Uusi tyttöystävä antaa pimpin näkyä

Eksihibitionia?

Mun uusi tyttöystävä näköjään käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen hänen pimpin ihailuun.

Jos vaikka mennään fillariretkelle, niin vähänkin suojaisella levähdyspaikalla jossain metsikössä tai rannalla se ottaa farkut pois, ja sitten se tulee ihan viereen selälleen lojumaan niin että voin hiplata kenenkään näkemättä pimpsalooraa pikkuhousujen päältä. Ilmeistä näkyy ja äänistä kuuluu että gutaa tekee!

Jos vaan mahdollista, niin se riisuu vielä pikkaritkin, ja sitten joku vaate suojana sylisssä se kääntyy muka ajatuksissaan niin että saan ihailla sen ajeltua tussua kaikessa ihanuudessaan jalkopäästä.

Kotona kun ollaan, niin eipä aikaakaan kun jotenkin vaan on farkut taas tuolin selustalla ja puoliksi valahtaneet pikkarit vilkkuu t-paidan helman alta.

Eikä se jutuissaankaan mitenkään välttele p-sanaa.

14

5793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karix

Mistä ihmeestä oot tuommosen löytäny.. Saako tulla kattomaan että ihan oikeestiko..

• munaveivari

olisit jumalauta onnellinen että tollanen nainen sulla jok antaa pillua räplätä joka paikassa.

• Sitäkin se voi tietysti olla, mutta haluaisin mielelläni todeta sen itse tutkimalla, jolloin voisin vastata varmasti kysymykseesi. Minulla on näin aikamiehenä jo pitkä kokemus ko. asioista, joten autan toki.

• Anonyymi

Näkidpä hirvrän suuren ksluni niin äkkiä olis pöksut jslasda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkidpä hirvrän suuren ksluni niin äkkiä olis pöksut jslasda.

Jos sinulla on tosi iso niin saat panna kanssani.
        Olen 24-vuotias 167cm 61kg blondi ja olen aviossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on tosi iso niin saat panna kanssani.
        Olen 24-vuotias 167cm 61kg blondi ja olen aviossa.

Nyt olisi ihan kookasta tarjolla. Ootko pks seudulta. Mielellään esittelemme itsemme sinulle☺

• Anonyymi

Haluaisiko esitellä muillekin?

• Anonyymi

Runkkaa vaan sitä neitsytpippeliäsi siellä äitisi omakotitalon alekerrassa ja hauku samalla muita. Siitähän sinä niitä orgasmeja saat. Naista tosin et saa koskaan.

• Anonyymi

Ei ole enää uusi tyttöystävä, kun jo 9 vuotta sitten on tämä aloitettu.

• Anonyymi

Näytä pimppi

• Anonyymi

Voitko näyttää pimpin

• Anonyymi

Mun vaimo kulkee mielellään lämpimänä aikana hameessa kommandona.

• Anonyymi

ex-tyttikseni ei koskaan käyttänyt pikkareita mini-hameen alla

Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe