Taitamatonta ilkivaltaa "rotkon tontilla"

Lieksassa on kyseisellä rotkon tontti nimisellä paikalla aloitettu ns tornitalon työmaa ja sinne on laitettu muoviset punavalkeat muovinauhat asian huomioimiseksi, ettei sinne voine enää pysäköidä autoja tänään oli jo kone työskentelemässä.

Tänä iltana nu nauhat sitten pojat ajoivat poikki polkupyörien kanssa useasta kohtaa
paikalta näin asian ja puutuin tilanteeseen.tuntomerkit pienellä pojalla punainen huppari keskimmäiselä harmaa huppari ja isommalla musta asu poistuivat sitemmin paikalta ns entisen tukipisteen suuntaan.
Joten vanhemmat vetoan Teihin asian vuoksi,että korjaisitte poikien kanssa tilanteen.Markku

40

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen tänään käynyt myös keskuskoululla asiasta ilmoittamassa opettajille joten asia pitäisi olla siten tiedossa.Markku

• Kyrpä-Jooseppi!

Taitamatonta ilkivaltaa??

Millaista sitten mielestäsi on taitava ilkivalta?
      Selitäppäs se!

• I 30 PONY

No joo. Joutessain liittelin nuo nauhat, noitten poikiin jälestä. Kävin sitten noille poijanviikareille sanomassa koulunpihassa, ett tsoo tsoo. Elekeepä ennää tolleen ajelko. Poijat oli pahoillaan, kuhan ei tajunneet noiden nauhojen merkitystä.

Ett tälleen, kun oli maininta tuossa aloituksessa näkemisestä ja tilanteeseen puuttumisesta. Mitä puuttumista se on tänne kirjoitella ja vanhempiin täällä vedota. , kysyn vaan. TUSKIMPA MONIKAAN IHMINEN TÄÄÄLLÄ VAHTAA.

• Vai liitit nahat kuitenkin äsken vielä ne oli samalla tavalla.

Joosepille .Olen oppinut sanomaan asian kauniisti, eli jos on lapsista kyse tai muuten ei ymmärrä tekoaan, niin sellainen toiminta voinee olla taitamattomuutta.

Mita sitten Ponulle vielä niin olen senverran uskalias, että puutun tuollaiseen tilanteeseen heti paikalla ja keskustelin poikien kanssa katsoin tuntomerkit tekijöistä kuitenkin heillä oli polkupyörät ja suurin häipy paikalta hyvin välleen ja toiset perässä.
      Miksi sitten toimin näin niin osuiko kovastikkin nilkaan?
      Eli mielestäni pienestä jo tulee puuttua tilanteisiin hyvällä aikuisten,ennenkuin ns siperia opettaa ja olen ollut aikanaan myöskin ehdollisten tuomittujen valvojana joten mielestäni puhun siitä mistä olen opin saanut ja näin pojista tuli varsin yhteiskuntakelpoisia veronmaksajia nykyisin.
      Mielestäni minun ei tarvitse erikseen vahrata ja kytätä toisia ihmisiä mutta tuoda tarvittaessa asiat esiin kuten nyt ja uskon ja toivon, että asia tuli ymmärretyksi ja koulu myöskin siinä osansa teki muuten voisin ottaa yhteyttä myös huoltajiin ovatko he tietoisia lastensa liikkeistä ottakaappa selvää missä lapsenne pyöräili eilen illalla klo 19.oo aikaan ystävällisesti markku

• Nahattomiako nyt?

Vai liitit NAHAT?????? Siis kenen tai keiden nahat liitit ja minne tai mihin?????

• Hitskokki

Olikos joku leffa nimeltä Uhrilampaat jossa hemmo ompeli nahkoja yhteen. Vai muistanko väärin.

• ompelukone laulaa

Toveri Markku käyttää perinteistä Paavo örähdystä toverillisesti. Nahkurin orsilla ja jotakin, vai miten se meni.
        Kyllähän lapsukaiset karkuun pötkii, jos haastetaan nahkojen katkomisesta. tai nahkurin Orsista. Voi teitä Demari tovereita.

• Joo kyllä ittiänikin nyt huvittaa tuo kirjoituksessa ollut virhe, sehän on nyt ihan hauska vitsin saattaminen kansan keskuuteen.
        Aikanaan oli sodassa hiemanm"mun sottisia" henkilöitä komennettavana joihin tehosi hyvinkin asiallinen ja huumoripitoinen komennus siten miehet saatiin paremmin ruotuun.
        Niinpä sitten esimies kertoi hieman tulituksen tauottua noille miehille tarinaa kokemuksestaan. Oltiin teltassa ja kaikki toiset olivat puollustuksesta pessimistiä mutta minä olin ainut joka oli onanisti. siitän synty naurun rähäkkä ja taas miehet puollusti maata
        Joten joskus noiden sanojen muuntelu on siten hyväksikin. ainakin joillakin meni suupielet kymmentä vaille kaksi hyvä hyvä
        Mutta asia liene se että tuo kirjoittaja ei saanut noita nauhoja yhdistettyä joten saako sitten muutakaan"yhdistettyä" heh heh

• numero uuno

Miksi et itse korjannut nauhoja ja on sulla joutavaa aikaa kun pojan viikareiden perässä kuljet.

• i30 pony

Rupeetkos julkisesti valehtelijaksi syyttelemään.
      Oisit hyvä ihminen liittänyt nyt sitten nuo paremmin, jos ne kerran poikki taas oli katkottu.En vain kehtais noin ulkokullattu hehittelijä olla.
      Korpisena opetteleisin ensimmäisenä lukemaan ja kirjoittamaan, ennen kuin jollekin saitille tulee päsmäröimään ja päätäsä aukomaan.

• Voi voi ei mitään valetta vaan samalla lailla ne oli juuri hetki sitten, joten minä en ole suutari enkä ompelija joka tekisi hyvää vaan paremminkin puusuutari ja tässä suhteessa on kuitenkin elämäntaitoja ja se ei tarkoita sitä että olisin ulkokullattu ja toteaisin"rakastan teitä kun vaikka särjettä ja sotketta olen ne korjannut" hitsi minä toimin nimelläni ja sanon asiat hul halki kun kiteen mummo totesi aikanaan.

• Ensinnäkin sattumalta oli tulossa "pesulta kotiin" ja minulla on sentään oma elämä ja emäntä ja äitee joskus sano, jotta nappula ei pidä olla piessä kun lähestyt naista, eikä oikein heki haista. Mutta olen myös kuullut , että ovipielet pitää olla puhtaat kun maalari on talossa.
      Mutta mitä tulee sitten noihin viikareihin niin minulla ei ole siten mielenkiintoa untuvikkoihin, joten antaa olla.
      Mutta kovasti täällä on nyt todettu, että joku on ne korjannut.
      Olen sitä mieltä, että asianosaiset ne pitää älytä korjata, eikä aina odottaa jotta yhteiskunta korjaa sen mikä on jäänyt perheeltä suorittamatta, siitä on nytkin kysymys.
      Siinä suhteessa olen elämässä aika paljon kokenut ja työskennellyt korjaavissa toimissa Markku

• i30 pony

Noinhan se kuuluu ollakkin, kuten sanot ja elämässäsi teet. Tulet onnettomuuspaikalle jossa on yliajonuhri jätetty tielle makaamaan. Ajat ohitse ja ryntäät ensimmäisenä kirjoittamaan s24.n kuinka tehokkaasti toimit. Ja aamulla käyt kattoon, että vieläkö on kroppa tiellä. Joo, jatka vain samaan tyyliin.
        Nyt voit vääntää viimeiset kirjoitusvirheesi, sillä elämänmentaliteeettini ei alennu moisen kanssa väittelyyn.

• i30 pony kirjoitti:

Noinhan se kuuluu ollakkin, kuten sanot ja elämässäsi teet. Tulet onnettomuuspaikalle jossa on yliajonuhri jätetty tielle makaamaan. Ajat ohitse ja ryntäät ensimmäisenä kirjoittamaan s24.n kuinka tehokkaasti toimit. Ja aamulla käyt kattoon, että vieläkö on kroppa tiellä. Joo, jatka vain samaan tyyliin.
        Nyt voit vääntää viimeiset kirjoitusvirheesi, sillä elämänmentaliteeettini ei alennu moisen kanssa väittelyyn.

Aika paksua teksiä kotaani ,joka on sentään pelastanut vedestä neljä henkilöä ja saattanut ne elävien kirjaan, jopa sukeltamalla ja myös kahlaamalla sakeassa vedessä lapsen löytäen. kaikki eri aikaan tosiasioita.
        Myös liikenteessä oli kolmen auton kolari ja siitä runsaasti loukkaantuneita ja jouduin jopa johtamaan pelastustoimia koska olen toiminut myös Ea ryhmässä.
        Myöskin täällä Lieksassa elvytimme niin kauan parketilla ihmistä, että paikalle saapu ns asiantuntijat ja henkilö oli vielä hengissä ja siirty sairaalaan. eli jonkun aikaa.
        Jotenkin nyt lähdettiin jälleen parjaustielle. ja siten mentiin melkoisesti kauttasi hunningolle tuolla tavalla ystävällisesti markku

• kotaani
        markkukorpinen kirjoitti:

Aika paksua teksiä kotaani ,joka on sentään pelastanut vedestä neljä henkilöä ja saattanut ne elävien kirjaan, jopa sukeltamalla ja myös kahlaamalla sakeassa vedessä lapsen löytäen. kaikki eri aikaan tosiasioita.
        Myös liikenteessä oli kolmen auton kolari ja siitä runsaasti loukkaantuneita ja jouduin jopa johtamaan pelastustoimia koska olen toiminut myös Ea ryhmässä.
        Myöskin täällä Lieksassa elvytimme niin kauan parketilla ihmistä, että paikalle saapu ns asiantuntijat ja henkilö oli vielä hengissä ja siirty sairaalaan. eli jonkun aikaa.
        Jotenkin nyt lähdettiin jälleen parjaustielle. ja siten mentiin melkoisesti kauttasi hunningolle tuolla tavalla ystävällisesti markku

Missä päin Lieksaa se sinun kotasi sijainnee?:))

• kotaani kirjoitti:

Missä päin Lieksaa se sinun kotasi sijainnee?:))

Minulla on kuule varalaskupaikka myös joten se siiitä " kodasta" jos tässä hieman ijäkkäänä on tietokoneella päivän pallopelien ja muun touhun lisäksi koppuroisin sormin.
        mutta toistan. AIKA PAKSUA TEKSTIÄ KOHTAANI..

vastaan myös muille. Lukekaa tämän päivän LL mitä poliisijohto toteaa,
        Olen ollut hieman erilaisessa kasvuympäristössä jossa oli arvomaailma, että pidetään huolta ihmisistä, siitä sitten kehkeyty oma ammatinvalintani huolehtimaan vähäosaisista jotka toisinaan on rikkaampia elämänarvoiltaan ja luovuudelta joita toisten pitää vängallä opiskella jopa kaltereiden takana kun suuntaus on mennyt elämänarvoissa hieman sekaisin ja siitäkin oli nyt Karjalaisen takasivulla juttua jotta siitä on kysymys ystävällisesti markku

• sisal

Montako vuotta meinaatte tätä nauha farssia puida Korpisen ketjussa ?

• Varasjoen John

Pari vuotta menee Korpiselta nahkoja kelluvassa kodassa kuivatellessa.
      Lienee viime kesänä Varasjoessa ollut soutuvene Markun kota ja tais soutajan paikalla istua myös pesä.
      Kuk... kuuu

• Lue vaarojen sanoma minulla on myös huvipursi etäänpänä kuin jossakin varasjoella ja en ole mikään nukke soutuveneessä, enkä myöskään mikään pyykkipoika narulla riepoteltavana, vaan ihan suomalainen mies jolla on selkärankaa. Markku

• pul pul jolla

Eikös se ole jolla tuo purtesi. Kattotelineillä kulkee ja talvet kylpyammeena. Joskus vain kehaisit näin.

• pul pul jolla kirjoitti:

Eikös se ole jolla tuo purtesi. Kattotelineillä kulkee ja talvet kylpyammeena. Joskus vain kehaisit näin.

Kuitenkin tuo huvipursi on vaikea tuoda rotkon tontille ja kenties sinne tulee jokin muu kapine aikanaan katseltavaksi tai voi sieltä katsella.
        ja toiseksi olisi tuossa huvipurressa hieman hankalaa hoitaa kipeää selkää. yksi lääkäri kerran totesi vanhalle piijalle, että mene muuripataan rakastelemaan, mutta kerran torimyyjälle totesin kun kävin fysikaalisessa ja hän myi paperia markkinoilla ja huusi jotta nyt tulee salkea mies joka ostaa paljon paperia, sanoin joka vaikutus näkyy kauas kun tulin hieronnasta ja tuumasin mitä tuolle naiselle oli sanottu, markkinananainen siihen jotta ei helekatti suomalainen nainen taivu muuripataan siinä täytyy olla kuubalainen rippari jotta sillee MK

• pul pul jolla
        markkukorpinen kirjoitti:

Kuitenkin tuo huvipursi on vaikea tuoda rotkon tontille ja kenties sinne tulee jokin muu kapine aikanaan katseltavaksi tai voi sieltä katsella.
        ja toiseksi olisi tuossa huvipurressa hieman hankalaa hoitaa kipeää selkää. yksi lääkäri kerran totesi vanhalle piijalle, että mene muuripataan rakastelemaan, mutta kerran torimyyjälle totesin kun kävin fysikaalisessa ja hän myi paperia markkinoilla ja huusi jotta nyt tulee salkea mies joka ostaa paljon paperia, sanoin joka vaikutus näkyy kauas kun tulin hieronnasta ja tuumasin mitä tuolle naiselle oli sanottu, markkinananainen siihen jotta ei helekatti suomalainen nainen taivu muuripataan siinä täytyy olla kuubalainen rippari jotta sillee MK

Ajoit sitten miinaan. Piti kopasta ett kuka täällä päivystää. Hihhihihhhhiiii

• pul pul jolla kirjoitti:

Ajoit sitten miinaan. Piti kopasta ett kuka täällä päivystää. Hihhihihhhhiiii

Kopaisusi ei tunnu missään" läläpyörällä taidat ajella" pitkin rotkon tonttia.
        Muuten en minä itse ajanut purttani koska nautin kesästä mutten vedä enää narusta ja ei mihinkään miinaan ja olen hyvin varovainen ajelemaan vaikka sitten vaikka satamaan. ennen päiväystä on parempi tunnelma kun on takuu voimassa heh heh

• hallelujaa

Ilman nikamia ? :)

• Olen kuitenkin ihminen, enkä mikään meduusa maalla ihmisessä tai jokin perskärpänen joka jatkuvasti pörrää

• Joutoukolla jotai

No mitä muuta teet kun vain näillä palstoilla pörräät, kuin pahin perskärpänen vai liekö ihan raatokärpäsen luokkaa tuo sinun pörräislysi.

• Katso otsikko miten toimin!

Mitä tulee raatokärpäseen niin ainakin raatokarpäsen toukat ovat hyödyllisiä esim palovammojen ja märkivien haavojen hoidossa muistaakseni oulussa käytössä hoitomuoto.
      Olisiko sitten kohdallani niin, että olen hyödyllinen hoitamaan myöskin mätäpaiseita, että iho paranisi.
      Aikanaan olen todella myös ollut hoitamassa sairaalassa potilaiden märkiviä haavoja jotta sillee MK

• amis poppia

Joo se onkin sitten koulujen loppujuhlat, joten kaikille juhlijoille hauskaa ja eritoten turvallista kesää.
      Ja kaikki juhlimaan nuorten kanssa.
      Korpinen jääköön tänne yksin päivystämään ja vahtaamaan koko kesäksi, ettei vaan kukaan pääse sotkemaan hänen lempiharrastustaan.

• Amis poppia sinulle ja kavereillesi oikein turvallista se,,, sitä kesää.

Olen toisaalla myös useammissa juhlissa ja toivottavasti pääset juhlan jälkeen taas muistamaan minua ystävällisesti, toivon sinulle hyvää, että myöskin todistus on hyvä ja työpaikka löytyy

Olkaamme pahassa taitamattomia mutta hyvyydessä hyviä
        joten jokainen työmaa olkoon siten turvallinen kaikille ja asianmukainen aitaus.

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen markku

• amk nuori

Et sitten ollut lautakunnan jäsenenä onnittelemassa valmistuneita oppilaita.
      kaikki muut olikin.

• En ole voinut vielä osallistua kokoukseen sen totesi eilen puheenjohtaja, koska aina päätöksistä on valitusoikeus siksi minua ei ole vielä kutsuttu kokoukseen aikaisempaan.
      Muutenkin voinen onnitella kaikkia opiskelijoita ei ainoastaan valkolakkisia
      Ja toisaalta tärkein tehtävä lienee muu kuin olla juhlissa nokka pitkällä ystävällisesti markku

• perssekärpänen

Niin istuu takapuoli levällään koneen ääressä ja päivystää tätä sivustoo. On se tärkeää ja vastuullista.

• nauhankatkoja

Tottahan tuo kertomasi pitää. Elämäsi tärkein tehtävä on tänne kirjoitella joutavaa pas kaa.
      Kuin mahtanet keritä noihin lautakunnan kokouksiinka, kun on noinkin tärkeä pesti sulla.

• kuu ukko

Tarkastetun laskelman perusteella Korpisen ikä on 125v ja 6kk ainakin jos noista työsuoritteista päättelee.

• Aloitus koski aivan muuta eli ilkivaltaa rotkon tontilla ja siita on kehkeytynyt nyt jälleen henkilöön menevä "taitamaton" ? toiminta terveisin markku

• vaalit tulee

Muuten olet politiikassa mukana samoin vedät itse vanhoja muiden puolueiden
      juttuja esille nimillä jos joku arvostelee kepun sekoilua joten koita kestää

• Kysymys oli tässä osiossa siitä taitamattomuudesta joka oli tuolla rakennustyömaa tontilla

Kuitenkin nyt on jälleen havaittavissa, että juttu lähtee henkilööni kohdistuvana asiana joka ei liene myöskään kirjoittajan taholta hyvä asia eikä siten edusta niitä ohjeita mitä on yleensä hyväksyttävää eli mielestäni jopa tahallista harkitsematonta toimintaa jolla halutaan henkilö saattaa jopa halveksinnan kohteeksi.
      On aivan selvää, että politiikasta voidaan keskustella, mielestäni en ole vetänyt siinä yksityisyyteen liittyvia asioita vaan lähinnä poliittisia kantoja tarkastellen sekä tuonut esiin sen seikan, että hyvin monissa puolueissa on perinteitä ja myöskin jopa vakaumusta joihinkin asioihin hyvin yhteneväiset esin uskon asiat ja harrastukset ihmisillä MK

• joku patruuna kai se

Katoppas pitkästä kirjoitus historiastasi esim , demarit nimeltä osio löytyykö
      mainintaa LK.

• En ole käyttänyt nimimerkkiä LK joten ja toiseksi kuitenkin koitan välttää henkilöimästä asioita vaikka toisinaan tarve olisi.MK

• osu ma

Osumat 1301-1350. Yhteensä 5656 osumaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12305
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5271
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4868
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      471
      2391
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2260
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1833
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1481
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      94
      1338
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1246
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1215
    Aihe