Kuka keksisi OFF-nappulan?

tuskastunut n

Sellainen OFF-nappula olisi nyt tarpeen, jotta saisin pääni tyhjenemään erästä koskevista ajatuksista. Miten voi joku ihminen kaivautua niin sydämen sopukoihin ja vallata kaikki ajatukset?

Eihän tässä muuten mitään, mutta mulla on ihana perhe ja kaikki hyvin, eikä mitään syytä alkaa sekoilemaan muihin suuntiin. Ei kerrassaan mitään.

Tunteet on kummallisia. Ei niitä näköjään voi käskeä. Yhtenä päivänä koko homma huvittaa, toisena raivostuttaa, kolmantena leijun...

Ikävä-palstalla haahuilu ei kyllä taida auttaa laisinkaan, tuskin täällä kukaan OFF-nappulan keksinyt viipyilee ;).

14

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

sä oot pulassa

• ap

Hyvin kiteytetty.

• tuskastunut m

sama vika täällä.

• hmmmmmm

mhhhhh, no mikäs on sitten tunne tänään? Eli sä et voi alkaa sekoilemaan vai haluat alkaa sekoilemaan vai mitäs oikein haluat? Mutta toisaalta sitä off-nappiakaan kun ei ole niin jaa-a...

• ap

No en voi alkaa sekoilemaan. Vaikka ehkä jokin pieni osa minussa saattaisi halutakin ;). Mutta jos siis kokonaisuutta ajattelee, niin on parempi olla haluamatta...

Tunne tänään? Olen ollut hemmetin hyvällä tuulella.

• samaa jama
        ap kirjoitti:

No en voi alkaa sekoilemaan. Vaikka ehkä jokin pieni osa minussa saattaisi halutakin ;). Mutta jos siis kokonaisuutta ajattelee, niin on parempi olla haluamatta...

Tunne tänään? Olen ollut hemmetin hyvällä tuulella.

sun parisuhde väljähtänyt, kaikki samaa harmaata arkea, puurtamista..mä ymmärrän sua ihan he.lvetin hyvin.

• ap
        samaa jama kirjoitti:

sun parisuhde väljähtänyt, kaikki samaa harmaata arkea, puurtamista..mä ymmärrän sua ihan he.lvetin hyvin.

No en nyt ihan allekirjoita, vaikka pitkään ollaan yhdessä oltukin. Tässä on ollut yksi isomman puoleinen elämänmuutos hiljan, minkä seurauksena parisuhdekin on saanut uutta potkua, johtuu lähinnä siitä että tuo muutos oli erittäin positiivinen itselleni ja heijastuu tietty koko perheeseen myös. Mutta ennen sitä oli kyllä just noin, ennemminkin silloin olisin kuvitellut, että olisin nähnyt yhtäkkiä muissa miehissä jotain säväyttävää.

• sormukset sormeen
        ap kirjoitti:

No en nyt ihan allekirjoita, vaikka pitkään ollaan yhdessä oltukin. Tässä on ollut yksi isomman puoleinen elämänmuutos hiljan, minkä seurauksena parisuhdekin on saanut uutta potkua, johtuu lähinnä siitä että tuo muutos oli erittäin positiivinen itselleni ja heijastuu tietty koko perheeseen myös. Mutta ennen sitä oli kyllä just noin, ennemminkin silloin olisin kuvitellut, että olisin nähnyt yhtäkkiä muissa miehissä jotain säväyttävää.

Jos olet varattu, niin muistathan laittaa sormukset sormeen, voi joku raukkaparka luulla, että olet vapaa...

• ap
        sormukset sormeen kirjoitti:

Jos olet varattu, niin muistathan laittaa sormukset sormeen, voi joku raukkaparka luulla, että olet vapaa...

:D! Erittäin kovasti olen yrittänyt muistaa varsinkin silloin kun tiedän näkeväni hänet.

• näi kävi
        ap kirjoitti:

:D! Erittäin kovasti olen yrittänyt muistaa varsinkin silloin kun tiedän näkeväni hänet.

pidä se kepeänä flirttisuhteena, saat päivääsi piristystä..mut pidä varasi, äkkiä lipsahtaa..

• ap
        näi kävi kirjoitti:

pidä se kepeänä flirttisuhteena, saat päivääsi piristystä..mut pidä varasi, äkkiä lipsahtaa..

Enhän minä uskalla edes flirttailla hänelle, ettei hän vaan kuvittele mitään. Saan kyllä sitä piristystä pelkästä näkemisestään. Tosin voisi olla parempi, kun ei nähtäis laisinkaan.

• muuta sano

Aika kinkkinen paikka.

• hmmmmmm

No mites sillä toisella, onko ihan joku rengastettu yksilö kanssa, ja jos on, niin missähän määrin on tuota liikkumisvaraa siinä ympärillä? Ihan olen kuullut vaan, että joillakin saattaa olla, mutta yhtään en tiedä. Tiedä näitä. Siis tehän varmasti olette fiksut päänne laittaneet yhteen ja keskustelleet? Onko se sitten tuo sekoilu sanana vähän semmonen, että ehkä siihen voisi harkita jotakin muuta sanaa siihen? ;)

• ap

Onpas sulla johdattelevia kysymyksiä ;).

No ei hänellä ole sormusta, mutta sehän ei tarkoita välttämättä yhtään mitään. Hittolainen! En olisi varmaan edes päästänyt mielikuvitusta valloilleen, jos olisi.

Keskustelleet? No tästä aiheesta ei tod. Mitä nyt itse olen päästänyt suuresta suustani kaikenlaista, kun se suu toimii välillä ajatusta nopeammin.

Sekoilulla tarkoitan ylipäätään kaikkea varatulle ei-sopivaa ;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe