Mulla olisi tiistaina 5.6. pääsykokeet Hyvinkäälle Laureaan.
Hehkeetä, kun huomasin tänään valintakoekutsun kolahdellessa postiluukusta, että hetkinen..... meillähän on tähän ennakkomateriaaliakin!
Ketään kohtalon tovereita?
Terveydenhoitotyön valintakokeisiin menijöitä?
7
173
Vastaukset
- Minämyös
Samoihin pääsykokeisiin tulossa, ja ennakkomateriaaleja tänään aloittanut lukemaan.. Samassa veneessä siis :)
- karmanne
Missäs päin Suomea asustelet? :)
Miltä materiaali vaikuttaa? - karmanne
Mä oon oikeesti niin lirissä ton toisen matskun kaa. Tää etiikka on jopa ihan mielenkiintoista ja selkeydeltään ok.
Tekis mieli tirauttaa parit raivoitkut tuosta toisesta.- minämyös
Oon Vantaalta. Mistäs ite?
Aineisto on kyllä sitä ihan itteensä.. Tosi kuivaa tekstiä! Asiaa ei auta yhtään innokas puolivuotias, joka on juuri oppinut ryömimään, eikä anna lukurauhaa :) ! Saas nähdä mitä tästä tulee.. Tavoitteena olisi saada luettua aineistot muutamaan kertaan läpi. Panostan sitten haastatteluun enemmän. Vähän hirvittää tuo englanninkielen osio.. Kielet kun ei oo ollut mun vahvempia alueita kohtaan.. Huh :/
- karmanne
Helsingissähän minä asun. Ja mulla täällä 1 v 3 kk availemassa kaappeja ja kiipeilemässä ympäriinsä ;)
Jäi muuten viime syksyn pääsykokeista Mikkelistä aika skeidan maku suuhun, kun musta tuntui, että ne heti tyrmäsi mut sen takia, että lapsi oli 7,5 kk silloin. Eivät ottaneet mua tosissaan. Psykologi kysyi varmaan kolme kertaa, että "etkö sä halua enää olla lapses kanssa kotona?!" ja "meinaatko sä sen heti sitten hoitoon laittaa?!"
Mulla onneksi englanti taipuu kohtuullisesti, mutta aamen jos ruotsia joutuisi vääntämään! :S Olisin niin lirissä.
Ja kyllähän tuo haastattelukin pelottaa, kun viime kerta oli vähän sitä mitä oli, vaikka itse kuvittelin sen menneen tosi hyvin! :O- minämyös
Meillähän on sitten ihan mukavasti haastetta tässä luku-urakassa ;)
Oon vähän miettinytkin tätä lapsiasiaa, että kuinka vaikuttaa.. Tosin itsellä siinä mielessä hyvä tilanne, että mahdollisesti mies jatkaa lapsen kanssa kotona olemista syksyllä, kun on yrittäjä ja pystyy olemaan kotona halutessaan. Tosiaan aika törkeää, jos lapsi vaikuttanut sulla sisälle pääsyyn. Vastoin kaikkia etiikan yhdenvertaisuuden sääntöjä! :D
Joo olisi kyllä kiva vähän tietää, millaisia kysymyksiä sieltä mahdollisesti haastattelutilanteessa tulee.. niin pystyisi vähän valmistautumaan.
- karmanne
Mitenköhän olisi mahdollista päästä vaihtamaan ajatuksia tarkemminkin? Jos sä itse vain haluat. Olisi kiva ehkä vähän treenatakin yhdessä ja kirota noita materiaaleja! :D Ja mä voisin kertoa sulle mitä tuli vastaan haastatteluissa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861