Hei ihmiset!

hevoshaaveita

Voisitteko kertoo mielipiteenne tästä jutusta. Oon ratsastanu n.5 vuotta ja osaan satuloida,ruokkia,hoitaa ym. tärkeät asiat.Harkitsen omaa suokkia,mieluiten pienikokoista. Niin sitä vaan että mitä mieltä ootte,kannattaako vielä ottaa omaa hevosta? Aikaa ois hevoselle runsain mitoin.

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki hoi, älä jätä!

Heippa!
      Viisi vuotta on liian vähän. Itse ole ratsastanut n. 9v eikä tallilta löydy vieläkään omaa hevosta. Et kertonut ikääsi tai ratsastustaitoasi, ilman noita kahta asiaa on miltein mahdoton sanoa oletko valmis, mutta voisin sanoa että jos kysyt tuota täällä, et ole valmis. Aloita vaikka vuokrahepalla, josta saa hieman esimakua omasta hevosesta.

• hevoshaaveita

Kiitos. Mutta oon laukannut,hypänny menny kouluu ym....

• suokkityyppi

Jos rahaa riittää ja on mahdollisuus saada hevonen tallille, jossa on apua saatavilla (ja jos uskallat myös sitä pyytää jos joku mietityttää), niin miksei :) Tietysti joku vuokra- tai ylläpitohevonen voisi olla helpompi alkuun, sais vähän totuteltua siihen mitä se hevosen omistaminen on, mutta voi sitä omankin ostaa jos siltä tuntuu.

Monilla pari vuotta ratsastaneillakin on omia hevosia. Se, että jollakin ei ole 9 vuoden harrastamisen jälkeen omaa kopua ei tarkoita sitä, etteikö jollain muulla voisi olla. Ja ratsastustaito ei vaikuta siihen, voiko ostaa oman hevosen, vaan tärkeintä on, että sen kanssa pärjää maastakäsin ja osaa hoitaa sen kunnolla. Jos ratsastustaito ei ole kovin hyvä, kannattaa pyytää joku kokenut ratsastaja välillä hevosen selkään ja käydä tunneilla tai valmennuksissa, oman hevosen kanssa kehittyy tosi nopeesti! :)

• :D

Heips!

Kannattaa ensin vuokrata hevonen ennen kuin otat oman sillä silloin pääset omistamisen makuu.jos se on ensi hevonen niin kannattaa ottaa ruuna näin alkuun.mun mielestä rstsastustaodolla ei ole väliä kunhan pärjäät hevosen kanssa maasta käsin.

• suosittelen että ei. se maksaa aika paljon. oon ite 10v harrastanut hevosia ja ollu 1 heppa ja nyt vasta oon toista ostamas eli ex kuoli parivuotta stten. jos vaan on joku talli mis käyt ni jatka käymistä :) mieti jos heppa tulee kipeeks lääkäri maksaa monta tonnia? entässitte? lopetuskin maksaa. sit oot lirissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5223
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2714
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2234
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      587
      2006
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1729
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1299
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1078
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe