On vähä semmonen häiritsevä juttu tämä mulle. Eli mies "flirttaa" ihan julkisesti myös mun seurassani paljon kaikille suhtkaan mukiin meneville naisille kaikkialla! Eikä se sitä tee sillai *tarkotuksella, vaan tuntuu tulevan luonnostaan. Ja sehän tässä ketuttaakin kun en tätä pura mielestäni pois mustasukkaisuudesta, vaan kiusallisuuden tunteesta!! On oikeesti aika helvetin kiusallista kun meen mahapystyssä tai lasten kanssa miehes kanssa vaikkapa kauppaan ja kaikki varmasti näkee meidän olevan perhe, sitte mies "tsekkailee" avoimesti siinä vieressä muita naisia: KUIN KIUSALLISTA OIKEESTI!!! Omasta mielestään hän vain ystävällisesti katsoo silmiin kun kävelee ohitse :D Onko mulla joku aivopieru, vaan eikö oo sama juttu??? Kiinnitän siis huomion myös siihen kun jotkut vieraat miehet oman naisensa kanssa liikenteessä tsekkaa ja katsoo minua samallai: mulle tulee ennemmin semmonen säälintunne sitä sen naista kohtaan. Enkä todellakaan halua että samaa ajatellaan minusta, se on se kiusallisuudentunteen tuoja!!!! Saimpahan purettua :D Tässä ei siis ole kyse mustasukkaisuudesta, vaikkakin joku niinkin voisi väärin ymmärtää, vaan tää tunne on semmonen että... "voi ei, tuo luulee että mies käy vieraissa ja flirttaa muita ja luulee etten mä huomaa ja tiedä mitään sinisilmäisenä tässä vaan tyhmänä vieressä.." Kuulostaa hullulta, mutta niin se vain on! Ehkä väh ylireagoitu tilanne... mut jokseenkin näin.
Joo :D oisko muillakin vastaavanlaista omien miestensä kanssa, vai onko teistä ihan ok jos mies siinä vieressä tsekkailee täysin avoimesti muiden huomattavissa olevasti???
Mikä hassuinta, en ees koe olevani kauheen mustasukkainen, kyllähän mä tiedän ettei nää johda mihinkää. Vai onko se mustasukkaisuutta jossain muodossaan jos haluaisi että mies kiinnittäisi huomionsa pääsääntöisesti vain minuun julkisillakin paikoilla..eikä minun nähteni flirttailisi vaikkakin viattomasti.
En toki oo flirttiä vastaankaan kokonaan, ittekki teen sitä, mut en tee miehestäni hölmöä, niin että sen seurassa sitä tekisin!!!!!
HUH MIKÄ VUODATUS .D
Mies flirttaa avoimesti?
4
267
Vastaukset
- onko lukutaitoo?
Tuskinpa kukaan sun viestiin vastaa.Pari riviä alempana on samanlainen juttu.Lue se ja lue ne kommentit.
Muutenkin suosittelen lukea muiden juttuja ennen kuin itse alkaa kuluttamaan sormiaan näppiksellä.Tosin saatathan olla sama kirjoittaja,höhlä. - ap
Kysympä missä oma lukutaitosi on? Hukassa? ;) Koko ensimmäisellä sivulla ei ole vastaavaa kirjoitusta, samasta asiasta. Ja voin todellakin rehellisesti sanoa että en todellakaan ala lukea joka ikistä kirjoitusta, siinähän menisi kuukausi :D HALOO! ...että mahtaisikohan löytyä joku vastaavanlainen. VARSINKAAN KUN EI OTSIKOISTA KÄY ILMI ENSIMMÄISILLÄ SIVUILLA. En sitten tiedä kuin paljo itse käytät aikaa tämmöiseen.
Mutta kiitos toki vinkistä, mutta kerro toki myös mikähän se "vastaavanlainen" on pari riviä alempana? Ainakaan minulla ei semmoista näy.
Ainut missä oli jotain VIITETTÄ samankaltaisuudesta, oli joku mustasukkaisuudesta valittelija jolla huolena oma itseluottamuksen puute. Huomauttaisin, ettei tässä minun jutussani ole sellaisesta kysymys, jos lukemisen ymmärtäminen on hankalaa. - Yukiko
Kokeile muutaman kerran tehdä itse samaa. Vilkuilet muita miehiä pilke silmäkulmassa.. Eiköhän miehesi tuon huomaa ja katsot sitten häiritseekö vastaava käytös häntä.
Niin ja olettekos kotona puhuneet asiasta. Kannattaisi kertoa miehellesi, että moinen käytös loukkaa sinua ja parisuhteessa kaikki lähtee toisen kunnioittamisesta. Itse en kattelis tuommosta hetkeäkään.
Kyllä me etelänlomalla katsellaan kummatkin vaikkapa vieraiden yläosattomien naisten tarjontaa, mutta kommentoidaan niitä toisillemme täysin neutraaliin sävyyn, kukaan ei kuitenkaan ymmärrä suomea. Miehet on miehiä, kyllähän esim tissit niitä kiinnostaa. Turha mennä rannalle, jollei tätä tosiasiaa kestä. - 20+9
Oli miten oli, kiinnosti tissit tai kassit, mutta yleisiä käytöstapoja ei saa unohtaa.
Jos sulla on oma daami matkassa ni sillon ei sovi ku sitä tuijotella muita. Se on tosi noloa ja moukkamaista naista kohtaan.
Mitä ajatellaan oikeesti naisesta jolla äijä käsipuolessa ja se flirttaa kaikille kakslahkeisille...? niinpä niin..
ja kyllä se luoja on sukuvietit naisillekkin tehnyt että ihan yhtä lailla naisen tekee mieli miehiä katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362