Ei seuraa netistäkään koulutetuille naisille

surullista mutta tot

Minulla on ollut nyt pyöreän vuoden profiili Suomi24 sivuilla.

Yhteydenottoja on tullut, jopa paljon, -mutta ala-arvoisten prosentti(tupakoivat, ukkomiehet, jne hörhöt) on suuri. Niillä muutamilla jotka ovat vaikuttaneet kiinnostavilta ei kuitenkaan ole myöskään löytynyt kiinnostusta ja kärsivällisyyttä tutustumiseen.

35

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuollut saitti

Ei sitä seuraa löydy hoikillekaan naisille, joten herää kysymys että kenelleköhän sitä oikein löytyy.

Itselläni on ollut profiili melkein yhtä soittoa 2 v, ja ainoa jotka ottavat yhteyttä ovat papparaiset ja seksimaanikot. Normaalilta ja tavalliselta vaikuttavat oikein huokuvat kylmyyttä ja kyllästyneisyyttä jos heidän kanssaan yrittää jutella.

• minä30

Minulla profiili reilun viikon ja yhteydenottoja useita. Ei sillä koulutuksella ole väliä. Täällä netissä pitää olla kärsivällisyyttä ja halua tutustua toiseen. Ja aika paljon uskoa tähän hommaan.

• ihmekitinää

Mulla profiili neljä päivää ja kahden kanssa oon kirjotellu ja toisen näen varmaan ens viikonloppuna, kun tulee työkomennukseltaan takas. Arvioni, että saitti toimii mainiosti.
      t. maisteri 30 v.

• hohhoijaa

Tuon ikäisellähän se toimii. Yli 35-vuotiaat naiset eivät kiinnosta enää ketään.

• hohhoijaa kirjoitti:

Tuon ikäisellähän se toimii. Yli 35-vuotiaat naiset eivät kiinnosta enää ketään.

Niin no, voisi sanoa että sama asia se pätee miesten suhteen. Noin 90% kaikista, jotka ovat ottaneet yhteyttä minuun, ovat olleet minua vanhempia naisia, usein kaikki noin 38-vuotiaita. Joku torvi on ollut nuorempikin, mutta ne eivät ole olleet mitään vakavasti otettavia. Eihän tätä nettideittailua voi ottaa kovinkaan vakavasti.

• m36-intj kirjoitti:

Niin no, voisi sanoa että sama asia se pätee miesten suhteen. Noin 90% kaikista, jotka ovat ottaneet yhteyttä minuun, ovat olleet minua vanhempia naisia, usein kaikki noin 38-vuotiaita. Joku torvi on ollut nuorempikin, mutta ne eivät ole olleet mitään vakavasti otettavia. Eihän tätä nettideittailua voi ottaa kovinkaan vakavasti.

Olet 36 ja sinulle 38-vuotias nainen on liian vanha?

• simasuuneiti kirjoitti:

Olet 36 ja sinulle 38-vuotias nainen on liian vanha?

Ei ole, mutta tuntuu siltä että kaikki hakevat vain itseään nuorempaa seuraa netistä, myös naiset. Tällä menolla ei jää juuri mitään jäljelle.

Saan myös naamapakkeja vanhemmilta naisilta, koska pitävät minua ilmeisesti liian nuorena (heidän oma kurppuutensa korostuu ilmeisesti, en keksi muuta syytä). Monet vanhemmat naiset eivät kai pidä siitä että mies näyttää paljon nuoremmalta kuin he itse. Puumat tietysti erikseen, mutta siinähän ei ole kyseessä useinkaan mistään pidemmästä suhteesta.

Oikeasti monet luulevat minua noin 30 vuotta vanhaksi. Kaverillani on sama ongelma - ikä 37, oletettu ikä 30-32. No, tietysti sen ikäiset naiset pysyttelevät taas kaukana minusta, koska pitävät minua liian vanhana. Muitakin syitä voi olla, mutta teitpä miten tahansa, niin aina tuntuu menevän väärin.

• Missäoot
        hohhoijaa kirjoitti:

Noin nelikymppiselle satelee viestejä joko todella nuorilta tai yli viisikymppisiltä. Oman ikäiset (40 ) miehet ilmeisesti pitää itseään niin nuorekkaina, että hakevat seuraa nuoremmista.

Vaikuttaa siltä, että vaikeaa on. Missä kaikki normaalit aikuiset miehet? Naimisissa? Ai niin.. niiltäkinhän saan viestejä.

• hiiop

Jos nettideittailun ottaisi vakavasti, niin sais hermoromahduksen, kumppanin
      sijasta.

• ei voi mitään

Sinä sentään sait yhteydenottoja. Minä, koulutettu ja raitis työssäkäyvä 3-kymppinen mies, en saa edes sitäkään. Olishan se kiva löytää samankaltaisen taustan omaava mukava ja hyväsydäminen nainen elämää jakamaan, mutta sellaisia ei tunnu olevan missään...

• 9098079

joo koulutetulle yli 35v. sinkkunaiselle ei löydy tuolta sellaista koulutettua miesseuraa, joka johtaisi johonkin. Muutama kyllä sopiva löytyy, mutta ne miehet vasta nirsoja ovatkin, ilmeisesti saavat nuorilta tytöiltä paljon yhteydenottoja että eihän tämmöinen vanhapiika kelpaa heille.No, olkaamme sitten yksin.

• Mieti sitä juu

Sinunkin ongelmasi on se, että korostat liikaa koulutusta. Tuhannet ja tuhannet ihmiset ovat onnellisia alemmin koulutetun kumppanin kanssa. Jostain syystä sinä olet niin koulutususkovainen, että et anna edes mahdollisuutta.

Omapahan on ongelmasi. Vinkkinä kuitenkin sinullekin, että miehet eivät ole läheskään niin koulutususkovaisia kuin naiset. Miehille on aika lailla yksi ja sama, että onko sinulla korkeaa koulutusta vai ei. Ennemmin he ottavat sen naisen jonka kanssa viihtyvät, koulutuksesta riippumatta.

• ghry4

Kylläpä te jaksatte jostain helkkarin koulutuksesta hölöttää... varmaan on vähän vikaa siinä ulkonäössä kun ei miehiä kiinnosta

• Niin onkin. Ei kai nuo sulje pois toisiaan? Minä ainakin näytän ihan tavalliselta 40 vuotiaalta, kuviani ei ole photoshopattu enkä poseeraa niissä seksikkäästi. Ja livenä näytän ihan samanlaiselta kuinehkä 80 % ikäisistäni naisista.

Ei se netissä riitä. Livenä se riittää siihen, että pääsee edes juttelemaan mukavien miesten kanssa, mutta netissä pitäisi olla huomattavan kaunis.

(Nykyisin minulla ei tosin ole edes kuvaa profiilissa, annan kyllä linkin sivuille mistä se löytyy, jos joku kiinnostuu. Eipä ole kyselty.)

• Ei miehellekään

Aloittajakin sentään saanut edes jotain yhteydenottoja - mitenkäs on omien yhteydenottojesi laita? En voi käsittää tätä myyttiä koulutettujen naisten seurattomuudesta, ellei henkilö ole ikäloppu, kamalan näköinen tai jotenkin päästään vialla.

Lisäksi jos vilkaisee minkälaista seuraa ne 25-30-vuotiaat naiset hakevat, monesti siellä on hakusessa semmoinen 30-40-vuotias, joka voisi perustaa perheen heti. Joten jos kilpailet itseäsi 10 vuotta nuorempien naisten kanssa, oman ikäluokan ihmiset kääntänevät katseensa oletusarvoisesti nuorempiin.

Oma saldoni (minä olen siis nuori, hyväkroppainen maisterimies) on parin kevään aktiiviselta nettideittailulta seuraava: noin kolme yhteydenottoa henkilöiltä, jotka eivät oikein täsmänneet profiiliani; omista jotakuinkin kolmesta kymmenestä yhteydenotosta ehkä noin joka kolmanteen tuli vastaus. Viimeiseen seitsemään viestiin on tullut yksi vastaus, ja se oli että seuraa löytyi jo.

Edes kahville asti en ole silti ikinä päässyt. Useimmilla niistä, joille olen viestittänyt, ovat profiilit olleet jo vuoden. Jos ei edes viesteihin vaivauduta vastaamaan - joskus niitä ei edes lueta - alkaa vain ihmetellä mitähän varten nuo ihmiset sitten nettideitissä jaksavat roikkua kun aktiivisuus on tuota luokkaa. Ero asiallisten viestien ja kirjoitustaidottomien junttien vonkausviestien välillä lienee kuitenkin aika selvä. Mutta kuten jo aiemmin sanottu, eipä nettideittailua sen vakavemmin voi ottaa kuin muutakaan elämää. Kaikki mitä täältä tulee on pelkkää plussaa, mitään ei voi hävitä.

• kuollut saitti

>noin kolme yhteydenottoa henkilöiltä, jotka eivät oikein täsmänneet profiiliani

Ehkäpä nuo naiset sitten katsoivat että et vastaa sitä mitä he hakevat. Minkä vuoksi miehet olettavat että naisten pitäisi automaattisesti innostua miehistä jotka eivät vastaa sitä mitä nainen hakee, kun kumminkin miehet itse valittavat täällä kuinka heihin ottavat yhteyttä ne naiset joita he eivät hae?

Minkä takia naisen aina pitäisi olla se sopeutuvampi ja sallivampi osapuoli?

• Ei miehellekään
        kuollut saitti kirjoitti:

>noin kolme yhteydenottoa henkilöiltä, jotka eivät oikein täsmänneet profiiliani

Ehkäpä nuo naiset sitten katsoivat että et vastaa sitä mitä he hakevat. Minkä vuoksi miehet olettavat että naisten pitäisi automaattisesti innostua miehistä jotka eivät vastaa sitä mitä nainen hakee, kun kumminkin miehet itse valittavat täällä kuinka heihin ottavat yhteyttä ne naiset joita he eivät hae?

Minkä takia naisen aina pitäisi olla se sopeutuvampi ja sallivampi osapuoli?

Siksi, koska profiilini täsmäsi heidän hakukriteereitään. Kuinka vaikeaa on ymmärtää? Ei kyse ole mistään sopeutumisesta ja sallimisesta, jos on juurikin sitä mitä haetaan, mutta ei saa edes vastausta viestiinsä, tai kuten sanoin oudoimmassa tapauksessa viestiä ei edes lueta.

Jos oli väärä hiustenväri, sentti liikaa pituutta, tai muuta yhtä typerää, onhan mahdollista että "en vastannut sitä mitä he hakivat". Näistä ei kuitenkaan puhuttu ilmoituksessa.

Itse viittasin hakukriteereihin sopimattomuudella esimerkiksi asioihin kuten tupakoiminen, liikunnallisuus ja paikkakunta.

Se, onko ihminen oikeasti sitä mitä haetaan, selviää vasta tapaamisen jälkeen jos silloinkaan.

Ja yksi pointeistani oli myös tuo, että oma aktiivisuuteni on ollut noin kymmenen kertaa suurempaa kuin se mitä itse olen viestejä saanut. Tämä on käsittääkseni aika tavallista nettideitissäkin, että miehet tekevät aloitteen. Kannattaa siis olla myös itse aktiivinen naisena.

• Ei miehellekään kirjoitti:

Siksi, koska profiilini täsmäsi heidän hakukriteereitään. Kuinka vaikeaa on ymmärtää? Ei kyse ole mistään sopeutumisesta ja sallimisesta, jos on juurikin sitä mitä haetaan, mutta ei saa edes vastausta viestiinsä, tai kuten sanoin oudoimmassa tapauksessa viestiä ei edes lueta.

Jos oli väärä hiustenväri, sentti liikaa pituutta, tai muuta yhtä typerää, onhan mahdollista että "en vastannut sitä mitä he hakivat". Näistä ei kuitenkaan puhuttu ilmoituksessa.

Itse viittasin hakukriteereihin sopimattomuudella esimerkiksi asioihin kuten tupakoiminen, liikunnallisuus ja paikkakunta.

Se, onko ihminen oikeasti sitä mitä haetaan, selviää vasta tapaamisen jälkeen jos silloinkaan.

Ja yksi pointeistani oli myös tuo, että oma aktiivisuuteni on ollut noin kymmenen kertaa suurempaa kuin se mitä itse olen viestejä saanut. Tämä on käsittääkseni aika tavallista nettideitissäkin, että miehet tekevät aloitteen. Kannattaa siis olla myös itse aktiivinen naisena.

Eihän ne listatut kriteerit kaikkea kerro. Minun olisi ihan turha vastata esimerkiksi miehelle, jolla on koira-allergia. Enkä ole kiinnostunut miehistä, joilla on ihan erilaiset elämäntavat tai harrastukset, vaikka niitä ei kriteerilistoissa luetellakaan. Jos joku haluaa vaikkapa viettää lomansa ajelemalla asuntovaunun kanssa ympäri Lappia niin mitä järkeä olisi tutustua, koska minua ei saisi mukaan eikä hän todennäköisesti lähtisi minun mukaani. Tai miksi kiinnostuisin miehestä, joka on intohimoinen golfaaja ja viettää kaikki illat ja viikonloput radalla?

Joku voi myös sulkea ulos sen perusteella, että profiilissa haetaan liian nuorta seuraa. En itsekään vastaisi 40 miehelle, jonka ikäkriteerit alkavat 30-vuotiaasta saati nuoremmasta.

• Ei miehellekään
        simasuuneiti kirjoitti:

Eihän ne listatut kriteerit kaikkea kerro. Minun olisi ihan turha vastata esimerkiksi miehelle, jolla on koira-allergia. Enkä ole kiinnostunut miehistä, joilla on ihan erilaiset elämäntavat tai harrastukset, vaikka niitä ei kriteerilistoissa luetellakaan. Jos joku haluaa vaikkapa viettää lomansa ajelemalla asuntovaunun kanssa ympäri Lappia niin mitä järkeä olisi tutustua, koska minua ei saisi mukaan eikä hän todennäköisesti lähtisi minun mukaani. Tai miksi kiinnostuisin miehestä, joka on intohimoinen golfaaja ja viettää kaikki illat ja viikonloput radalla?

Joku voi myös sulkea ulos sen perusteella, että profiilissa haetaan liian nuorta seuraa. En itsekään vastaisi 40 miehelle, jonka ikäkriteerit alkavat 30-vuotiaasta saati nuoremmasta.

Mainitsemasi ikä kuuluu noihin listakriteereihin. En itsekään viitsi pistää viestiä muuten mielenkiintoisen oloiselle nuorelle naiselle, jos hän selkeästi hakee 10 vuotta vanhempaa herrasmiestä perhettä perustamaan. Oma ikähaitarini on kyllä kohdallaan ja teinit karsittu pois. Elämäntavat tai harrastukset kuuluvat myös hakukriteereihini, ja ovat yleensä kyllä ainakin osittain luettavissa profiilista, enkä usko että omani ainakaan haitaksi olisivat, elleivät naiset sitten hae jotain surkimusta.

Intohimoiset golfaukset ja asuntovaunun kanssa kiertelyt taas kuulostavat enemmän semmoisilta, jotka selviävät vasta sen viestittelyn jälkeen. Ihan ymmärrettäviä syitä ei siinä mitään, mutta kun eivät ne oikein tähän asiaan ole selitys.

Se yksi nainen, joka minulle vaivautui vastaamaan, kertoikin saaneensa hurjan määrän viestejä eikä millään ehdi kaikkia tavata. Silti vastasi minulle kiitos ei ja toivotteli hyvää kevättä. Jäi hyvä maku suuhun. Kaikkea hyvää kyseiselle neidille (joka sitten poistikin profiilinsa, eli taisi tosiaan tärpätä).

Ehkä ne kuukaudesta, jopa vuodesta toiseen nettideitissä roikkuvat suositut naiset ovat jo niin turtuneet siihen tasaisesti valuvien viestien määrään, etteivät enää oikeasti edes jaksa niitä lukea ja profiilista on tullut vain jonkinnäköinen egonpönkitysväline.

En enää edes tiedä mistä puhutaan, ei tämä ainakaan mitenkään alkuperäiseen viestiin liity. :) Jatkakaa.

• neiti kevät

Sama fiilis, boxi täynnä mitä kummallismpia viestejä sekä hintaendotelmia. Useammankin profiilin olen häröttänyt koska olettavat että tarjoan maksullista palvelua huoh.

Loput ovat itseäni 10 vuotta vanhempia, eivät siis kiinnosta. Lisäksi pidän kolutusta yhtenä kriteerinä, mutta yhteyttä ottvata lukolaoset ja "muu" taustan omaavat.

Mutta hupina ja ajanviettenähän tämä nettikuvio menee tosin aikansa voisi käyttää paremminkin.

• Isin pikku prinsessa

Niin täällä usein näkee väitettävän. Mihin tämä väite perustuu? Suurin sinkkunaisten joukko on tutkimusten mukaan koulutetut ja omillaantoimeentulevat kaupunkilaisnaiset, jotka eivät löydä mieleistään miestä.

Niinpä pariutuminen on yleisempää tavispirkoille. Tästäkö siis johtuu otsikon väite vai mistä? Vai kenties siitä, että miehet pitävät itseään tasokkaampana kuin ovatkaan ja naisia vastaavasti alempitasoisina? Eikö tämä kieli naisvihasta?
        En jaksa selittää. Harmittaa vaan ettei tollanen amatsooni tajua markkinoiden vääristymiä. Jos olisit mies ja yhtä huonoilla miesominaisuuksilla varustettu niin et saisi naista edes maksamalla. 183 senttinen nainen on suunnilleen sama asia kuin 164 senttinen mies. Sinulla ei kuuluisi olla miestä koska sillä 164 senttisellä miehelläkään ei ole naista. Siksi olisin sinuna ihan hiljaa yhtään mistään jos et osaa edes perustella.
        Korkea koulutus kaventaa ihmiskäsitystä ja aiheuttaa perusteettomia ennakkoluuloja muita kohtaan. Eli suomeksi sanottuna voimakasta nirppanokkaisuutta.

liittyköön korkeasti koulutettujen vanhojenpiikojen kerhoon :P

Suomi 24 treffit on " puolillaan" maisterisnaisia joille ei kelpaa mikään.

• deft
        Isin pikku prinsessa kirjoitti:

Niin täällä usein näkee väitettävän. Mihin tämä väite perustuu? Suurin sinkkunaisten joukko on tutkimusten mukaan koulutetut ja omillaantoimeentulevat kaupunkilaisnaiset, jotka eivät löydä mieleistään miestä.

Niinpä pariutuminen on yleisempää tavispirkoille. Tästäkö siis johtuu otsikon väite vai mistä? Vai kenties siitä, että miehet pitävät itseään tasokkaampana kuin ovatkaan ja naisia vastaavasti alempitasoisina? Eikö tämä kieli naisvihasta?
        En jaksa selittää. Harmittaa vaan ettei tollanen amatsooni tajua markkinoiden vääristymiä. Jos olisit mies ja yhtä huonoilla miesominaisuuksilla varustettu niin et saisi naista edes maksamalla. 183 senttinen nainen on suunnilleen sama asia kuin 164 senttinen mies. Sinulla ei kuuluisi olla miestä koska sillä 164 senttisellä miehelläkään ei ole naista. Siksi olisin sinuna ihan hiljaa yhtään mistään jos et osaa edes perustella.
        Korkea koulutus kaventaa ihmiskäsitystä ja aiheuttaa perusteettomia ennakkoluuloja muita kohtaan. Eli suomeksi sanottuna voimakasta nirppanokkaisuutta.

^ tämä

Ihan vain heittona, tuo lause tavispirkoista ja pariutumisesta summaa useimmat tällaiset viestiketjut. Vaikka se sitten aiheuttaisikin jonkin sorttista syyhyä ylemmän tason naisille :D

Jos me miehet pidettäisiin itseämme tasokkaampina kuin oikeasti ollaankaan, niin eihän me edes haluttaisi parisuhdetta.
        Tai niin kuin omat pitkäikäisesti pariutuneet kaverini ovat sanoneet:
        Parempi tossun alla kuin taivasalla.

Siinä on miehen taso kyllä alempana kuin itseni kaltaisella köyhällä luuserilla. Sanomma.

"Harmittaa vaan ettei tollanen amatsooni tajua markkinoiden vääristymiä. Jos olisit mies ja yhtä huonoilla miesominaisuuksilla varustettu niin et saisi naista edes maksamalla. 183 senttinen nainen on suunnilleen sama asia kuin 164 senttinen mies. Sinulla ei kuuluisi olla miestä koska sillä 164 senttisellä miehelläkään ei ole naista."
        Ensimmäinen kerta kun tällaisen vertailun kuulen. Hyvä hyvä :)

Ei muuten tarvitse naisen olla Treffeissä edes maisteri, riittää että on muuten vain olevinaan sivistävässä työssä (esim. opettaja ala-asteella) niin ei kelpaa mikään.

• M50+
        Isin pikku prinsessa kirjoitti:

183 cm nainen ei ole ongelmajätettä jos hän itse kelpuuttaa alle kaksimetriset miehet.

Olen aiemmin treffaillut netistä löytämäni 183 cm naisen kanssa eikä suhteen jatko jäänyt pituudesta kiinni. Viime viikonloppuna vietin useamman tunnin ravintolapöydässä pitkän naisen kanssa. Hän on halausmittauksen mukaan myös tuota pituusluokkaa.

• hah hah
        deft kirjoitti:

^ tämä

Ihan vain heittona, tuo lause tavispirkoista ja pariutumisesta summaa useimmat tällaiset viestiketjut. Vaikka se sitten aiheuttaisikin jonkin sorttista syyhyä ylemmän tason naisille :D

Jos me miehet pidettäisiin itseämme tasokkaampina kuin oikeasti ollaankaan, niin eihän me edes haluttaisi parisuhdetta.
        Tai niin kuin omat pitkäikäisesti pariutuneet kaverini ovat sanoneet:
        Parempi tossun alla kuin taivasalla.

Siinä on miehen taso kyllä alempana kuin itseni kaltaisella köyhällä luuserilla. Sanomma.

"Harmittaa vaan ettei tollanen amatsooni tajua markkinoiden vääristymiä. Jos olisit mies ja yhtä huonoilla miesominaisuuksilla varustettu niin et saisi naista edes maksamalla. 183 senttinen nainen on suunnilleen sama asia kuin 164 senttinen mies. Sinulla ei kuuluisi olla miestä koska sillä 164 senttisellä miehelläkään ei ole naista."
        Ensimmäinen kerta kun tällaisen vertailun kuulen. Hyvä hyvä :)

Ei muuten tarvitse naisen olla Treffeissä edes maisteri, riittää että on muuten vain olevinaan sivistävässä työssä (esim. opettaja ala-asteella) niin ei kelpaa mikään.

Ettehän te miehet haluakaan parisuhdetta. Ainakaan enää nelikymppisinä. Seksi kyllä maittaisi entiseen malliin, tai nappien avulla.

• real,life
        hah hah kirjoitti:

Ettehän te miehet haluakaan parisuhdetta. Ainakaan enää nelikymppisinä. Seksi kyllä maittaisi entiseen malliin, tai nappien avulla.

Hahhah itelles,halutaanpas,ja enpä ole vielä nappeja tarttenu ,enkä tarte. Ja satun olemaan 43.v.Etsin seurani livestä,enkä täältä luuserimuijien deittiprofiileista.

• N40
        real,life kirjoitti:

Hahhah itelles,halutaanpas,ja enpä ole vielä nappeja tarttenu ,enkä tarte. Ja satun olemaan 43.v.Etsin seurani livestä,enkä täältä luuserimuijien deittiprofiileista.

Ei se ole kyllä mikään ylpeyden aihe, jos ei 43-vuotiaana tarvitse nappeja. Ei ole vielä kymmenenkään vuoden päästä, mutta jos 20 vuoden päästä päälle 6-kymppisenä et niitä edelleenkään tarvitse, niin sitten voit jo hieman rintaasi röyhistellä.

Vähän päälle nelikymppinen on vielä suhteellisen nuori mies, ja pitäisi iän puolesta pelittää vielä ihan täysillä.

• * tähtitiedettä *

Miksiköhän koulutetut sais seuraa paremmin, kuin muut ?. Sillä sehän on vain
      yksi krteeri muiden joukossa (joillekkin). Itselleni ihan sama, että mitä kouluja käynyt,
      kun henkilön kanssa pitää tulla muuten toimeen. Mikäli vaikkapa luonteet ei natsaa,
      niin eihän siinä asiassa todistukset auta.

P*rullista luonnetta, ei pelasta kauneus/komeus, eikä koulutus..

• :D

Joo ei, heikosti koulutetuista löytyy kyllä sen verran pirulisia, tyhmiä ja yksinkertaisia, että koulutus ei todellakaan ole auttanut asiaa

• sika
        :D kirjoitti:

Joo ei, heikosti koulutetuista löytyy kyllä sen verran pirulisia, tyhmiä ja yksinkertaisia, että koulutus ei todellakaan ole auttanut asiaa

Oikeassa olet,pruiiiiks oho oho,röyyyyyh.

• KERRON MIKÄ VIKA

KOULUTTAMATOMASSA MIEHESSÄ ON: fiksuuden puute, joka ilmenee kaikessa ja kaikkialla. Oli mulla kouluttamaton poikaystävä ja vimeisen kerran. Ei osannut pukeutua juhliin, tuli farkuissa. Toisiinkaan juhliin ei osannut. Verkkarit jalassa tulee treffeille. EI kiitos enää ikinä.

• juu mut

Ei tuota väärin pukeutumista juhliin voi koulutuksen syyksi laittaa.
        Kyllä nuo asiat pitäs olla selvillä muutenkin.

• sanon vaan

Totuus on et naiset on ronkeleita. Vaikka nainen sais asiallisen viestin mieheltä niin jos ei ole komea niin naista ei kiinnosta. Naamavärkki on se joka ratkaisee. Naisilla on ennakkoluuloja rumia miehiä kohtaan. ei haluta tutustua jos naama ei miellytä.

• Ai pelottaa

Teille miehillehän ei kelpaa mikään.
        Tai sanotaan näin, että suht nätti, itsenäinen ja sanavalmis aikuinen nainen on pelottava. Hui, PÖÖÖ.

• Tuottaja

Moro. Oon varmaan vähän huono tällaisessa foorumissa, en ole ikinä kirjoittanut näihin. Kiinnostaisi jutella jonkun täyspäisen kanssa, joka haluaisi oikeesti tutustua?

• Landi

Moro. Oon varmaan vähän huono tällaisessa foorumissa, en ole ikinä kirjoittanut näihin. Kiinnostaisi jutella jonkun täyspäisen kanssa, joka haluaisi oikeesti tutustua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      257
      15231
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10146
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7109
    5. 182
      6547
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6228
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5622
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4806
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1796
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      150
      1705
    Aihe