Mielestäni Oulussa ei ole hyvää puistoa. On letkunpuisto, joka toimii yleensä vain läpikävely mestana. Kaiken lisäksi se on pieni ja itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään mennä piknikille siihen nurmikolle kaikkien autojen pakokaasujen ja sen ihmishälinän keskelle.
Sitten on Mannerheimin puisto. Tuonnekkin meinasimme kerran mennä perheeni kanssa piknikille, mutta puisto oli kuin olikin, todella pieni. Kaiken lisäksi puiston ympärillä oli samanlainen ihmishälinä niinkuin Letkunpuistossa konsanaan. Ja siihen nurmikolle ei kyllä uskalla istua, kun on se ties mitä koiran jätöksiä ja huumeneuloja täynnä.
Ainolan puisto on tietysti ihan ok, tosin sekin semmoinen kaistale huonosti hoidettua risukkoa, että voiko sitä edes puistoksi kutsua. Olisi edes yksi kunnollinen puisto jossa viettää vapaa-aikaa, niinkuin Tampereella Koskipuisto ihan keskustan ytimessä. Mutta täällä on muutenkin kaikki suunniteltu vähän hassusti joten ei ihme että puistotkin ovat vähän mitä ovat.
Oulun puistot
Puistola
3
160
Vastaukset
- Alahan laputtaa
No muuta sinne Tampereelle! Ei sua täällä kukaan kaipaa, parempikin vaan jos lähet.
- Angeliques*
Entäs Hupisaaret? Itse tykkään muksujen kanssa käydä siellä :)
- Kokkeilepa
Hupisaaria ja Hollihaan puistoa ollaan itse autottomana, ruutukaava-alueella asuvana perheenä suosittu piknikpaikkoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954