sulla on kuvio valmiina

semmosta vaan

älä enää haikaile muuta, kun onni on sun edessäsi ollut koko ajan. Sulla on kaikki palaset paikallaan jo, ei rikkomalla ehjää saa. Viisaampaa on irrottaa ajallaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Tiy9f8mCe-8

24

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

Vt?

• Hyvää kesää.

Toivottavasti hän ymmärtää saman ja nauttii onnestaan uuden naisen kanssa.

• Vaan aina vaan

Minä vaan. Aina vaan, sun.
        ei mikään kukaan milloinkaan.
        Vois enempää mua kiinnostaa.

• halusit tai et

Hyvä huomata nyt, kun rikoit jo. Et sitä kuviota vaan minut. Jäljellä pekkiä palasia, joita nyt turhaan iritän liimailla kasaan. Ehjää ei minusta enää saa, ei ilman sinua. Korjaisit sen mitä rikoit jo. Sori, mutta kyllä sä oot vastuussa.

• tarkenna

Miten rikoin?

• halusit tai et

En tiedä olitko se sinä. Mutta joku se oli, joku joka etsi tien elämääni, rikkoi ihmisen, sydänta ja sielua myöten.

• kukatietääkukaon
        halusit tai et kirjoitti:

En tiedä olitko se sinä. Mutta joku se oli, joku joka etsi tien elämääni, rikkoi ihmisen, sydänta ja sielua myöten.

Etsi tiensä ihan aktiivisesti vai huomasi päätyneensä??? Sekin on tietysti silkkaa veemäisyyttä, jos ottaa omat aikansa prosessoida suuria asioita, eikä se nyt vaan aina mene kuin elokuvissa? Rikkoi tahallaan?

• halusit tai et
        kukatietääkukaon kirjoitti:

Etsi tiensä ihan aktiivisesti vai huomasi päätyneensä??? Sekin on tietysti silkkaa veemäisyyttä, jos ottaa omat aikansa prosessoida suuria asioita, eikä se nyt vaan aina mene kuin elokuvissa? Rikkoi tahallaan?

Todellisuudessa varmaan huomasi päätyneensä. Tuskin tahallaan. Eikä syytön ole tietenkään toinenkaan osapuoli. Tämä jatkuva ikävä vaan kiduttaa minua. V*tuttaa kun ei ole keinoa korjata. Tuskin kuitenkaan hän enää tapahtunutta prosessoi.

• Halooooo!!!

Kuule, et taida tietää minun paketistani yhtään mitään, etkä koskaan halunnutkaan, joten älä puhu ja päätä toisen puolesta yhtään mitään. Jos päätät, voit tehdä sen vain omasta puolestasi.

• ¨¨

Mies joka mulla on ajatuksissa ei onneksi pistäisi tuommoista biisiä :D

• Whatever makes you happy

Anyway, hirveetä musiikkia, jos nyt jotain positiivista hakemalla hakee.

• ~

Mitä tämä on, metaforaako?

• merkkaria imen

Rakkaus tää rakkaus on niin elävää. Koskettavaa kaikki ajallaan vähän on just nyt hajallaan...

• tänne kanssa :)

Saisko niitä merkkareita tännekkin jos kauniiti pyydän? ;)

• ei ole helppoa

Keinon kun keksis, en muuta enää etsis :(.

• jne.

Tule mun luo, tule mun luo :)

• ei ole helppoa
        jne. kirjoitti:

Tule mun luo, tule mun luo :)

Jossain Sirkesalon biisissä muuten lauletaan noin, ei hassumpi biisi :)

• se juuri

• ei ole helppoa

• --------------------

Mä en ainakaan ole haikailut missään vaiheessa muuta, ketään toista sydämmeni pohjasta.
      Ainoastaan tippunut alas tuhat kertaa ja noussut ylös samanmoiset.

• ei ole helppoa

"...nousen, vaikka putoan..."

Anna Puuta puolestaan, kaunis kappale, josku linkittänytkin tänne.

• onko onnea olemassa

Sullakin on kuvio kohdallaan,kaksi lasta,volvo ja nainen,miksi sitä lähteä rikkomaan? Kuinka kauan silti jaksat pitää kulisseja pystyssä,kun läheisyys on kadonnut,on yhteiset lapset,auto,asunto,yhteinen sänky ja monta,monta,monta vuotta elämää jäljellä. Joka päivä sama arki.

• onnea on

Onnea on olemassa, totta tosiaan.

Onni vain ei tule mistään ulkoisista puitteista tai tekijöistä. Ei se tule myöskään toisesta ihmisestä, ei edes siitä, jonka kuvittelee olevan se viimeinen tekijä, jotta kaikki olisi onnellista ja täydellistä.

Sen kun sisäistää, on jo paljon lähempänä todellista onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe