Kyllästyykö narsisti yksipuoliseen yhteydenpitoon, jos ei 99.9% ikinä soita sille itse? Eli ei saa ikinä puheluita / yhteydenottoja toiselta. Kiitos tiedoista!
yksipuolinen yhteydenpito
14
215
Vastaukset
- mutta..
vastaat kuitenkin yhteydenottoihin?
- korppukeksi
Kyllä, mutten itse ikinä soita. Kyllästyykö jossain vaiheessa?
- no..
miksi kyllästyisi? Jos sinä haluat, että joku ei soittele sulle, niin kyllä sellainen pitää sanoa ihan suoraan. Ja jos sitten vielä soittelee, niin jättää vastaamatta.
- Zcuam
Siis joku oikeasti jaksaisi vuosia soitella vain yksipuolisesti. En oikein jaksa uskoa, eikä varmaan kukaan muukaan.
- no..
sitten passaa jäädä odottelemaan, montako vuotta kuluu ja vastailla kiltisti niihin puheluihin ja viesteihin, vaikka ei itse haluaisikaan.
- Idioten
Riippuu ihmisestä? Ei yhteydessä narsismiin, taaskaan mitenkään koko aihe...
- kysyn vaan
Eikös noi narsistit ole aikamoisia roikkujia ns."uhreissaan", joten mitenkä niin ei muka liity aiheeseen?
- Idioten
No ei ole mikään tosiasia! Onko äitini narsisti kun soittelee minulle yksipuolisesti? Monet kaverini tekevät myös tätä, sillä en itse pidä paljon muihin yhteyttä... kaikki narsisteja!
- hahahahaha
Tällaista tämä on kun yrittää saada asiallista vastausta. No, en vaivaa teitä enempää. Narsistit!
- jep,
ja tässä paljastui sun diagnosointitaitosi täsmälleen, ihminen!
- nakki.
Eikä muuten paljastanut, kuin vaan oma idiotismisi.
- jepjep,
mun idiotisminikin näet niin kirkkaana ja selvästi!
Sä olet niin suloinen!
- niin säkin
Ehkä niin. :)
- joopajoo
Narsisthan tunneälyltää lapsenlailla vajaa,ei yksipuolisia puheluja hän etes osaa ajatella,kun kikuttaa ja suututtaa pitäähän huomiota kerjätä soittamalla vaikka keskellä yötä....Eikä se näe siinä miään väärää,kun hän on aina oikeassa,sinä olet aina väärässä. Oli mistäasiasta hyväänsä kysymys......Se soittelee niinkauan kun jompikumi kuolla kupsahtaa......Ei auta vaikka vaihdat puhelinnumeroa onkii hän sen tietoonsa, ja taas soitellaa.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536