1. sija (jaettu) Suomen Omatalo Oy, Finndomokoti Oy
xxxxx KAIKKEIN MUSTIN LISTA xxxxx
4
697
Vastaukset
- JEEEE !
Myönnettävä on, selvä voittaja ! Aplodit kuuluvat siis Suomen Omatalo Oy:lle.
Voittajalle vois antaa palkinnoksi niiden oman kilpailun VW kuplan ja siten sen grillin, jonka saa kaupantekijäisiksi. Kutsutaan palkintoja noutamaan hallitusherrat ja omistajat Ilkka B. ja toimitusjohtaja Tapio P.. Toivottavasti tämän päiväisen Sonkajärven kunnan hallituksen kokouksen jälkeen mukaan ei tarvitsisi kutsua myös Sonkajärven kunnanjohtajaa, mutta pakko kai sekin on kutsua, jos kunta päättää lähteä pääomistajaksi Omatalo Oy nimiseen verorahojen huijaukseen. Saapi kunnanjohtaja sitten ajella Omatalon kuplalla kylillä ja grillata saunailloissaan Omatalon grillillä. Ja onnelliset kunnahallituksen jäsenet heittämään lisää verorahoja kiukaalle, kun Omatalolle saa syytää lisää rahaa het koht parin kuukauden päästä.- Arkkitehtipiirtäjä
Ou'jee! Nyt taisi löytyä totaalinen voittaja! Seuraavat taitavat tulla valovuosien päässä. Veti hiljaiseksi meikäläisen.
- Hienoa
Arkkitehtipiirtäjä kirjoitti:
Ou'jee! Nyt taisi löytyä totaalinen voittaja! Seuraavat taitavat tulla valovuosien päässä. Veti hiljaiseksi meikäläisen.
On toi tuloslista niin kaunista katseltavaa. Ihan tippa tulee silmäkulmaan - aidosta liikutuksesta. Kiitos Suomen Omatalao Oy !!
- LUE!
Koko totuus: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10607024
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191