Nyt kun on tietyö ja katujen kunnossapito aikaa olen huomannut seuraavan seikat täällä Espoon alueella.Kun tehdään tietöit,kaistat ovat käytössä joka suuntiin,jolloin tulee karmea pullokaula ilmiö ruuhka aikaan esim;juuri Tapiolan risteysaluella Espossa,eikö liikennevalot pitäisi ottaa käytöstä kun 100m kaista ei vedä autoja.Eräällä työmaa kohdalla oli jätetty jotain viemärinkansia 10cm tien pinnasta ilmaan ja ei minkäänlaista merkintää mene vastaantulija kaistan kautta,vaikka duuserit oli siinä hommissa....Kyllä entisaikaan oli sentäs liikennesujuvuus tietyön aikaan toista luokkaa.Vain kannattaisko ne tehdä ÖISIN??
Vastaukset 1
- .............
"Vain kannattaisko ne tehdä ÖISIN??"
Yöllä tekeminen vain on kalliimpaa. Kaupungin budjetistahan se raha otetaan. Verojen nostoako haluat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603