Kerro ihanin muistosi hänestä ♥

G.lup

Sakit meinaa häipyä kesän viettoon, nyt on vielä tilaisuus kertoa jokin ihana muisto hänestä!

36

905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montakin

mutta suloisin, kun nosti paidan helmaani ja ....

• ..

muistan kun hän lässytti mulle jotain (skeidaa) vai tarkottiko se oikeesti mitään:)

• aikojen takaa

Tanssilattialla meinasin vetää lipat, oli jotenkin niin liukas lattia ja uudet kengät, hän sattui olemaan takanani ja nappasi vahvoilla käsivarsillaan kiinni :).

• -1005-

Minkähänlaista muistoa ap yrittää kalastella, vai muutenko vain kyselee ;)?

Taidan olla vähän tylsä, kun en halua jakaa sitä muistoani täällä.

• tylsätylsempitylsin

on huomattu jo paljon aikaa sitten

• kappas vaan

Tylsää ikävöit kuitenkii ;)

• ed
        kappas vaan kirjoitti:

Tylsää ikävöit kuitenkii ;)

emmä tota -1005- ikävöi

• WAU mikä tyyppi olet

Sinähän se päihitätkin kaikki kiinnostavuudessasi :D!

• Ja ne katseet

Niintä on aika monta, en osaa nyt eritellä mitään tiettyä. Kaikki herrasmies-eleet ja ja muutama yllätys ;)

• 5+19

Sain häneltä tekstarin, joka oli ikäänkuin vitsi, mutta kertoi hänen tunteensa.

• -miettiipi-

Millainen se viesti mahtoi olla... tuli mieleen, että ainakin joskus olen sellaisen viestin Hänelle kirjoittanut :)

• 5+19
        -miettiipi- kirjoitti:

Millainen se viesti mahtoi olla... tuli mieleen, että ainakin joskus olen sellaisen viestin Hänelle kirjoittanut :)

No se oli sellainen hassu ja symppis ja samalla aika rohkea ;). Saattoi olla joku "kiertoviestikin", tai sitten keksi itse.

Mutta siitä on ikuisuus, enkä usko että hän mua enää kaipailee, enkä minäkään varsinaisesti häntä. Se vain on jäänyt mieleen.

• -jokatapauksessa-
        5+19 kirjoitti:

No se oli sellainen hassu ja symppis ja samalla aika rohkea ;). Saattoi olla joku "kiertoviestikin", tai sitten keksi itse.

Mutta siitä on ikuisuus, enkä usko että hän mua enää kaipailee, enkä minäkään varsinaisesti häntä. Se vain on jäänyt mieleen.

Kyllä minä häntä kaipaan - edelleenkin - kaikesta huolimatta :)

• ystävällinen sielu
        -jokatapauksessa- kirjoitti:

Kyllä minä häntä kaipaan - edelleenkin - kaikesta huolimatta :)

-jokatapauksessa- erehdyn varmasti enkä tiedä miksi mutta kuulostat "Häneltä" .

Jos olisit, haluaisin kertoa sinulle että minäkin kaipaan - yhä - kaikesta huolimatta.

Haluaisitko tehdä asialle jotain?

• Taskusta*
        5+19 kirjoitti:

Pieneen viestiin voi piilottaa ison ajatuksen. :)

• -jokatapauksessa-
        ystävällinen sielu kirjoitti:

-jokatapauksessa- erehdyn varmasti enkä tiedä miksi mutta kuulostat "Häneltä" .

Jos olisit, haluaisin kertoa sinulle että minäkin kaipaan - yhä - kaikesta huolimatta.

Haluaisitko tehdä asialle jotain?

Voihan olla, että tuota sanontaa on viljelty aivan liian paljon tällä saitilla ja se siksi tuntuu tutulta...tai sitten olet bongannut sen jostain muualta ja siksi kuulostan tutulta....mene ja tiedä... Jos olisin se, joksi minut ajattelen ja jota kaipaat, olisit ehkä irl jättänyt kertomatta ja kerrot sen nyt täällä, en ihmettelisi - tilanteen huomioonottaen - ja jos kertoisin kasvotusten tämän sulle....niin, ei hajuakaan, miten suhtautuisit... kaikesta huolimatta, toivon että joskus saan sen kerrottua - kasvotustenkin...

• ystävällinen sielu

Voihan olla, että tuota sanontaa on viljelty aivan liian paljon tällä saitilla ja se siksi tuntuu tutulta...tai sitten olet bongannut sen jostain muualta ja siksi kuulostan tutulta....mene ja tiedä... Jos olisin se, joksi minut ajattelen ja jota kaipaat, olisit ehkä irl jättänyt kertomatta ja kerrot sen nyt täällä, en ihmettelisi - tilanteen huomioonottaen - ja jos kertoisin kasvotusten tämän sulle....niin, ei hajuakaan, miten suhtautuisit... kaikesta huolimatta, toivon että joskus saan sen kerrottua - kasvotustenkin...

-jokatapauksessa- kuulostat yhä enemmän "häneltä" ja tilanteeltamme.

Kerro tuo minulle kasvotusten. Kerroinhan että kaipaan, kuitenkin. Mitä sinä toivoisit sitten tapahtuvaksi?

• -jokatapauksessa-
        ystävällinen sielu kirjoitti:

-jokatapauksessa- kuulostat yhä enemmän "häneltä" ja tilanteeltamme.

Kerro tuo minulle kasvotusten. Kerroinhan että kaipaan, kuitenkin. Mitä sinä toivoisit sitten tapahtuvaksi?

Toivoisin että kerrankin kertoisit tunteesi suoraan

• ystävällinen sielu

Luulen että uskallan minä kertoa..kerrankin.

Mutta kerrothan minulle nyt, mitä sitten tapahtuu ja mihin se johtaa?

• Huom#

Tuttu tilanne, kumpikin tuntee, uskoo, mutta ei uskalla ottaa mitään riskiä tai tehdä aloitetta.
        Kumpikin odottaa toisen tekevän aloitteen.

Oikein, ei näiden perusteella voi päätellä yhtään mitään kuin poikkeustapauksissa.

• jes#
        Huom# kirjoitti:

Tuttu tilanne, kumpikin tuntee, uskoo, mutta ei uskalla ottaa mitään riskiä tai tehdä aloitetta.
        Kumpikin odottaa toisen tekevän aloitteen.

Oikein, ei näiden perusteella voi päätellä yhtään mitään kuin poikkeustapauksissa.

Ei uskalla täällä kukaan tehdä mitään. Tuostakin toinen osap. näytti vetäytyvän karkuun.

• se kun

meidän katseet juuttuivat toisiinsa... pieneksi ikuisuudeksi.

• Kaikki ne

kerrat, kun olen saanut hänet hymyilemään :).

Toivottavasti jatkossakin...

• sillä tiellä

Yksi katse, jota jäin ihmettelemään :)

• :)

mikäs siinä niin ihmetytti?

• sillä tiellä
        :) kirjoitti:

mikäs siinä niin ihmetytti?

sssshhh

• mM
        sillä tiellä kirjoitti:

sssshhh

samalla tiellä hys hys ;)

• sitäkin nähty

Kaikke ne kerrat kun hän väläyttää sitä herkkää puoltansa ;)

• Yksi pitkä katse

Pihasta toiseen.

Ajatukset taisi silloin kietoutua yhteen ja kulkea hetken pitkin linnunrataa

• KesälKerran

En tiedä onko ihanin...ehkä

Olimme samassa hotellissa ja illalla työasioissa samassa huoneessa samalla sohvalla vierekkäin.....
      Tunnelma oli omasta mielestäni lähes käsinkosketeltavan latautunut, pulssikin siinä taisi olla vähän koholla.
      Sitten hän nainen teki muutamia eleitä, joita en voi unohtaa vaikka kaikki tapahtui 1 sekunnin aikana: lähes äänetön äännähdys, silmät sulkeutuivat, huulet rentona ja suu avautui vähän, pään kallistaminen taaksepäin, lantio eteenpäin ja jalat lievästi levittyivät..
      Sen pituinen se tositarina, ehkä se oli vaan pitkästymistä tai väsymystä.

• 2+5

Olisit suudellut :)!

• KesälKerran
        2+5 kirjoitti:

Olisit suudellut :)!

Niinpä, olisin ehkä voinut, mutta kaikki meni niin nopeasti ohi ..
        ... tarkemmin ajateltuna suutelun yrityskin olisi ollut virhe, koska tilanteet eivä ole sen jälkeenkään luvanneet enempää eikä mitään kehitystäkään ole tapahtunut.
        Omia haaveita vain ... sain

• .

Tämä nyt ei sovi omiin kuvioihin lainkaan. Jos siitä puhutaan miksi täällä ollaan.

Toivottavasti ei tartte edes muistella, koska sehän ei tiedä koskaan mitään hyvää.

• Äh, ei helpota yhtään

Voi, niitä on monta. Tulee mieleen viime elokuu, kun istuttiin yhdessä kahvitauolla rappusilla ja juteltiin jotain henkeviäkin. Niihin aikoihin aloin tajuamaan, mitä ko. mies minulle merkitsee.

• Hän tiesi

yhden numeron ennen minua ;) Katsoi ja hymyili mulle siinä ovella.

• Kahviossa kerran

kun katsoit minuun.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe