Tuli viime vuoden vappuna hommattua itselle hölmösti virkamiehen vastustamisesta sakot kun en putkaan halunnut vapaaehtoisesti mennä. Ja olen ajatellut hakea vartijaksi, kun tarvitsisin hieman sivutuloja.
Estääköhän tuo virkamiehen vastustaminen työllistymisen vartiaksi?
Ja näkyykö tuo virkamiehen vastustaminen rikosrekisterissä?
Vartijaksi, virkamiehen vastustaminen
4
557
Vastaukset
- 9
Kyllä nyt taisi käydä niin, että unohda. Sakko ei näy rikosrekisterissä, mutta poliisin rikostietojärjestelmässä, eli aktiivirekisterissä se näkyy viisi vuotta ja sen jälkeen historiarekisterissä 50 vuotta.
- tuskin vaikuttaa
Tuskin poliisi ottaa huomioon ratkaistessasi sopivuutta vartijaksi, jos poliisirekisterissä ei ole muuta.
- 9
Älä nyt naurata. Painiminen poliisin kanssa on kyllä sellainen väkivaltarikos, joka otetaan huomioon. Rikoshan on kohdistunut järjestystä ylläpitävään virkamieheen. Vartijan kun pitäisi puolustaa samoja intressejä kuin poliisinkin.
- tuskin vaikuttaa
9 kirjoitti:
Älä nyt naurata. Painiminen poliisin kanssa on kyllä sellainen väkivaltarikos, joka otetaan huomioon. Rikoshan on kohdistunut järjestystä ylläpitävään virkamieheen. Vartijan kun pitäisi puolustaa samoja intressejä kuin poliisinkin.
Oletko sinä asiaa päättämässä? Poliisi tekee päätöksen, et sinä.
Kyse on vain yksittäisestä teosta, itse tiedän vartioina ihmisiä jotka ovat myös saaneet sakon virkamiehen vastustamisesta ja jotain muutakin pientä on ollut, vartijana silti ovat, ihan laillisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693