Tarvitsisin pikaista apua silmäongelmiin!

AlessandraF

Tarvitsisin pikaista apua silmäongelmiin.

Eli minulla on jo nyt ollut parisen viikkoa silmissä seuraavanlaisia oireita;
valonarkuutta, haavan tunne silmissä, en pysty katsomaan suoraan eteen tai ylöspäin ja alaspäinkin huonosti. Aamulla usein silmät on rähmästä kiinni ja rähmä on nauhamaista. En pysty lukemaan, katsomaan tv:tä yms. En oikein pysty katsomaan samaan kohtaan kauaa tai tekstiin tarkentamaan vaan on pakko sulkea kohta silmät. Olen käyttänyt silmiin kosteuttavia tippoja, mutta nekään ei auta. Pystyn melkein olemaan vain silmät kiinni ja silloinkin pitää olla pää maata kohti tai nukkuessa kyljellään, ei selällään. Oireet oli aluksi vain silleen, että oireet oli esim. puoli päivää ja lopun päivää oli silmät taas normaalit. Nyt n. viimeiset viisi päivää oireet on heti herättyä iltaan asti eli koko ajan. Käytän kuukausilinssejä ja olen myös oireiden aikan käyttänyt, koska muuten en näe koulussa hyvin. Oireet on tosi kiusallisia, että en pysty olemaan oikein koulussa tai kaupassa ei voi käydä, kun ei pysty katsomaan ylähyllyille yms. eikä ihmisiä silmiin.. Olen odotellut, että oireet menisivät itse ohi, mutta eivät mene.

Kävin aiemmin silmälääkärillä samasta vaivasta, tosin silloin oireet olivat lievempiä. Lääkäri löysi silmistä, että kyynelneste on proteiinipitoista ja antoi tippoja. En ole varma auttoivatko tipat, mutta kuitenkin silmät paranivat jonkin ajan kuluttua.

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlessandraF

Ketään osaa auttaa?

• Näöllä ei leikitä

Mene lääkäriin tänään. Silmälääkäriin tai terveyskeskuslääkäriin.
      Lääkärissä käydään niin monta kertaa, että toimiva hoito on saatu.

Ja käytä ihmeessä sankalaseja. Piilolasien käyttö on kielletty, kun silmissä on tulehdus. Silmiään ei kannata tuhota turhamaisuuden takia.

• AlessandraF

En viittis turhaan mennä lääkäriin, jos esim. on vain joku allergia tms..

• AlessandraF

Sain tk:hon ajan perjantaille, mutta nolottaa mennä lääkärille, jos se onkin vain jotain pientä. Toisaalta enhän minä itse voi tietää, mitä se on ja saisiko siihen esim. lääkkeet ise hankittua apteekista. Viimeksi tosiaan silmälääkäri löysi vain, että kyynelneste proteiinipitoista, joka jää piilarin pintaan ja en sen takia näe niin hyvin kauas kuin normaalisti. Ei se niihin muihin oireisiin mitään löytänyt. Onkohan nyt kyse samasta vaivasta? Selittääkö se protskupitoinen kyynelneste nuo oireet?

• Näöllä ei leikitä

Voithan sä odottaa vielä oireiden lisääntymistä ja pahenemista.

• gjljvhjkk

Mulla oli vähän samaa ku tein chili ruokia enkä älynny yhteyttä
        Piilolaseihin

Veikkaan että tullu pientä haavaa silmään pitäs linssi taukoa pari viikkoa pitää

• asldfk8

kannattaa tosiaankin veikkailla kaikenlaista täällä netissä ja sitten vielä uskoo näihin veikkauksiin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      277
      3454
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      30
      1561
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1441
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1083
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1034
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      993
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      89
      858
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      716
    Aihe