Tule luokseni kun olet kuoriutunut mekostasi. Mielummin tietenkin kuorisin sinut itse ;)
kiihkeähoneybear
21
165
Vastaukset
- sokia
Pyh, hame mulla.
- ..........
ai että alasti tulisin....tule sinä tänne :)
- Kysyy kädet puuskassa
Jaa. No kukas tämä sitten on?
- honeybear
Ai viime viikonlopun Bunny olet? :) Sinähän se halusit minut riisua samantien, mutta loukkaannuit, kun en heti mennytkään kanssasi jatkoille luoksesi..
- Bunny Hear
Et taida olla kiihkeähoneybear? Viime viikonloppuna olen istunut kiltisti kotona.
- honeybear
Jatkoa, sori.. En olekaan se kiihkeähoneybear, jota haet :D
- honeybear
Bunny Hear kirjoitti:
Et taida olla kiihkeähoneybear? Viime viikonloppuna olen istunut kiltisti kotona.
Siis en ole kiihkeähoneybear, koska minä en istu kiltisti kotona ;)
- kiihkeähoneybear
Nyt tulin, yhä mekossani. Olen juhlien uuvuttama, joten taidan mennä samantien. Hyvää yötä kaikille leikkimielisille :)
- Bunny Hear
:( hyvää yötä.
- honeybear
Bunny Hear kirjoitti:
:( hyvää yötä.
Voi voi, huijasiko kiihkeähoneybear pikku Bunny Hearia :D Kuule oikeaa kiihkeyttä ei tartte mainostaa, SEN TUNTEE ja vain aidossa elämässä :)
- Bunny Hear
honeybear kirjoitti:
Voi voi, huijasiko kiihkeähoneybear pikku Bunny Hearia :D Kuule oikeaa kiihkeyttä ei tartte mainostaa, SEN TUNTEE ja vain aidossa elämässä :)
Rakkaani on uupunut. Hän tarvitsee nyt vaan lepoa jotta jaksaa taas olla kiihkeä ;D
- Nallukkainen
Bunny Hear kirjoitti:
Rakkaani on uupunut. Hän tarvitsee nyt vaan lepoa jotta jaksaa taas olla kiihkeä ;D
Pitäkää hauskaa.
- Bunny Hear
Nallukkainen kirjoitti:
Pitäkää hauskaa.
Pidämme kyllä jos homma minusta on kiinni ;)
- honeybear
Bunny Hear kirjoitti:
Höpsis, kerran kiihkeä, aina kiihkeä :) Sinä et ilmeisesti ole sitten niin sytyttävä, kun daami väsyy jo ennen kuin on sua hipaissutkaan :D
- Bunny Hear
honeybear kirjoitti:
Höpsis, kerran kiihkeä, aina kiihkeä :) Sinä et ilmeisesti ole sitten niin sytyttävä, kun daami väsyy jo ennen kuin on sua hipaissutkaan :D
Kiihkeä hunajaiseni tarvitsee unta. Suosittelen sinullekkin vänkääjä ;D
- honeybear
Bunny Hear kirjoitti:
Ehei, en tarvi unta :) Olen ylieläin :)
- Bunny Hear
honeybear kirjoitti:
Ehei, en tarvi unta :) Olen ylieläin :)
Ylieläimenä tai yli-ihmisenä itseään pitävät eivät sytytä. Maanläheiset tavalliset mutta kiihkeät naiset kiinnostavat. Hyvää yötä :)
- honeybear
Bunny Hear kirjoitti:
Ylieläimenä tai yli-ihmisenä itseään pitävät eivät sytytä. Maanläheiset tavalliset mutta kiihkeät naiset kiinnostavat. Hyvää yötä :)
Usko jo, minä en yritä mitään, minä vain olen. Jos sulle ei kelpaa se, että joku on luonnostaan ylieläin, niin enhän minä sille mitään voi. En ala toisen vuoksi esittämään yhtään mitään muuta kuin oikeasti olen. Sytyttää se tai ei sytytä, en minä sitä ennenkään ole ajatellut enkä tule jatkossakaan ajattelemaan :)
- kiihkeähoneybear
Bunny Hear kirjoitti:
Puolustat minua, olen otettu :)
- Bunny Hear
kiihkeähoneybear kirjoitti:
Puolustat minua, olen otettu :)
Puolustan rakkaitani aina.
Sinä kiihkeähunajanalleni olet se kaikista rakkain.
Nyt joudun lähtemään loppuviikoksi työmatkalle. Sinua rakkaani tulee ikävä. Ethän unohda minua? ;) - kiihkeähoneybear
Bunny Hear kirjoitti:
Puolustan rakkaitani aina.
Sinä kiihkeähunajanalleni olet se kaikista rakkain.
Nyt joudun lähtemään loppuviikoksi työmatkalle. Sinua rakkaani tulee ikävä. Ethän unohda minua? ;)Hyvää matkaa reissumiehelle :)
On olemassa eräs, jota en unohda :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760