Paljaalla

Siittäjä

Saako Eteläisestä-Suomesta kunnon maksullista jota saisi panna ilman kumia ja laskea lastit pilluun?
Olen ihan täynnä kiristävän kumin käyttöä ja kaiken lisäksi se vie tunnon. Työkaveri kertoi, että joiltakin saa lisämaksusta ilman kumia myös, mutta eivät mainitse sitä muuten kun kysyttäessä.

40

4347

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MietipäOmalleKohdall

      Et taida olla ihan järkevä. Jos itse olisit joutunut prostun osaan ja sisälläsi kävisi viikon mittaan jopa useampi kymmenen mulkkua, niin antaisitko yhdenkään vedellä paljaalla? Olet varmaan kuullut sellasesta kuin sukupuolitauti tai ehkäisy. Prostuna et varmaan haluaisi aviotonta lasta tai mukavaa sukupuolitautia.

      Ei voi olla prostulla montaa aivosolua päässä, mikäli antaa vedellä paljaalla. Enkä usko koko Suomesta löytyvän niin aivontonta tapausta, että antaisi hoidelle ilman suojauksia.

    • Siittäjä

      Onhan tossa riskinsä, että ei ehkä kannata. Pitää lähteä tänään metsästämään varattuja perheenäitejä ravintolasta niin ei tule mitään tauteja kun paljaalla panee:)

      • sataa lajia

        Tuolla yhdellä Turun linja-autopysäkillä päivystää täti joka antaa ilman kumia. Huono puoli se että nainen on muissa maailmoissa ja kädet neulanjälkimustelmia täynnä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan sulle mitän uusia vanhojen lisäks ainakaan mu onnea metsästykseesi ehkä löydät sen onnettoman yhn tai kotiäidin jota kusetat/käytät hyväksesi


    • Ella.babe

      Voisin suostua, jos hinnasta sovitaan.

      • Kiinnostaa

        Kiiinnostaa..


      • Siittäjä

        Ella.babe minkälainen olisi hintataso ja miten saa yhteyttä?


    • -

      Ota jostain afrikkalainen ilotyttö ja hoitele se paljaalla, niin ei tarvitse ainakaan eläkkeelle pääsyä jännittää.

    • melkein..

      jokaiselta suomimaksulliselta saa suojaamatonta suuseksiä ja varmasti lisähintaa maksamalla joidenkin kanssa onnistuu myös suojaamaton yhdyntä. Mahdollisista taudeistahan ei kannata välittää ja nehän kiimoissaan tuntuu herkästi unohtuvan.

      • melkein jokaiselta

        suominaiselta saa suojaamatonta suuseksiä ja varmasti monen kanssa onnistuu myös suojaamaton yhdyntä. Mahdollisista taudeistahan ei kannata välittää ja nehän kiimoissaan tuntuu herkästi unohtuvan.


    • 13+8

      Nuo paljaalla saamit on todellisia legendoja. Olen kairannut parin viime vuoden aikana useampia kymmeniä ammattilaista ja ne todellakin tietään mitä varten kumia käytetään. Ne myös tietää, että vastaanottajana on suurempi mahdollisuus saada tauti, joka voi pahimmassa tapauksessa olla HIV (vaikka paikat on yleensä hyvin voideltu). Ammalaiselta ei myös koskaan katoa kontrolli kumin pois jättämisen suhteen. Amatöörit on sitten erikseen.

    • -

      Suomalaiset naiset usein eivät vaadi tai edes halua, että mies käyttää kumia.

      En tiedä, onko yleistys, mutta muutamankin kerran olen kalun esiin otettuani kuullut naiselta, että ei tartte kumia laittaa.

      Kannattaa siis iskeä tavallinen nainen, niin pienellä tuurilla hän antaa tehdä homman paljaalla.

      • -

        Tuurilla ja tuurilla, paljaalla ympäriinsä naivien jälkikasvuhan se saa Suomen uuteen kukoistukseen. Not.


    • Siementäjämies

      Miettikään hieman terveyttänne, paljaalla jos tekee, on riski saada tauri tai että tyttö tulee raskaaksi, elatusmaksuja sitten maksellessa..

    • i.innoi

      itse vaadin aina kumin! Luulen tai ainakin toivon, että me Suomalaiset seksityöntekijät kannamme vastuun omasta puhtaudesta ja terveydestä = asiakkaan terveys. Niin rahan tarpeessa tai kiire ei saa olla että kumeja ei ehditä hommata jos niitä ei satu olemaan (?)... Nyt kun Suomeen on perustettu esimmäinen seksipalveluja myyvä yritys niin pitäisköhän perustaa seuraavaksi ammattiliitto? Ei hullumpi ajatus =)
      Vaikka itsekkin monenmoisia toiveita toteutan, turvallisuudesta ei saa tinkiä! Be safe girls... =) Viestiä saa laittaa ;) Ilonai

    • herrasmies82

      Tietääkö joku maksullista tai sivutoimista amatööriä, joka antaa ilman kumia, Itselläni on kumiallergia, enkä pidä muutenkaan kortsuista.

    • 12 12

      Polyuretaanikondomit eivät aiheuta allergiaa ja niitä on saatavilla valintamyymälöistä.

    • paljaalla1

      Tietääkö joku Etelä-Suomesta maksulista, jolta saisi paljaalla?

      • AIDS:n aikakausi

        Uohda unelmasi, poju.


    • paljaalla1

      Onneksi se on todella harvinainen. Vinkkejä otetaan vastaan.

    • Russian Roulette

      Hauska aloitus, heh heh.

      Siis joko aloittajalla huumori kukkii tai sitten ei oikeasti ole tainnut prostua edes
      nähdä, muuta kuin elokuvissa.

      Tietysti jos ruletista tykkää, niin mikäs siinä. Mutta suomi-horoilta ei paljaalla
      saa ja jos onnettomasti kumi kesken kaiken hajoaakin, niin kauhea "shokki"
      iskee prostulle päälle. Siis tämä koskee vain ns. ammattilaisia, vaikkakaan
      tässä maassa ei kyseistä ammattikuntaa verotulojen alaisina toimi ;)

      PS. Mene ulkomaille jomman kumman rajan yli, niin kyllä onnistuu, eikä
      maksa paljoa....kenties muina kuin terveydenhuoltokuluina ;) mutta jos
      oikeesti paljaalla haluat paukuttaa.

    • paljaalla1

      Onko vinkkejä mihin kannattaisi mennä ulkomailla, että saisi aitoa seksiä?

      • Russian Roulette

        Riippuu siitä paljonko rahalliset resurssit kenelläkin antavat myöten :)

        Mutta esim. Kuuba, Dominikaaninen, Nigeria, Gambia, Hollanti, Venäjä....

        Löytyyhän noita mestoja :) unohtamatta tietysti Kauko-Idän kohteita.


        Sitä en tiedä mitä sitten "aitona" kukain pitää, mutta jos välttämättä "sitä" paljaalla
        haluaa paukuttaa, niin onnistuu kyllä. (ei kyllä välttämättä viisasta ole, mutta
        jokainenhan toimii niin kuin tykkää).


    • paljaalla1

      Venäjä vois olla hyvä vaihtoehto jos Suomesta ei irtoa ja Kuubassa olis herkullisia latinoita. Mieluiten kuulisin vielä löytyykö Suomesta kun ei jaksais lähteä reissuun pillun saamisen takia.

    • Anonyymi

      Onneksi hyvässä suhteessa niin huoletta panna paljaalla

    • Anonyymi

      Vinkki, että käytä nyt vaan sitä kortsua. Se, että se kiristää on paskapuhetta tai sitten sulla on liian pieniä kortsuja. Tuntoakaan ne ei nykyään juurikaan vie, jos ostaa ohuita malleja. Tai jos meinaa paljaalla naida, kannattaa vaatia max pari päivää vanha todistus, että on oikeasti terve eikä kanna vaikka oireetonta klamydiaa tms

      • Anonyymi

        Ja mitäs tosta on hyötyä jos just muutamaa minuuttia aiemmin ollu jonkun kanssa jolla oli jokin sukupuolitauti eikä käyttän kumia


    • Anonyymi

      Työskentelin itse alueella, jossa kilpailua ei juuri ollut. Ilman kondomia on typerää, tiedän! Mutta joillekin annoin ilman. Ja taudittomana säilyin. Oli hormonikierukka ja pilluun sai laueta. Ja tämä oli monelle miehelle tärkeätä. Itse olen myös halukas ja kiimainen.

    • Anonyymi

      Kunnon pelimies ostaa itsetehtävät sormenpää pikatestit itselle ja huoralle. 2:den vaarallisimman taudin testiä a´ 70€ henkilö.
      Yleisimpien tautien testejä löytyy alle 100€/20 kpl. Eli voi tarkistaa pelialueen kaikki aukot.
      Kyllä ansiotyöläistyttö antaa jo ihan ilosta paljaalla kun tulee testattua ennen paljaalla panoa ja panijakin on testattu. Vakitytön kanssa voi testata yleisimmät vaikka joka kerta. Mutta hyvä asiakas suhde perustuu luottamukseen.
      Tietysti visuaalinen tavarantarkistus ennen kontaktia ja pelistä koko pelikentän alueelta ennen aktia on aina paikallaan. Ettei pienempiä kiusallisia paikallis-ärtymiä ole havaittavissa.
      Ehkäisyn osalta sitten sopimuksen mukaan, jos halutaan ajaa riskillä, se on eri sopimus. Mutta yleensä ehkäisy on hoidettu valmiiksi, no problem.
      Afrikka hintaan näitä palveluita ei saa, eli on oltava valmis maksamaan lisää hyvästä henkilökohtaisesta palvelusta.

    • Anonyymi

      Mä inhoon kortsuja. Ne vie tunnelman pois. Ei siinä tunne oikein mitää kun naidaan. Paljaalla paras.

    • Anonyymi

      Itse olen ammattilaisista siirtynyt sugar baby naisiin, eli ei ammattilaisiin vaan harrastelijoihin. Asiointi on mutkatonta ja palvelussa viestimisessä, jo kysyn onhan ok laskea spermat pilluun ja yleensä se on ok. Katson, että nainen on kunnollinen eikä mikään kova kyläpyötä ja itselle on tärkeä saada laskea spermat pilluun.

      • Anonyymi

        Just noin. Mullakin oli sokeri-isukki. Menin joskus useamman kerran viikossakin. Sai naida minua paljaana aina ja laueta sisälle. Ja useamman kerran yössäkin. Aika kiihottavaakin oli havahtua, kun oli työntynyt sisääni ja huohotti. Lähti aamulla iloisena töihin, kun pussit oli tyhjennetty huolella.


    • Anonyymi

      Minä oon aina halunnu ilmn kumia.

    • Anonyymi

      Etit sen pirihuoran ni et tarvi kumia eikä varmasti ole kallis luultavasti riittää et hän yhden annoksen saa hommattua en tiedä kun ei itsellä ole noista kokemusta mu tiedän ainakin yhden entisen tuollaisen jolta voin tarvittaessa kysyä sitä en tiedä kehtaako hän itse mulle myöntää sanomalla mikä on pirihuoran normaali taksa

    • Anonyymi

      Minä voisin antaa paljaalla. Yleensä pano kumin kanssa on 50 e, paljaalla 100 e. Se ylimääräinen raha on sen varalta jos tulee tauti ja tarvits n gyneä.,

      • Kiinnostais… mistä päin oot?


      • Anonyymi
        Karppa_76 kirjoitti:

        Kiinnostais… mistä päin oot?

        Vantaalla olen. Voin tulla luoksesi, tai hotelliin jos pidät sitä parempana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla olen. Voin tulla luoksesi, tai hotelliin jos pidät sitä parempana.

        Ok. Annatko myös persettä?


    • Anonyymi

      Olen valmis antamaan paljaalla. Normipano kumin kanssa 100 euroa, ilman kortsua 300. Jos saan jonkun taudin, niin en tule huutelemaan perään, vaan hoidan sen itse ja ei muistella pahalla. Katson että se kuuluu tuohon hintaan, siis se mahdollisuus että jotain on.

      Minua on myös yksi mies nuollut ilman suusuojaa, koska niin hän tahtoi.

      Asun Espoossa. Anaalia en harrasta.

      • Anonyymi

        Terveisin kostonhimoinen seksityöntekijä herpeksellä, hivillä ja syöpävaarallisella papilloomaviruksella. Näistä et pääse hoidolla eroon niin kuin mälleistäsi 👹


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe