Kiinnostusta lentäjäksi olisi ja kaikki muut ehdot hävittäjälentäjäksi täytän, mutta pituudekseni mitattiin kutsuntatarkastuksessa tasan 191 ja mahdollisesti saatan venyä vielä sentin tai pari. Onko tämä 165cm-190cm raja mikä puolustusvoimien sivuilla täysin ehdoton lentäjäkoulutukseen pääsyyn. Olen 18 ja reilun vuoden päästä aloittelen näillä näkymin armeijan.
Voi jumankauta kun ei älynnyt olla hieman mutkalla siinä mittauksessa.
Hävittäjälentäjän pituus
kuumakesätarjous
2
11752
Vastaukset
- joskushaaveillut
Pituus on sellainen asia mikä estää sinua pääsemästä lentäjäksi.Ohjaamon muotoilu on sellainen, että heittoistuinta käytettäessä jalkasi jäävät ohjaamoon jos olet liian pitkä.Lisäksi reisiluunpituus on myös melko tarkka.
- Niin se on
Älä murhedi ei ilmavoimilla ole rahaa lentää hävittäjillä pääsy kriteerit ovat kovat Hornetin ohjaimiin ei kaikki pääse koskaan.Siviliipuolen lentokoulutukseen haet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876