Kuinka niin et ole?
Koko järjestelmä perustuu siihen...
En ole kyvykäs LSD:n käyttöön?
17
102
Vastaukset
- Huolettaa:Sinde
Lapsenvahtini on todella kolkko. Hän vain mussuttaa, että "mulla on tällainen koru." Hän yrittää kertoa tunteistaan, hän yrittää oikein kovasti. Hän vain tuli synnytys-osastolta mukaan.
- On, tämä on mielensairaus. Hän on hyvin kolkko taikuri, mistä hän on tullut mukaan? No, ulkoistetusta kädenvakautuksesta esim., mutta mistä hän on tullut mukaan?
-No taivaiden tehtaista, joita jäsentelee sekä vaaleus, että blondius, että järjestelmättömyys, että järjestysluvuttomuus, asekaupallisuus....
No, taivaiden tehtaista, kuule jota jäsentelee yleiskunto ja aksentinsiirrot.
Hän markkinoi uimahousuissa Brick-testejä, vauvan hahmoterapiassa. Mulla on erinomaiset.
- No, taivaiden tehtaista brick-testeistä mukaan. Voi en millään viitsisi sillä tavalla koleerisesti, hän on tärkeä, hän on testosteroni-mallini. Tietysti voin yrittää vara-vaihtoehtoja.
-No, mistä hän tuli?
- No, taivaiden tehtaista, loogisuudesta, aivoista kallon sivulta pitkin päätä vasemmalta puolelta ulottuvasta vuonna nyt-tilalta.
- No, mistä hän tuli?
-No, taivaiden tehtaista, järjettömästä mielensairaudesta, sadismista.
-No, mistä hän tuli?
-No, taivaiden tehtaista järjettömästä sadismista.
Ei mä en ole varmasti ole sadismista, sitä kato säätelee intimiteettihygienia, ja yksityisyys.
Ja missä on vielä tällaisia parafreenisiä ongelmia?
- Ei, en mä ole tottunut, että pitää olla noin täydellinen.
- Ei kuule mekään....- Sinde: Vesalle-82
1. Kallon sivulta pitkin päätä vasemmalta puolelta ulottuvasta vuonna nyt-tilasta.
- Sam,Sam.Sinde K.N.
Sinde: Vesalle-82 kirjoitti:
1. Kallon sivulta pitkin päätä vasemmalta puolelta ulottuvasta vuonna nyt-tilasta.
"Mää en tiedä miten pahoin sun päähän kävi", terveisin Sami, että:
- "Saako sitä hakea pois siitä aivo-osastolta." Kun se kävi niin päähän se aivo-osasto.
-Ja nyt päästäänkin sitten sopivasti tähän päähän käymiseen, aivo-osastoon ja sen järjestelelmään sikiön kehitykseen, josta nyt varmasti on kyllä kaikki lapsettomia, sekä järjesteltyyn loukkaukseen, sekä "kaverin suorittamaan raiskaukseen"?
-Ei mut hei, enhän mä elä muuten, sehän on esteettisesti steriilin luomista.
Mä osaan yliviivata sitä, se on sama yliviivaus, esteettisesti steriili ja onnistumisen elämykset, eli ihan toinen fokusaatio, anteeks myös fokusaatio on yleensä.
Ei mulle saa viedä mitään niitten silmistä eteen.
Ensin oli joku toinen mies, kuten esim. meidän Pertti, joka on lääkäri ja joka siksi liikkuu sairaalassa, teidän äidin nimi mainittu.
Sitten tuli tämä, ja sitten se vielä vaihtui täksi.
- Onpa hermo vauva.... - Ihmiskunta Sinde
Sam,Sam.Sinde K.N. kirjoitti:
"Mää en tiedä miten pahoin sun päähän kävi", terveisin Sami, että:
- "Saako sitä hakea pois siitä aivo-osastolta." Kun se kävi niin päähän se aivo-osasto.
-Ja nyt päästäänkin sitten sopivasti tähän päähän käymiseen, aivo-osastoon ja sen järjestelelmään sikiön kehitykseen, josta nyt varmasti on kyllä kaikki lapsettomia, sekä järjesteltyyn loukkaukseen, sekä "kaverin suorittamaan raiskaukseen"?
-Ei mut hei, enhän mä elä muuten, sehän on esteettisesti steriilin luomista.
Mä osaan yliviivata sitä, se on sama yliviivaus, esteettisesti steriili ja onnistumisen elämykset, eli ihan toinen fokusaatio, anteeks myös fokusaatio on yleensä.
Ei mulle saa viedä mitään niitten silmistä eteen.
Ensin oli joku toinen mies, kuten esim. meidän Pertti, joka on lääkäri ja joka siksi liikkuu sairaalassa, teidän äidin nimi mainittu.
Sitten tuli tämä, ja sitten se vielä vaihtui täksi.
- Onpa hermo vauva....Joo, kopeloimalla kehittää lapsikin.
Ihan vain pienen lapsen kehosta.
Kiitos, sanoi Vesa. Ihan kohtuuton.
Sen voi esittää näytöksenä, ihan kuten analysoin sitä Regina-novellia.
Pasille....
-Ei, se on joku päähänpisto.
Eristää ja esittää vain tajuissaan olevaa nais-rasismia.
- Eihän sulla ole siihen seuraakaan, terveisin Vesa ja Sini.
-muuten hyvä, mutta tuohon voidaan taas tappaa.
- Eipä jaksa kuule jaksa kukaan tukea. - Pasille:Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Joo, kopeloimalla kehittää lapsikin.
Ihan vain pienen lapsen kehosta.
Kiitos, sanoi Vesa. Ihan kohtuuton.
Sen voi esittää näytöksenä, ihan kuten analysoin sitä Regina-novellia.
Pasille....
-Ei, se on joku päähänpisto.
Eristää ja esittää vain tajuissaan olevaa nais-rasismia.
- Eihän sulla ole siihen seuraakaan, terveisin Vesa ja Sini.
-muuten hyvä, mutta tuohon voidaan taas tappaa.
- Eipä jaksa kuule jaksa kukaan tukea.Ei, välttämättä saa, kun on frustraatio jana, frustraatio janan takia.
- Ihmiskunta Sinde
Pasille:Sinde82 kirjoitti:
Ei, välttämättä saa, kun on frustraatio jana, frustraatio janan takia.
Paranormaalia sisintä käytetään nimenomaan sikiön kehityksessä, ei missään sikiön kehitykseen yleiskuntoa nostavassa mielisairaudessa.
.- Ei yleiskunnon kehittäminen, vaan sanaluenta sanasta: koleerisuus. Seksuaalinen väkivalta ja mustavalkoisuus.
-Mihin siellä pitää sikiötä kehittää?
Vuonna nyt-tilaan, kuten esim. objektina esiintyminen, siis aivan vuonna nyt-tilaan, loogisuudesta koko kallon sivulta, vasemmalta puolelta täysin taakse koko pään pituudelta.
- Tässä on kysymyksessä sensorinen ja motorinen häiriö.
Hän oli luullut, että se olisi hyvä asia, jostakin syystä.
- Mun mielestä se lopettaminen oli hyvä asia, edelleen.
Ei tuu yhteisen näön takia.
Objekti viittaa vain mustavalkoisuuteen.
-Niin, miksi heiltä menikään penskat?
- Inhimillittömyyden ja humaniteetittomuuden takia, kuten esim. julkinen identiteettihäiriö.
- On ihan toinen älyllinen taso, eikä lainkaan loogisuus ja objekti. - Amnesty:Sinde-Vesa
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Paranormaalia sisintä käytetään nimenomaan sikiön kehityksessä, ei missään sikiön kehitykseen yleiskuntoa nostavassa mielisairaudessa.
.- Ei yleiskunnon kehittäminen, vaan sanaluenta sanasta: koleerisuus. Seksuaalinen väkivalta ja mustavalkoisuus.
-Mihin siellä pitää sikiötä kehittää?
Vuonna nyt-tilaan, kuten esim. objektina esiintyminen, siis aivan vuonna nyt-tilaan, loogisuudesta koko kallon sivulta, vasemmalta puolelta täysin taakse koko pään pituudelta.
- Tässä on kysymyksessä sensorinen ja motorinen häiriö.
Hän oli luullut, että se olisi hyvä asia, jostakin syystä.
- Mun mielestä se lopettaminen oli hyvä asia, edelleen.
Ei tuu yhteisen näön takia.
Objekti viittaa vain mustavalkoisuuteen.
-Niin, miksi heiltä menikään penskat?
- Inhimillittömyyden ja humaniteetittomuuden takia, kuten esim. julkinen identiteettihäiriö.
- On ihan toinen älyllinen taso, eikä lainkaan loogisuus ja objekti.Ei voi laittaa näin, häiritsemään humaniteettiä, ja häiritsemään yksityisyyttä, identiteettiä, intimiteettiä, ja jopa mustavalkoisesti identiteetin- ja intimiteettihygieniaa.
Frustraatio ympäristöön kohdistuen feminiisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
Et taida olla vielä tällaisen toiminnan piirissä.
Et taida toimia lainkaan onnistumisen elämysten ja frustraatio feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta, taivaiden tehtaat toiminnan parissa, humaanisti ja inhimillisyydellä, yksityisyyttä kunnioittaen.
Ei sukupuolenmääräytymiseen frustraatio feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta pakottaen.
--- .... jatka tätä lausetta:
Ei sukupuolenmääräytymiseen inhimillittömästi ja humaniteetittömästi, yksityisyyttä loukaten, julkisella identiteettihäiriöllä pakottaen.
Et sukupuolenmääräytymiseen julkista identiteettihäiriötä hyväksikäyttäen pakottamalla, painostaen.
Mitä varten pitää tehdä mustavalkoista identiteetti- ja intimiteettihygieniaa?
- Ei sellaista voi varmaan poistaakaan, mutta sen sijaan voi poistaa sen abstraktina ja objektina esiintymisen.
-Miten niin?
- Kun se ei sisällä lainkaan inhimillisyyttä, vaan inhimillittömyyttä, kun se ei sisällä empatian kaltaista yleis-sivistyksellistä, ja yleiskunnon osalta yleispohjallistakin humaania empatiaa, humaniteetittömyyttä.
Mä en myöskään halua vauvan hahmoterapiasta kopeloiden tehdä tätä enää.... - Ihmiskunta Sinde
Amnesty:Sinde-Vesa kirjoitti:
Ei voi laittaa näin, häiritsemään humaniteettiä, ja häiritsemään yksityisyyttä, identiteettiä, intimiteettiä, ja jopa mustavalkoisesti identiteetin- ja intimiteettihygieniaa.
Frustraatio ympäristöön kohdistuen feminiisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
Et taida olla vielä tällaisen toiminnan piirissä.
Et taida toimia lainkaan onnistumisen elämysten ja frustraatio feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta, taivaiden tehtaat toiminnan parissa, humaanisti ja inhimillisyydellä, yksityisyyttä kunnioittaen.
Ei sukupuolenmääräytymiseen frustraatio feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta pakottaen.
--- .... jatka tätä lausetta:
Ei sukupuolenmääräytymiseen inhimillittömästi ja humaniteetittömästi, yksityisyyttä loukaten, julkisella identiteettihäiriöllä pakottaen.
Et sukupuolenmääräytymiseen julkista identiteettihäiriötä hyväksikäyttäen pakottamalla, painostaen.
Mitä varten pitää tehdä mustavalkoista identiteetti- ja intimiteettihygieniaa?
- Ei sellaista voi varmaan poistaakaan, mutta sen sijaan voi poistaa sen abstraktina ja objektina esiintymisen.
-Miten niin?
- Kun se ei sisällä lainkaan inhimillisyyttä, vaan inhimillittömyyttä, kun se ei sisällä empatian kaltaista yleis-sivistyksellistä, ja yleiskunnon osalta yleispohjallistakin humaania empatiaa, humaniteetittömyyttä.
Mä en myöskään halua vauvan hahmoterapiasta kopeloiden tehdä tätä enää....Terveisin Sairaala ja Markku...
Mutta tällaistahan osastoa te siellä pyöritätte?!
Oisko sosiopatia, viivaan itse yli: "Iskän kanssa ei voi tehdä lapsia."?
-Onko tässä vielä tuollainenkin?
- Kuinka olet huorannut tätä ajatusta pois?
Frustraatio ympäristöön kohdistuen feminiinisillä ja maskuliinisillä eleillä, onnistumisen elämyksillä.
- Poliisi setä
Onko tässä kysymyksessä vankien salaista krytpograaffista tiedonsiirtoa ulkomaailmaan tai muille vangeille ?
- Hoitaja Tatjaana
Tässä on kysymys todella häiriintyneestä, hullusta, ihmisestä, joka kirjottaa kaikkea pskaa tälle pastalle. Olen viemässä häntä eristykseen lepositeissä.
- Psykologipöö
Kyseisen ihmisen nimi on cindy ward js hän asuu eckerössä. Hänen isänsä on pedofiili ja paikallinen julkkis.
Cindy syyllistyy kateuteen, katkeruuteen ja toisen mustamaalaamiseen ja kateuksissaan halveksuntaan.
Hän on myynyt itseään hyvin paljon ja on vittuuntunut siitä että sinde ei tee samoin.
- Poliisi setä
En oikein usko
Luepas tarkemmin viestejä, niin ehkäpä se koodikieli sinullekin aukeaa....lisäks näitä viestejä ei ole kirjoiteltu viikonloppuisin ja viikollakin vain tiettyihin aikoihin...
Varsin arkaluontoisia ja kriminaaliaiheisia viestejä täs nyt jotkut tahot viestittelee...- Hoitaja Tatjaana
Taidat olla lääkinnän tarpeessa.. Tulen hakemaan sinut osastolle.
- fdghfdhfghfjgh
Jos poliisisetä osaa yhtään lukea, niin hänen teksteissään ei ole järjen hiventä. Ei edes, vaikka olisi miten filosofiaan perehtynyt.
Hourailee ja sekoilee minkä ehtii.
Sanat ovat poimittuja sieltä täältä Wikipediasta. Mitä milloinkin mieleen tulee. Eivät liity mitenkään toisiinsa.
En ymmärrä, miksi tämä hourailu pitää tehdä aina pitkän tauon jälkeen? Kenties lomalla mielisairaalasta tjtn?
On se rankkaa mielisairaalla, kun kukaan ei ymmärrä.
Ymmärtäisi, jos siinä olisi järkeä.
- niinpä niin
Sindelle ei ole vielä löytynyt oikeaa hoitoa ja lääkitystä. Tämä siitä seuraa kun terveydenhuollossa säästetään.
Päättäjät herätkää.- Psykologipöö
Mutta cindy ei lääkitystä kaipaa sillä hän pystyy sairaan luonteensa puolesta hyvin sopeutumaan vielä sairaampaan yhteiskuntaan.
Hänen lääkkeensä on musta mulkku jota hän polkee innolla.
- kaameapsykologiörkki
Kyllä voit käyttää joskus LSD:tä. Huumeslangissa kyseinen huume tunnetaan nimellä zen. Eli täysin sopivaa psyykkisen sairauden hoitoon tietääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468