älä enää haikaile muuta, kun onni on sun edessäsi ollut koko ajan. Sulla on kaikki palaset paikallaan jo, ei rikkomalla ehjää saa. Viisaampaa on irrottaa ajallaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Tiy9f8mCe-8
sulla on kuvio valmiina
24
390
Vastaukset
- ??
Vt?
- Hyvää kesää.
Toivottavasti hän ymmärtää saman ja nauttii onnestaan uuden naisen kanssa.
- Vaan aina vaan
Minä vaan. Aina vaan, sun.
ei mikään kukaan milloinkaan.
Vois enempää mua kiinnostaa.
- halusit tai et
Hyvä huomata nyt, kun rikoit jo. Et sitä kuviota vaan minut. Jäljellä pekkiä palasia, joita nyt turhaan iritän liimailla kasaan. Ehjää ei minusta enää saa, ei ilman sinua. Korjaisit sen mitä rikoit jo. Sori, mutta kyllä sä oot vastuussa.
- tarkenna
Miten rikoin?
- halusit tai et
En tiedä olitko se sinä. Mutta joku se oli, joku joka etsi tien elämääni, rikkoi ihmisen, sydänta ja sielua myöten.
- kukatietääkukaon
halusit tai et kirjoitti:
En tiedä olitko se sinä. Mutta joku se oli, joku joka etsi tien elämääni, rikkoi ihmisen, sydänta ja sielua myöten.
Etsi tiensä ihan aktiivisesti vai huomasi päätyneensä??? Sekin on tietysti silkkaa veemäisyyttä, jos ottaa omat aikansa prosessoida suuria asioita, eikä se nyt vaan aina mene kuin elokuvissa? Rikkoi tahallaan?
- halusit tai et
kukatietääkukaon kirjoitti:
Etsi tiensä ihan aktiivisesti vai huomasi päätyneensä??? Sekin on tietysti silkkaa veemäisyyttä, jos ottaa omat aikansa prosessoida suuria asioita, eikä se nyt vaan aina mene kuin elokuvissa? Rikkoi tahallaan?
Todellisuudessa varmaan huomasi päätyneensä. Tuskin tahallaan. Eikä syytön ole tietenkään toinenkaan osapuoli. Tämä jatkuva ikävä vaan kiduttaa minua. V*tuttaa kun ei ole keinoa korjata. Tuskin kuitenkaan hän enää tapahtunutta prosessoi.
- Halooooo!!!
Kuule, et taida tietää minun paketistani yhtään mitään, etkä koskaan halunnutkaan, joten älä puhu ja päätä toisen puolesta yhtään mitään. Jos päätät, voit tehdä sen vain omasta puolestasi.
- ¨¨
Mies joka mulla on ajatuksissa ei onneksi pistäisi tuommoista biisiä :D
- Whatever makes you happy
Anyway, hirveetä musiikkia, jos nyt jotain positiivista hakemalla hakee.
- ~
Mitä tämä on, metaforaako?
- merkkaria imen
Rakkaus tää rakkaus on niin elävää. Koskettavaa kaikki ajallaan vähän on just nyt hajallaan...
- tänne kanssa :)
Saisko niitä merkkareita tännekkin jos kauniiti pyydän? ;)
- ei ole helppoa
Keinon kun keksis, en muuta enää etsis :(.
- jne.
Tule mun luo, tule mun luo :)
- ei ole helppoa
jne. kirjoitti:
Tule mun luo, tule mun luo :)
Jossain Sirkesalon biisissä muuten lauletaan noin, ei hassumpi biisi :)
- se juuri
ei ole helppoa kirjoitti:
Jossain Sirkesalon biisissä muuten lauletaan noin, ei hassumpi biisi :)
- --------------------
Mä en ainakaan ole haikailut missään vaiheessa muuta, ketään toista sydämmeni pohjasta.
Ainoastaan tippunut alas tuhat kertaa ja noussut ylös samanmoiset.- ei ole helppoa
"...nousen, vaikka putoan..."
Anna Puuta puolestaan, kaunis kappale, josku linkittänytkin tänne.
- onko onnea olemassa
Sullakin on kuvio kohdallaan,kaksi lasta,volvo ja nainen,miksi sitä lähteä rikkomaan? Kuinka kauan silti jaksat pitää kulisseja pystyssä,kun läheisyys on kadonnut,on yhteiset lapset,auto,asunto,yhteinen sänky ja monta,monta,monta vuotta elämää jäljellä. Joka päivä sama arki.
- onnea on
Onnea on olemassa, totta tosiaan.
Onni vain ei tule mistään ulkoisista puitteista tai tekijöistä. Ei se tule myöskään toisesta ihmisestä, ei edes siitä, jonka kuvittelee olevan se viimeinen tekijä, jotta kaikki olisi onnellista ja täydellistä.
Sen kun sisäistää, on jo paljon lähempänä todellista onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057