Sakit meinaa häipyä kesän viettoon, nyt on vielä tilaisuus kertoa jokin ihana muisto hänestä!
Kerro ihanin muistosi hänestä ♥
36
905
Vastaukset
- montakin
mutta suloisin, kun nosti paidan helmaani ja ....
- ..
muistan kun hän lässytti mulle jotain (skeidaa) vai tarkottiko se oikeesti mitään:)
- aikojen takaa
Tanssilattialla meinasin vetää lipat, oli jotenkin niin liukas lattia ja uudet kengät, hän sattui olemaan takanani ja nappasi vahvoilla käsivarsillaan kiinni :).
- -1005-
Minkähänlaista muistoa ap yrittää kalastella, vai muutenko vain kyselee ;)?
Taidan olla vähän tylsä, kun en halua jakaa sitä muistoani täällä. - tylsätylsempitylsin
on huomattu jo paljon aikaa sitten
- kappas vaan
Tylsää ikävöit kuitenkii ;)
- ed
kappas vaan kirjoitti:
Tylsää ikävöit kuitenkii ;)
emmä tota -1005- ikävöi
- WAU mikä tyyppi olet
Sinähän se päihitätkin kaikki kiinnostavuudessasi :D!
- Ja ne katseet
Niintä on aika monta, en osaa nyt eritellä mitään tiettyä. Kaikki herrasmies-eleet ja ja muutama yllätys ;)
- 5+19
Sain häneltä tekstarin, joka oli ikäänkuin vitsi, mutta kertoi hänen tunteensa.
- -miettiipi-
Millainen se viesti mahtoi olla... tuli mieleen, että ainakin joskus olen sellaisen viestin Hänelle kirjoittanut :)
- 5+19
-miettiipi- kirjoitti:
Millainen se viesti mahtoi olla... tuli mieleen, että ainakin joskus olen sellaisen viestin Hänelle kirjoittanut :)
No se oli sellainen hassu ja symppis ja samalla aika rohkea ;). Saattoi olla joku "kiertoviestikin", tai sitten keksi itse.
Mutta siitä on ikuisuus, enkä usko että hän mua enää kaipailee, enkä minäkään varsinaisesti häntä. Se vain on jäänyt mieleen. - -jokatapauksessa-
5+19 kirjoitti:
No se oli sellainen hassu ja symppis ja samalla aika rohkea ;). Saattoi olla joku "kiertoviestikin", tai sitten keksi itse.
Mutta siitä on ikuisuus, enkä usko että hän mua enää kaipailee, enkä minäkään varsinaisesti häntä. Se vain on jäänyt mieleen.Kyllä minä häntä kaipaan - edelleenkin - kaikesta huolimatta :)
- ystävällinen sielu
-jokatapauksessa- kirjoitti:
Kyllä minä häntä kaipaan - edelleenkin - kaikesta huolimatta :)
-jokatapauksessa- erehdyn varmasti enkä tiedä miksi mutta kuulostat "Häneltä" .
Jos olisit, haluaisin kertoa sinulle että minäkin kaipaan - yhä - kaikesta huolimatta.
Haluaisitko tehdä asialle jotain? - Taskusta*
5+19 kirjoitti:
Mutta siitä on ikuisuus, enkä usko että hän mua enää kaipailee, enkä minäkään varsinaisesti häntä. Se vain on jäänyt mieleen.Pieneen viestiin voi piilottaa ison ajatuksen. :)
- -jokatapauksessa-
ystävällinen sielu kirjoitti:
-jokatapauksessa- erehdyn varmasti enkä tiedä miksi mutta kuulostat "Häneltä" .
Jos olisit, haluaisin kertoa sinulle että minäkin kaipaan - yhä - kaikesta huolimatta.
Haluaisitko tehdä asialle jotain?Voihan olla, että tuota sanontaa on viljelty aivan liian paljon tällä saitilla ja se siksi tuntuu tutulta...tai sitten olet bongannut sen jostain muualta ja siksi kuulostan tutulta....mene ja tiedä... Jos olisin se, joksi minut ajattelen ja jota kaipaat, olisit ehkä irl jättänyt kertomatta ja kerrot sen nyt täällä, en ihmettelisi - tilanteen huomioonottaen - ja jos kertoisin kasvotusten tämän sulle....niin, ei hajuakaan, miten suhtautuisit... kaikesta huolimatta, toivon että joskus saan sen kerrottua - kasvotustenkin...
- ystävällinen sielu
Voihan olla, että tuota sanontaa on viljelty aivan liian paljon tällä saitilla ja se siksi tuntuu tutulta...tai sitten olet bongannut sen jostain muualta ja siksi kuulostan tutulta....mene ja tiedä... Jos olisin se, joksi minut ajattelen ja jota kaipaat, olisit ehkä irl jättänyt kertomatta ja kerrot sen nyt täällä, en ihmettelisi - tilanteen huomioonottaen - ja jos kertoisin kasvotusten tämän sulle....niin, ei hajuakaan, miten suhtautuisit... kaikesta huolimatta, toivon että joskus saan sen kerrottua - kasvotustenkin...
-jokatapauksessa- kuulostat yhä enemmän "häneltä" ja tilanteeltamme.
Kerro tuo minulle kasvotusten. Kerroinhan että kaipaan, kuitenkin. Mitä sinä toivoisit sitten tapahtuvaksi? - -jokatapauksessa-
ystävällinen sielu kirjoitti:
-jokatapauksessa- kuulostat yhä enemmän "häneltä" ja tilanteeltamme.
Kerro tuo minulle kasvotusten. Kerroinhan että kaipaan, kuitenkin. Mitä sinä toivoisit sitten tapahtuvaksi?Toivoisin että kerrankin kertoisit tunteesi suoraan
- ystävällinen sielu
Toivoisin että kerrankin kertoisit tunteesi suoraan
Luulen että uskallan minä kertoa..kerrankin.
Mutta kerrothan minulle nyt, mitä sitten tapahtuu ja mihin se johtaa? - Huom#
Toivoisin että kerrankin kertoisit tunteesi suoraan
Tuttu tilanne, kumpikin tuntee, uskoo, mutta ei uskalla ottaa mitään riskiä tai tehdä aloitetta.
Kumpikin odottaa toisen tekevän aloitteen.
Oikein, ei näiden perusteella voi päätellä yhtään mitään kuin poikkeustapauksissa. - jes#
Huom# kirjoitti:
Tuttu tilanne, kumpikin tuntee, uskoo, mutta ei uskalla ottaa mitään riskiä tai tehdä aloitetta.
Kumpikin odottaa toisen tekevän aloitteen.
Oikein, ei näiden perusteella voi päätellä yhtään mitään kuin poikkeustapauksissa.Ei uskalla täällä kukaan tehdä mitään. Tuostakin toinen osap. näytti vetäytyvän karkuun.
- se kun
meidän katseet juuttuivat toisiinsa... pieneksi ikuisuudeksi.
- Kaikki ne
kerrat, kun olen saanut hänet hymyilemään :).
Toivottavasti jatkossakin... - sillä tiellä
Yksi katse, jota jäin ihmettelemään :)
- :)
mikäs siinä niin ihmetytti?
- sillä tiellä
:) kirjoitti:
mikäs siinä niin ihmetytti?
sssshhh
- mM
sillä tiellä kirjoitti:
sssshhh
samalla tiellä hys hys ;)
- sitäkin nähty
Kaikke ne kerrat kun hän väläyttää sitä herkkää puoltansa ;)
- Yksi pitkä katse
Pihasta toiseen.
Ajatukset taisi silloin kietoutua yhteen ja kulkea hetken pitkin linnunrataa - KesälKerran
En tiedä onko ihanin...ehkä
Olimme samassa hotellissa ja illalla työasioissa samassa huoneessa samalla sohvalla vierekkäin.....
Tunnelma oli omasta mielestäni lähes käsinkosketeltavan latautunut, pulssikin siinä taisi olla vähän koholla.
Sitten hän nainen teki muutamia eleitä, joita en voi unohtaa vaikka kaikki tapahtui 1 sekunnin aikana: lähes äänetön äännähdys, silmät sulkeutuivat, huulet rentona ja suu avautui vähän, pään kallistaminen taaksepäin, lantio eteenpäin ja jalat lievästi levittyivät..
Sen pituinen se tositarina, ehkä se oli vaan pitkästymistä tai väsymystä.- 2+5
Olisit suudellut :)!
- KesälKerran
2+5 kirjoitti:
Olisit suudellut :)!
Niinpä, olisin ehkä voinut, mutta kaikki meni niin nopeasti ohi ..
... tarkemmin ajateltuna suutelun yrityskin olisi ollut virhe, koska tilanteet eivä ole sen jälkeenkään luvanneet enempää eikä mitään kehitystäkään ole tapahtunut.
Omia haaveita vain ... sain
- .
Tämä nyt ei sovi omiin kuvioihin lainkaan. Jos siitä puhutaan miksi täällä ollaan.
Toivottavasti ei tartte edes muistella, koska sehän ei tiedä koskaan mitään hyvää. - Äh, ei helpota yhtään
Voi, niitä on monta. Tulee mieleen viime elokuu, kun istuttiin yhdessä kahvitauolla rappusilla ja juteltiin jotain henkeviäkin. Niihin aikoihin aloin tajuamaan, mitä ko. mies minulle merkitsee.
- Hän tiesi
yhden numeron ennen minua ;) Katsoi ja hymyili mulle siinä ovella.
- Kahviossa kerran
kun katsoit minuun.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889