Tarvitsisin pikaista apua silmäongelmiin.
Eli minulla on jo nyt ollut parisen viikkoa silmissä seuraavanlaisia oireita;
valonarkuutta, haavan tunne silmissä, en pysty katsomaan suoraan eteen tai ylöspäin ja alaspäinkin huonosti. Aamulla usein silmät on rähmästä kiinni ja rähmä on nauhamaista. En pysty lukemaan, katsomaan tv:tä yms. En oikein pysty katsomaan samaan kohtaan kauaa tai tekstiin tarkentamaan vaan on pakko sulkea kohta silmät. Olen käyttänyt silmiin kosteuttavia tippoja, mutta nekään ei auta. Pystyn melkein olemaan vain silmät kiinni ja silloinkin pitää olla pää maata kohti tai nukkuessa kyljellään, ei selällään. Oireet oli aluksi vain silleen, että oireet oli esim. puoli päivää ja lopun päivää oli silmät taas normaalit. Nyt n. viimeiset viisi päivää oireet on heti herättyä iltaan asti eli koko ajan. Käytän kuukausilinssejä ja olen myös oireiden aikan käyttänyt, koska muuten en näe koulussa hyvin. Oireet on tosi kiusallisia, että en pysty olemaan oikein koulussa tai kaupassa ei voi käydä, kun ei pysty katsomaan ylähyllyille yms. eikä ihmisiä silmiin.. Olen odotellut, että oireet menisivät itse ohi, mutta eivät mene.
Kävin aiemmin silmälääkärillä samasta vaivasta, tosin silloin oireet olivat lievempiä. Lääkäri löysi silmistä, että kyynelneste on proteiinipitoista ja antoi tippoja. En ole varma auttoivatko tipat, mutta kuitenkin silmät paranivat jonkin ajan kuluttua.
Tarvitsisin pikaista apua silmäongelmiin!
7
258
Vastaukset
- AlessandraF
Ketään osaa auttaa?
- Näöllä ei leikitä
Mene lääkäriin tänään. Silmälääkäriin tai terveyskeskuslääkäriin.
Lääkärissä käydään niin monta kertaa, että toimiva hoito on saatu.
Ja käytä ihmeessä sankalaseja. Piilolasien käyttö on kielletty, kun silmissä on tulehdus. Silmiään ei kannata tuhota turhamaisuuden takia. - AlessandraF
En viittis turhaan mennä lääkäriin, jos esim. on vain joku allergia tms..
- AlessandraF
Sain tk:hon ajan perjantaille, mutta nolottaa mennä lääkärille, jos se onkin vain jotain pientä. Toisaalta enhän minä itse voi tietää, mitä se on ja saisiko siihen esim. lääkkeet ise hankittua apteekista. Viimeksi tosiaan silmälääkäri löysi vain, että kyynelneste proteiinipitoista, joka jää piilarin pintaan ja en sen takia näe niin hyvin kauas kuin normaalisti. Ei se niihin muihin oireisiin mitään löytänyt. Onkohan nyt kyse samasta vaivasta? Selittääkö se protskupitoinen kyynelneste nuo oireet?
- Näöllä ei leikitä
Voithan sä odottaa vielä oireiden lisääntymistä ja pahenemista.
- gjljvhjkk
Mulla oli vähän samaa ku tein chili ruokia enkä älynny yhteyttä
Piilolaseihin
Veikkaan että tullu pientä haavaa silmään pitäs linssi taukoa pari viikkoa pitää
- asldfk8
kannattaa tosiaankin veikkailla kaikenlaista täällä netissä ja sitten vielä uskoo näihin veikkauksiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2773454Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381083
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67993Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.89858Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716