joka päivä useamman tunnin, mites muiden laita?
Olen ollut täällä jo kolme vuotta
10
132
Vastaukset
- Happeeeee
Voi shit, ei millään pahalla, mutta tuo kuulostaa jo vähän masentavalta :-(.
Liian kauan olen roikkunut täällä, mutta vasta kuukausia, ts. "vasta"- ap.
Niin aika pahalta kuulostaa, että minulla ei ole muuta elämää, mutta itseppäs olen soppani keittänyt. Toivottavasti sinä pääset täältä jo kohta ulos, etkä jää riippuvaiseksi.
- avajaispäivänä
Minä olin täällä jo vuonna 2000 ihan ekoja kertoja miesten kanssa chattailin, moni täällä olijoista ei ollut viellä sillon edes syntynyt varmaan
- lähinnä hupia
nelisen kuukautta, ei joka päivä, pari tuntia kerrallaan..ei tämmöstä kauemmin jaksa eikä kerkeekään , muutakin puuhaa :)
- .
sama
- nuppinsa myynyt
Täällä on varmaan joku ollut joskus vielä kauemmin. Onhan kolme vuotta silti pitkä aika sekoittaa nuppia näillä.
- ei kuulu mulle mut
mitähän kaikkea kivaa olisi kolmessa vuodessa voinut tapahtua irl...mietimpähän vain..
- ei voi ylpeillä:(
Juu, nyt puolitoista vuotta :(
- M m
Kuukauden verran iltaisin tunnin-pari.
- Tosimies71
Minä aloitin varmaan maaliskuussa. Hulluksi täällä kyllä tulee väkisinkin, vaikka on jo vähän vissiin pohjaakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780