Kyltissä lukee, että läpiajo kielletty tielle x, entäs jos ajan tämän alueen läpi jatkaen suoraan tämän tien yli? Eli ajan suoraan tämän x tien yli.
Läpiajo kielletty
17
3256
Vastaukset
- x = x
Ajoit silloin sille tielle x, vai meinaatko lentää sen yli.
- ervgf4rg4g4gf
On se hienoa kun toiset hankkii näitä kotipihan laajennuksiakin tällä tavoin
että haetaanpa lupaa läpiajokiellolle tai jopa katsaistaan tie puolivälistä.
Tälläisestä oli kirjoituskin jossain, vähän nyt tätä viestinaloittajan aihetta sivuten.
Vois pyytää muuten läpiajokieltoa munkin kotitielle niin loppuisi
se lähistön koululle menevä liikenne mun talon vierestä, pääsee
sinne ajamaan silti ja jopa oikeasti lyhyempääkin reittiä. - 7+16
Riittää kun pysähtyy pariksi sekunniksi, silloin se ei enää ole läpiajo.
- 8888888www
Oon sitten ymmärtänyt merkin väärin, tuleekohan tuosta sakkoja jos poliisi sattuisi näkemään? kunnioitetaanko tuollaista merkkiä kuinka yleisesti?
- Im Land der Fantasi
Moottoriajoneuvolla ajo kielletty -merkin noudattamatta jättäminen maksaa noin 10 päiväsakkoa. Jonkun pitää toki ilmoittaa siitä koska valvontaa ei ole kun sitä ei yksityinen firma saa tehdä, eikä Poliisi tällaiseen(kaan) ehdi.
Pointtina on se että fiksut noudattavat sääntöjä, eli erinomainen saavutus jos 95 % läpiajosta loppuu. - ...
Jos se on kielletty tielle X, on se kielletty sitä pidemmällekin.
- T. Tiukkanen
Itse kun en ole työelämässä ja asun kadulla missä on läpiajo kielletty harrastan päivittäin tarkkailua ja ilmoitan poliisille kaikki läpiajotapaukset. Videoin kaikki autot ja otan rekisterin ylös jolloin minulla on todistusaineistoa. Tarkkailen muutenkin naapurien toimia ja ilmoitan poliisille esimerkiksi alkoholin nauttimisen esimerkiksi talomme talkoopäivänä, kun siellä tarjotaan talkooväelle olutta joka juodaan ulkona, eli siis julkisella paikalla.
Ilmoitan myös väärin parkkeeratut autot, pihalle yöksi jätetyt leikkikalut joihin voi kompastua.
Ojennan myös talomme asukkaita jotka kantavat kengissään soraa sisälle. tai jättävät polkupyöränsä paikkaan joka ei ole varattu pyörille.
Myös autot jotka käyvät tyhjäkäyntiä yli lain salliman ajan videoin ja teen rikosilmoituksen poliisille.- Anonyymi
Tee siitä laulu.
- Anonyymi
Miten joku ulkopaikkakuntalainen voi tietää missä on joku tie X. Ei sitä voi noin kieltää.
- Anonyymi
Aivan, mutta eiköhän asian voi selittää pysäyttäneelle poliisille ettei saa rangaistusta. Joutuu kylläkin todistamaan henkilöllisyytensä, että poliisi voi tarkistaa asuinpaikkakunnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, mutta eiköhän asian voi selittää pysäyttäneelle poliisille ettei saa rangaistusta. Joutuu kylläkin todistamaan henkilöllisyytensä, että poliisi voi tarkistaa asuinpaikkakunnan.
Kuten edellä olevasta näet, kyllä voi.
Ja ulkopaikkakuntalaiset eivät lähde tielle, jossa on kieltomerkki. Merkit ovat siis nimenomaan paikallisia "osaavia" varten. Läpiajoa ei olisi kielletty, jos siitä ei olisi ollut jo riittävästi haittaa.
- Anonyymi
läpiajo kiellot on VITSI, ei niitä kukaan noudata. koskaan ei ole sakkoja tullut.
nyrkistä kyllä kun pihassa oli "läpi kulku kieletty"-merkki. mitäs eivät porttia kiinni pitäneet.- Anonyymi
Liikennesääntöjä ja -merkkejä noudattamaton kuski on vitsi.
Paitsi jos alla sattuu olemaan Audi tai BMW. Niissähän on sisään rakennettuna ominaisuus, ettei sääntöjen mukaan voi ajaa vaikka haluaisikin. - Anonyymi
Kyllä minä noudatan. Enkä ole saanut sakkoja. Enkä nyrkistä.
- Anonyymi
Asennevamma tuntuu vain yleistyvän nykyään.
- Anonyymi
Jos vähänkin pysähtyy miettimään miksi se läpiajon kieltävä kyltti siellä on niin ei pitäisi tarvita phtia semantiikkaa.
Se on siellä koska siitä ylimääräisesta ajosta on harmia tai jopa haittaa.- Anonyymi
Varmasti, mutta kaikki kyltit eivät velvoita noudattamaan niitä. Epäviralliset kyltit ja merkit ovat lähinnä toiveita tai suosituksia. Fiksu ihminen toki noudattaa niitä toiveita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187