se on jotenkin tunteenomaista, tunne säälittävyydestä, muiden autettavana olemisesta.
      Mä halusin samanlaisen... Mä tarvin samanlaisen. Ehkä tieteellinen tutkimus, egoismi, kosmetiikka ja uudet tutkimus-tulokset niillä egoismin peilaamisesta heijasteisiin.
      -Voi kuinka tuhoisaa saattoikaan olla luustoa luomaton, osaamaton kosmetiikan käyttö. Ei, en meikkaa paljon. Tavallisesti... Mutta joskus sillä voi auttaa luustoa luoden, myös muita ihmisiä, kanssaihmisiä, kanssakumppaneita. Se notaari, olihan hänkin nussinut nuorena vessassa. Humalassa... Hän muodosti näin aivotoimintoja, fokusaatiota, paranoian tilalle. Nuorten discoissa oli hankalaa erottaa harhan ja todellisuuden eroja, koska anestesioilla poistetaan alkoholimyrkytystä.
      - Näissäkö jo nussitaan?
      - Joo, jotkut ovat nussineet katsos koko elämänsä. Että ovat jo valmiiksi niin kuin sairaita siitä. AnyWAY, vaikuttaisi siltä, että loogisuus-pisteistön jatkuva koskettelu olisi kielletty.

• Pasille:Sindevm-82

Voisitteko edes joskus hyväksyä jonkun muun toiminnan, kuin asekaupan ja "taivaiden tehtaat"?
        Hän hymyili ivallisesti, järkyttyneenä, epäuskoisena ja pakokauhuissaan. Hiemanko me loistetaan Suomessa, kristinsukon valtiona, sinivalkoisine ristilippuinemme. Sktisofreenisen kristinuskon holhouksen ja holhousrekisterin kanssa, asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenialla.
        - Mä en nyt oikein ymmärrä noita sun pakottavia ja painostavia ajatuksia, jotka kestäisivät psykiatriana koko sun elämän.
        Niin, TV kuvailee sitä juuri lyömiseksi. Sitäkään ei ymmärretä.
        -Ymmärräthän, että siihen sisältyy järjestysluvullisuus, mitä puhut? Hei, olen diakonin pojan tytär, et ole oikeutettu käyttämään loogisuus-pisteistöä, ja esim. ikää muuttaen, vaihtaen kuin syntymäpäivää, esim, eri isällä, tai kaipauksen kaltaisella persoonallisuus-holhouksella, persoonallisuuden huoltajuudella, skitsofreenisella holhouksella, joka liittyy vain kieleen ja kulttuuriin, erityisestä yhteisestä näöstä, vauvan ja sikiön ensimmäisistä ajatuksista.
        -Milloin itse aloit elämään?

Koko viime viikon mietimme, miten erilaisilla inhimililsyyden malleilla vammaisista luetaan esim. kristinuskoa, tai yleensä elämää. Ne sisältävät aina yksityisyyden, ja jo valmiiksi tuotetun fokusaation, joka kertoo vaitiolovelvollisuudesta.
        Mt-halvaantunut sanat
        Kuurous = kristinuskon toiminta VERBI, inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella. Eli ajanviete.
        - Ai, mää jätin sen vihkon sinne kotiin. Kukaan ei suostu tällaisiin oikeisiin anestesioihih. On totta ettei lahkoista tai kristinuskosta saa eristää ketään. Mun mielestä tällaisten lahkolaisten, ja uskovaisten omaset jäävät ilman oikeaa elämää, jopa kehitysvammaisuuteen saakka.
        - "Hei Jarkko, mä lopun työnmäärään... "
        - "Hei Jarkko, mä en osaa tehdä työtäni...."
        - "Hei Jarkko, mulle on fokusaatio tuottamaton.... "

• Sam,Sam:Sinde-82
        Pasille:Sindevm-82 kirjoitti:

Voisitteko edes joskus hyväksyä jonkun muun toiminnan, kuin asekaupan ja "taivaiden tehtaat"?
        Hän hymyili ivallisesti, järkyttyneenä, epäuskoisena ja pakokauhuissaan. Hiemanko me loistetaan Suomessa, kristinsukon valtiona, sinivalkoisine ristilippuinemme. Sktisofreenisen kristinuskon holhouksen ja holhousrekisterin kanssa, asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenialla.
        - Mä en nyt oikein ymmärrä noita sun pakottavia ja painostavia ajatuksia, jotka kestäisivät psykiatriana koko sun elämän.
        Niin, TV kuvailee sitä juuri lyömiseksi. Sitäkään ei ymmärretä.
        -Ymmärräthän, että siihen sisältyy järjestysluvullisuus, mitä puhut? Hei, olen diakonin pojan tytär, et ole oikeutettu käyttämään loogisuus-pisteistöä, ja esim. ikää muuttaen, vaihtaen kuin syntymäpäivää, esim, eri isällä, tai kaipauksen kaltaisella persoonallisuus-holhouksella, persoonallisuuden huoltajuudella, skitsofreenisella holhouksella, joka liittyy vain kieleen ja kulttuuriin, erityisestä yhteisestä näöstä, vauvan ja sikiön ensimmäisistä ajatuksista.
        -Milloin itse aloit elämään?

Koko viime viikon mietimme, miten erilaisilla inhimililsyyden malleilla vammaisista luetaan esim. kristinuskoa, tai yleensä elämää. Ne sisältävät aina yksityisyyden, ja jo valmiiksi tuotetun fokusaation, joka kertoo vaitiolovelvollisuudesta.
        Mt-halvaantunut sanat
        Kuurous = kristinuskon toiminta VERBI, inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella. Eli ajanviete.
        - Ai, mää jätin sen vihkon sinne kotiin. Kukaan ei suostu tällaisiin oikeisiin anestesioihih. On totta ettei lahkoista tai kristinuskosta saa eristää ketään. Mun mielestä tällaisten lahkolaisten, ja uskovaisten omaset jäävät ilman oikeaa elämää, jopa kehitysvammaisuuteen saakka.
        - "Hei Jarkko, mä lopun työnmäärään... "
        - "Hei Jarkko, mä en osaa tehdä työtäni...."
        - "Hei Jarkko, mulle on fokusaatio tuottamaton.... "

Ei valitan en ole lukihäiriöinen. Ei mulla ei voi teetättää turvallisuuteen, sellaiseen pesäpallon kakkos-polttoon perustuvaa työtä kehitysvammaisten hoitamisesta, autismin säilyttämisestä.
        -Ei mä en ole diakonin pojan tytär.

Siis, miksi mä en saa rahaa tatutointiin, vaikka se kehitysvamma on poistunut?
        Tämä on ykkös-malli, vailla ykkös-kakkosneuroosia. Eihän teillä ole kenelläkään edes mitään kiinnostusta tai innostumista tähän ykkös-kakkosneuroosiin, jopa on tuotettu fokusaatio paranoian tilalle, ja täydellinen yksityisyys, jonka muuttumista kohti ahdasmielisyyttä pyritään ehkäisemään. Teillä kiinnostusta tai halua innostua sensuelli seksuaalihäiriöstä, tai vaikkapa vain onnistumisen elämyksistä ja sukupuolen määräytymisestä, kuten yleiskuntoon perustuvat aksentinsiirrot.
        Muistathan kuinka velvollinen olet väestönä tuottamaan onnistumisen elämyksiä?
        Et ole lainkaan läsnä origottomuudessa, hektisyydessä ja impulsiivisuudessa.
        Yleiskunto luo onnistumisen elämyksillä hyvinvointia, hyvin tärkeää tunnetta sensuaalisuudesta, ja yksityisyydestä.

• Vesalla:-lle:Sinde
        Sam,Sam:Sinde-82 kirjoitti:

Ei valitan en ole lukihäiriöinen. Ei mulla ei voi teetättää turvallisuuteen, sellaiseen pesäpallon kakkos-polttoon perustuvaa työtä kehitysvammaisten hoitamisesta, autismin säilyttämisestä.
        -Ei mä en ole diakonin pojan tytär.

Siis, miksi mä en saa rahaa tatutointiin, vaikka se kehitysvamma on poistunut?
        Tämä on ykkös-malli, vailla ykkös-kakkosneuroosia. Eihän teillä ole kenelläkään edes mitään kiinnostusta tai innostumista tähän ykkös-kakkosneuroosiin, jopa on tuotettu fokusaatio paranoian tilalle, ja täydellinen yksityisyys, jonka muuttumista kohti ahdasmielisyyttä pyritään ehkäisemään. Teillä kiinnostusta tai halua innostua sensuelli seksuaalihäiriöstä, tai vaikkapa vain onnistumisen elämyksistä ja sukupuolen määräytymisestä, kuten yleiskuntoon perustuvat aksentinsiirrot.
        Muistathan kuinka velvollinen olet väestönä tuottamaan onnistumisen elämyksiä?
        Et ole lainkaan läsnä origottomuudessa, hektisyydessä ja impulsiivisuudessa.
        Yleiskunto luo onnistumisen elämyksillä hyvinvointia, hyvin tärkeää tunnetta sensuaalisuudesta, ja yksityisyydestä.

Mutta on mulla siitä nimi-virheestä kertova vihko...
        Sairaanhoitaja-omaiseni kävelli kadulla taas vaunujen kanssa vastaan nuorempana kuin äitini. Hän oli äitini täti. Hän aiheutti jälleen ikä-häiriön. Ei niitä voi Deja Vu:n takia hoitaa. Hän oli hottentotti, joka ei ymmärtänyt... Hän halusi vain häiriintyneen äiti-suhteen, vaikka oli vain sairaanhoitaja-omainen. Suomen valtio oli onnistunut järjestämään perhe-sairaalan. Pelkän yhteiskunnan sairaanhoitaja-omaisille perheisiin kohdistuvan suppean psykopaattisen, ja niin avoimen onnistumisen elämyksettömän järjestelyn. Katso mitä hän oli tehnyt, katkaissut assosiaatio-organisaatio-ajattelun. Ennen pimeää totesin, aivan kuten eilenkin, että ihmiselle on luotava kohde, aivan kuten kellon tuntikausia purkautumiseen, esteettisesti steriilin poistamiseen. Aiheutti ikä-häiriön, aivan kuten en tullut eräästä, käytettävästä organismista, LSD:stä raskaaksi ennen joulua.
        -"No, kun mää, mää luulin, että sillä saa avata huoltajuus-kiistoja sillä Helenalla... "
        Vain onnistumisen elämykset ovat tärkeitä edelleen.

- "Tiedätkö mikä on Valhalla?" kysyi vaaleiden kiharoiden reunustamat kasvot ja vaaleiden kiharoiden reunustamat kasvot ja vaaleiden hiusten peittämä pää, auton ajaessa pois päin kaukana hiekkaisella suoralla tiellä.
        - "Ei tarvitse ikinä tietää...", hän lupasi. Äitini oli deja vu:ssa ja riiteli, ärhenteli tälle alueisto-iskälle. Siellä hän makasi sairaalan valkoisessa potilas-huoneessa, kuin spanieli-tunnelmissa. Potilaalla oli hygieeniset olot kirurgisella osastolla, ja happiviikset. Olin 17-vuotta ja lukiossa. Oloni oli tunkkainen kaupungissa, yes, vihdoinkin parempi olo. Keltainen potkupuku voi kiihottaa överiksi lyhyen tukan kanssa.
        "Pakottaminen suonensisäisten huumeidenkäyttöön." Kukaan iskä ei anna tatska-rahaakaan.... Tuleeko isi tänä jouluna?
        - Jos isi tulisi?, ajattelin. Onkohan se loukkaavaa? Otin kaapista lääkkeen. Avatessa lääkepurkki ja sen metallinen korkki pitivtä niin tuiki tuttua ääntään kitkasta ja vahviosta lääkkeistä. Jouduin ottamaan lääkkeitä huonoon olooni jo ulkopuolelta. Paitani oli jo kostunut iljettäväksi ja hien hajuiseksi. Pestäväksi.... Olin juuri hakenut puhtaat vaatteet pyykkituvasta alakerrasta. Et voi pitää vertikaalin varastelua Deja Vu:n takia heijasteena, etkä irroitella peilaamista osaamattomalla abstraktilla. Mitä se aiheuttaa?

Dessa on sairaanhoitaja-omais Kela, jossa kukaan muu ei saa edes olla.
        -"Häntä ei voi luokitella ihmiseksi.", oli kuin julkilausuma. Anteeksi, mutta menetkö lääketieteelliseen`
        -Ei tarvitse, mutta voitko mennä heti töihin?, hän kysyi. Hoitotuotteesta lähtee kasvot irti. Aivan samoin, kasvot lentävät Ötökkä-LSD:stä psykiatrisella, kun tehdään aivan normaalia tähti-eleittä, taas se sama tähti, coping-keino-tähtilelettä. Ötökkä-LSD luo kaarta. Se lensi silmille, psykiatrinen osasto henkilökuntineen juoksi kauas karkuun. He olivat hei vain kasvatettavia, niitä oikeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe