Mun uusi tyttöystävä näköjään käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen hänen pimpin ihailuun.
Jos vaikka mennään fillariretkelle, niin vähänkin suojaisella levähdyspaikalla jossain metsikössä tai rannalla se ottaa farkut pois, ja sitten se tulee ihan viereen selälleen lojumaan niin että voin hiplata kenenkään näkemättä pimpsalooraa pikkuhousujen päältä. Ilmeistä näkyy ja äänistä kuuluu että gutaa tekee!
Jos vaan mahdollista, niin se riisuu vielä pikkaritkin, ja sitten joku vaate suojana sylisssä se kääntyy muka ajatuksissaan niin että saan ihailla sen ajeltua tussua kaikessa ihanuudessaan jalkopäästä.
Kotona kun ollaan, niin eipä aikaakaan kun jotenkin vaan on farkut taas tuolin selustalla ja puoliksi valahtaneet pikkarit vilkkuu t-paidan helman alta.
Eikä se jutuissaankaan mitenkään välttele p-sanaa.
Uusi tyttöystävä antaa pimpin näkyä
14
5793
Vastaukset
- karix
Mistä ihmeestä oot tuommosen löytäny.. Saako tulla kattomaan että ihan oikeestiko..
- munaveivari
olisit jumalauta onnellinen että tollanen nainen sulla jok antaa pillua räplätä joka paikassa.
Sitäkin se voi tietysti olla, mutta haluaisin mielelläni todeta sen itse tutkimalla, jolloin voisin vastata varmasti kysymykseesi. Minulla on näin aikamiehenä jo pitkä kokemus ko. asioista, joten autan toki.
- Anonyymi
Näkidpä hirvrän suuren ksluni niin äkkiä olis pöksut jslasda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkidpä hirvrän suuren ksluni niin äkkiä olis pöksut jslasda.
Jos sinulla on tosi iso niin saat panna kanssani.
Olen 24-vuotias 167cm 61kg blondi ja olen aviossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on tosi iso niin saat panna kanssani.
Olen 24-vuotias 167cm 61kg blondi ja olen aviossa.Nyt olisi ihan kookasta tarjolla. Ootko pks seudulta. Mielellään esittelemme itsemme sinulle☺
- Anonyymi
Haluaisiko esitellä muillekin?
- Anonyymi
Runkkaa vaan sitä neitsytpippeliäsi siellä äitisi omakotitalon alekerrassa ja hauku samalla muita. Siitähän sinä niitä orgasmeja saat. Naista tosin et saa koskaan.
- Anonyymi
Ei ole enää uusi tyttöystävä, kun jo 9 vuotta sitten on tämä aloitettu.
- Anonyymi
Näytä pimppi
- Anonyymi
Voitko näyttää pimpin
- Anonyymi
Mun vaimo kulkee mielellään lämpimänä aikana hameessa kommandona.
- Anonyymi
ex-tyttikseni ei koskaan käyttänyt pikkareita mini-hameen alla
Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797