Kyllä mä sut vielä nappaan,

tapahtukoon tahtoni

mä en sua muille luovuta ;)

36

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .0.

Ei nappaa enään:)

• allright

Et jos näen sut eka ;)

• odotan tapahtumista

Sitä nappaamista odotellessa. ;)

• yhdessä mennään

mutta sun täytyis vähän avittaa, koska voi olla että mä en ihan uskalla tuosta vaan napata ;)

• odotan tapahtumista
        yhdessä mennään kirjoitti:

mutta sun täytyis vähän avittaa, koska voi olla että mä en ihan uskalla tuosta vaan napata ;)

Milloinka sä olet muka mua peljännyt? Tekee sitä paitsi suuremman vaikutuksen jos teet sen tuosta vaan. ;)

• odotan tapahtumista

• rohkea rokan..
        yhdessä mennään kirjoitti:

Avitan, anna palaa ;)

• makaavaankaislikossa

Kovin olen minäkin ongenvarressa ollut, vaan eipä tuo syö, urospuolinen hauki.

• otat sen

paskakikkareesi pois siitä koukusta ja laitat asianmukaisen syötin tilalle ?

• Kaislikosta

Huono tarjonta. Naimisissa olevia, muuten varattuja ja vailla mitään koulutusta. Ei paljoa kehitä tuo. Väärä paikka. Pitää vaihtaa :). Laatua, katit kanssa.

• ed
        otat sen kirjoitti:

paskakikkareesi pois siitä koukusta ja laitat asianmukaisen syötin tilalle ?

Miks turhaan kun näyttää kelpaavan sekin kikkare?

• "vaan eipä tuo syö"
        ed kirjoitti:

Miks turhaan kun näyttää kelpaavan sekin kikkare?

mites sit noin kirjoitit ?

• "ukkohauki"
        Kaislikosta kirjoitti:

Huono tarjonta. Naimisissa olevia, muuten varattuja ja vailla mitään koulutusta. Ei paljoa kehitä tuo. Väärä paikka. Pitää vaihtaa :). Laatua, katit kanssa.

Sä väijyt väärässä paikassa tai on vääränlainen viehe. ;)

• mishraisohauki
        "vaan eipä tuo syö" kirjoitti:

mites sit noin kirjoitit ?

Siis se valioluokan hauki, pelkkiä punakontteja vaan tarjolla...

• oikeen valioluokan
        mishraisohauki kirjoitti:

Siis se valioluokan hauki, pelkkiä punakontteja vaan tarjolla...

hauki. siis siis. mitä paskalässytystä sulta. ei ihme että täällä salakalastelet.

• vieheetveteen
        oikeen valioluokan kirjoitti:

hauki. siis siis. mitä paskalässytystä sulta. ei ihme että täällä salakalastelet.

Äreäkin olet, vois olla vaikea kammeta sinut veneeseen. Mut et kuitenkaan ukkohauki. Joten..

• sun jollasi
        vieheetveteen kirjoitti:

Äreäkin olet, vois olla vaikea kammeta sinut veneeseen. Mut et kuitenkaan ukkohauki. Joten..

kaatuisi kuule. vaatii kunnon välineet ja niitä sulla ei ole. siksi täällä salakalastat koska et tiedä ja olet tyhmä. paha kombinaatio. kalaonnee !

• mishraukkohaukion
        sun jollasi kirjoitti:

kaatuisi kuule. vaatii kunnon välineet ja niitä sulla ei ole. siksi täällä salakalastat koska et tiedä ja olet tyhmä. paha kombinaatio. kalaonnee !

Kiitos onnentoivotuksesta. Pieni poikanen ja iso suu, olet pyydyksessä ennen kuin huomaatkaan. Hauko siinä sitten henkeä, vahinko ettei järki kasva samassa suhteessa kuin suu ja terävät hampit. Olethan varovainen kultaseni.

• Tosimies71

No sinäpä nyt kova olet uhoamaan. Miksi Hänkin ei voisi ajatella samalla tavalla? Tasan ei käy onnen lahjat. Pitäisin hänet niiiiin hyvänä-varmasti- vannon kautta kiven ja kannon.

• oletko ihan varma ;)

minutko nappaisit :)

• sinut tietenkin ;)

Vaikea sanoa sinusta, ku en tiedä kuka olet. Hänet kyllä tahtoisin, mutta varma en kyllä ole saanko mutta yritys on kova ;)

• ei sinua koska

olet vastenmielinen

• lyhyesti:
        sinut tietenkin ;) kirjoitti:

Vaikea sanoa sinusta, ku en tiedä kuka olet. Hänet kyllä tahtoisin, mutta varma en kyllä ole saanko mutta yritys on kova ;)

ette saa

• Hope so!

Olis niin kiva tietää, että milloinkohan tämä tulee oikein tapahtumaan. Et sitä kyllä taida itsekään tietää. Sit kun tilanne on sopiva, veikkaan. Tuntuu väliin vaan niin pitkältä ajalta... Viivtysleikkikö tämä onkin?

• jep viivytät omaa

elämääsi. mitä nopeemmin kasvat sieltä hiekkalaatikolta sen parempi.

• houp noup

heh, et sit tajunnu tsoukiksi :)

• sä olet se
        houp noup kirjoitti:

heh, et sit tajunnu tsoukiksi :)

tsoukki etkä edes hyvä sellainen etkä edes ok

• hankalakala

Eikös erämies osaa väsytystaistelun hyvin? ;)

• ;)
        hankalakala kirjoitti:

Eikös erämies osaa väsytystaistelun hyvin? ;)

Tottakai osaa, mutta toisaalta erämiehellä on heikko kohtansa...se on semmoinen herkkä ja empaattinen nainen, jolle ei voi sanoa ei. ;)

• jooooo

joo joo joo joo, ihan sama kuka oot

• en mä noin sanoisi

mutta sinä taidat olla ihan yhdentekevä. parempi hyväksyä se.

• vailla väkäsiä

Tässä on villi vonkale. Onko pyytäjällä terävät koukut ;)

• afrodite kalastaa

Pitäisiköhän laittaa surviaissääsken toukka syöttiin ja vetästä kun on oikea hetki. Oikein rykelmä, täytyy hakea niitä tuolta kalastuskaupasta huomenissa. Onkohan kaikkiruokainen kyseessä vaiko kovin nirso? Sitä ei voi kukaan tietää. hmm...

• kaikki ei kelpaa

Mä oon nirso.

• ed
        kaikki ei kelpaa kirjoitti:

Mä oon nirso.

mjaahas täytyy ottaa kovemmat viettelyksen taidot sitten käyttöön... koventaa panoksia, kokeillaan sitten tuottaako tulosta... Täytyy saada hänet sekaisin jollain tapaa hmm.. :D

• ravistettu
        ed kirjoitti:

mjaahas täytyy ottaa kovemmat viettelyksen taidot sitten käyttöön... koventaa panoksia, kokeillaan sitten tuottaako tulosta... Täytyy saada hänet sekaisin jollain tapaa hmm.. :D

Sekoittajan aatelia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe