Sä taidat edelleen

eiks vaan

haaveilla kahdesta naisesta, etkä osaa päättää.

29

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tööööt!!! väärin!!!

Vain yhdestä, sellaisesta rattorinaisesta ;)
      Kun vain muutkin jo uskoisivat!!!

• raptorinainen

Ai sellaisesta ! Voi hurja,
        Lähtisitkö sen kanssa kiihdytyskisoihin ?

• Yhdessäkin

liikaa kaivattavaa, jos vielä kaks...hyppäisin kaivoon.

• 2+17

:D

• yksi kerrallaan

Eipä minusta paijoa iloa kahdelle olisi.Mutta sullahan on kokemusta mitä on kun on kaksi miestä kierroksessa yhtä aikaa.Mutta muista että ei me kaikki olla samanlaisia kuten sinä.

• sitä saa mitä tilaa

Älä syytä kun et tiedä tilanteen taustoja. Jos mua kohdellaan kuin mitäkin roskaa ja metsästetään vain sitä yhtä asiaa niin silloin ei tartte ihmetellä mun käytöstäkään.

• Kimpassa tuumattiin

Kimppa ois kiva

• 98758

YÖK

• heh heh :D

Vitsi vitsi :D

• pilvin pimein

no oishan tuolla noita naisia tietysti muitakin ;-D

• arvatenkin

Niinpä. Tais kuitenkin läheteä viimeksiksi joku mukaan ;D

• niin kauan kun ei
        arvatenkin kirjoitti:

Niinpä. Tais kuitenkin läheteä viimeksiksi joku mukaan ;D

olla yhdessä, ei sulle kaiketi kuulu kenen kanssa lähden.

• eikä sulle mun
        niin kauan kun ei kirjoitti:

olla yhdessä, ei sulle kaiketi kuulu kenen kanssa lähden.

kuten ei myöskään toisinpäin. ja kukas se on aina loukkaantunut

• Eräs näkökanta
        eikä sulle mun kirjoitti:

kuten ei myöskään toisinpäin. ja kukas se on aina loukkaantunut

No kyllä se sikäli kiinnostaa, että sen jälkeen kun tietää toisen menneen eteenpäin, voi lopettaa ikävöinnin. Koska sitten kun tietää, että toinen nainen on saanut sen mistä itse haaveili, paluuta ei enää ole. Ainakaan minun tapauksessani. En pystyisi enää näkemään toista samoin silmin. Siinä olisi vain joku. Ihminen, jonka kanssa ei voi olla yhteistä tulevaisuutta. Sen takia tavallaan haluan nähdä ja kuulla, mutta on vaikea pyytää sitä toiselta. Menee patologian puolelle.

• turning point
        Eräs näkökanta kirjoitti:

No kyllä se sikäli kiinnostaa, että sen jälkeen kun tietää toisen menneen eteenpäin, voi lopettaa ikävöinnin. Koska sitten kun tietää, että toinen nainen on saanut sen mistä itse haaveili, paluuta ei enää ole. Ainakaan minun tapauksessani. En pystyisi enää näkemään toista samoin silmin. Siinä olisi vain joku. Ihminen, jonka kanssa ei voi olla yhteistä tulevaisuutta. Sen takia tavallaan haluan nähdä ja kuulla, mutta on vaikea pyytää sitä toiselta. Menee patologian puolelle.

niin. Nyt kun ajattelen asiaa. En ole koskaan palannut missään muodossa suhteeseen, jos tiedän toisen aloittaneen jotain toisen kanssa. Vaikka halailleen tai suudelleen tuntematonta baari-illan päätteeksi. Pohdin että siinä olis hyvä konsti saada potku eteenpäin. Voitasko järjestää? Mä kyllä uskon kaiken mitä kerrot viime lauantaista. Odotan innolla...

• ihan sivusta vaan
        turning point kirjoitti:

niin. Nyt kun ajattelen asiaa. En ole koskaan palannut missään muodossa suhteeseen, jos tiedän toisen aloittaneen jotain toisen kanssa. Vaikka halailleen tai suudelleen tuntematonta baari-illan päätteeksi. Pohdin että siinä olis hyvä konsti saada potku eteenpäin. Voitasko järjestää? Mä kyllä uskon kaiken mitä kerrot viime lauantaista. Odotan innolla...

Tuttu oli ja mitään ei tapahtunut. Hän heitti mut kotiin mutta siinähän kuvittelet ;D

• lisään..
        ihan sivusta vaan kirjoitti:

Tuttu oli ja mitään ei tapahtunut. Hän heitti mut kotiin mutta siinähän kuvittelet ;D

Tai no halasin koska onnittelin häntä.

• )-(

Kun et todella halunnut puhua etkä kuunnella, et tunne etkä tiedä. Vain pelkosi ja epävarmuutesi tunnet ja tiedät. Siksi en vastaa tähänkään.

• olisin kyllä halunnu

Sä säikytit mut kommentillas. ;)

• )-(
        olisin kyllä halunnu kirjoitti:

Sä säikytit mut kommentillas. ;)

Keksi tapa kysyä oikeassa elämässä. Niin, ettei sinun tarvitse paljastaa itseäsi. Sinulla pitäisi olla älyä siihen.

• (-)
        )-( kirjoitti:

Keksi tapa kysyä oikeassa elämässä. Niin, ettei sinun tarvitse paljastaa itseäsi. Sinulla pitäisi olla älyä siihen.

)-( selvästi uskot tunnistavasi jonkun kirjoittajan täällä?

• ed.
        )-( kirjoitti:

ehkäpä älyä olisikin mutta ei sitä rohkeutta.

• )-(
        (-) kirjoitti:

)-( selvästi uskot tunnistavasi jonkun kirjoittajan täällä?

En oikeastaan. Miksi niin luulet?

• (-)
        )-( kirjoitti:

En oikeastaan. Miksi niin luulet?

"et halunnut puhua etkä kuunella.." jne. "sinulla pitäisi olla älyä siihen". Siltä kuulostaa.

• )-(
        (-) kirjoitti:

"et halunnut puhua etkä kuunella.." jne. "sinulla pitäisi olla älyä siihen". Siltä kuulostaa.

Ehkä se oli vain kokemuspohjaista eläytymistä vastaajan rooliin. Sellaista harrastetaan täällä yllättävän paljon.

• vain yksi kiitos

Yksi nainen riittää hyvin. En halua enää kuin yhden. Joskus tuli säädettyä ihan tarpeeksi ja siitä ei tule kuin paha mieli kaikille, itseni mukaanlukien.

Olisi kyllä mukavaa jos voisi kysyä ja vastata kasvokkain.

• 1

Kysyä ja vastata mitä?

• valinnanvaraa.......

Kannattaa varautua viimehetken täsmähyökkäyksiin, joilla mielipiteitä yritetään muuttaa. Määräaikojen lähestyessä halutaan jättää nega-asiat päällimmäisiksi, sillä tiedetään ettei ole paljoa aikaa pohtia ja selvittää.

Kehittymisenvaraa on aina, meillä kaikilla, ja hyvä niin. Näissä tilanteissa joidenkin kohdalla kehittymisen paikat tuodaan räikeämmin esiin kuin muilla. Onneksi on selvää kaikille, mitä asiassa haetaan ja miksi.

• Hepreaa

Minkä määräaikojen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe