vain kantta joen ylle kannattavat.
Minusta asiaa pitää tarkastella vanhan keskusta kaavan mukaan ja rohkeasti kaivaa lissä vesiväyliä, eli jokia kaupunkiin.
Esimerkikisi voitaisiin aloittaa linnankadusta.
Linnankatu,eerikinkatu, ursininktau, käsityöläiskatu, kristiinankatu, brahenkatu ja niiin edelleen kaivetaan rohkeasti joen uomiksi.
Näin saadaan kultuurillista maisemaa lisää kaupunkiin ja toriparkki riitelykin pois kokonaan päiväjärjestyksestä.
Italiasta saadaan varmasti tilattua isoja gongoliineja vain mikä niiden nimet nyt olikaan?
Minusta se olisi loistava idea ja pääsisi soutamalla esimerkikisi tinikseen kaljalle!
Voisiko paikalliset perussuomalaiset vielä lisätä tämän ohjelmaansa?
T:Rantojen Reiska
Tehdään turusta suomen Venetsia!
5
92
Vastaukset
- Joo lisätään vaan
ja hyviä loistavia ideoita otetaan vastaan ilomielin.
Itse aijon ehdottaa myös eläintarhan perustamista aurakadun yhteen kokoussaliin.
Formularata pitää myös saada keskustan liepeille ja tähän sopii hyvin itäinen pitkäkatu ja muutama pikku katu ja siihen vielä vaikka kupittaankatu yhdeksi osuudeksi.
Kauppatori pitää myös ruopata pois ja tehdä siihen simmonen joet yhdistävä järvi, joka sitten nimetään, vaikka Laihisen lammikoksi!
Kauppatorin kirkon kupoliin laitetaan suuri metallinen Tuomaan tähti. - Varoituksen sana
Nuorisoa kannattaa muistuttaa, etteivät ota sitten vuotavaa gondomia, olkoon sen soutaja kuinka soma italiaano tahansa!
- Hyvää meininkiä
ja innovaatiot huipussa!
Pitäsi palkita valtion innovaatio apurahalla nämä turun perussuomalais "nerot"!
PS:Koska kannentiiviste vaihdetaan? - Aurajoen kannen
tiiviste vaihdetaan arvioni mukaan kerran neljässä vuodessa ja vaihto kilpailutetaan erinlaisten consultti firmojen toimesta!
Operaatio tulee olemaan erittäin edullinen ja maksaa vain joitakin miljoonia kerta. - Eik o giälest kiin
Tehdään Turusta Uuremp Rauma: säilytetään kaikki jäljellä olevat vanhat puutalot ja Turu ganal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808