Kyykytys?

omituista huumoria

Mistä johtuu liikenteessä selvästi yleistynyt kyykytys? Tehokkailla autoilla ajelevat kyykyttävät hitaampia ohittelemalla törkeästi. Joillain palstoilla täälläkin rehennellään kyykytyksillä.

29

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevät ja hormonit.

Lisäksi kohentunut elintaso on mahdollistanut vikkelämpien autojen ostamisen perusduunareillekin.

• Hölmöläisten hommaa

Jos elintaso kohoaa, niin ei sitä vaurautta kannata vikkelämpiin autoihin sijoittaa.

• Hölmöläisten hommaa kirjoitti:

Jos elintaso kohoaa, niin ei sitä vaurautta kannata vikkelämpiin autoihin sijoittaa.

Voivat nuo törkeästi ohittelevat olla muutenkin sellaisia ihmisiä, joihin nimimerkilläsi vahvasti viittaat... Niitä on tietty osa kansasta, nyt niillä on vain paremmin varaa toteuttaa itseään. :(

• Seistään pystyssä

Vaikea ymmärtää miksi ja millä tavalla pitäisi painua kyykkyyn, jos joku ajaa lujempaa. Eihän se kaasupolkimen painaminen sentään niin vaativa suoritus ole. Sitä paitsi on parempi jos kusipää kuski on edellä ja loittonemassa kuin takana ja saavuttamassa. Menköön siis mahdollisimman äkkiä ohi.

• köyhätkyykkyy mb200c

Itse kyykötän kaikkia autoja oikein urakalla lastutetulla mb 200 c:lläni.

• kouluun takaisin

Missäs sä sillä mb200:lla ajat? Xbox, Playstation?
        Äläkä karkaa enää kesken kolupäivän koneen ääreen, sekin on kiellettyä.

• kyykyssä

Minä ajan kyykkypyörällä. Olen siis kyykyssä.

• Teiden antikunkku

Minua ohittelevat tehottomatkin autot, koska ajan vapaaehtoisesti sen verran hitaasti. Eli minua ei voi kukaan kyykyttää.

• Voi harmi

Kaikki kyykytti minua eilen: mopot, autot, polkupyörät, kävelijät. Olin kahvilla ja Hayabusa oli parkissa.

• heko,,

Siihen tarvitaan kaksi!

• kyykistyn aamuisin

Maailman painavin aine on pas-ka, se pistää isonkin miehen kyykistymään.

• hidas ajaja-akka

edellinen sen sano:)).. ja mitäs sitten jäljelle jää kasap*as**kaa kun lojahtaa oikein kunnolla nokille! se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa...Onneksi kaikilla ei ole narsistista luonnevikaa

• jaa---

Törkeästi ohittaminen ei ole kyykytystä, se on pelkästään ohittajan taitamattomuutta tai piittaamattomuutta.

• hvyä vaan

oKertonee huonsta itsetunnosta jos pitää sitä kyykytyksenä sitä että joku menee ohi.

Jos tekee turvallisen ohituksen, niin siinä ei ole mitään pahaa. Hyvä vain kun hätäsemmtä menee menojaan eikä varsinkaan roiku perässä.

• zcxzxczxc

Yhteiskuntamme ehdoton pohjasakka saa siitä valheellisen nautinnon tunteen, kun vaarantavat liikenteessä muita ja ajavat muutenkin päin persettä. He itse kutsuvat ilmiötä kyykyttämiseksi.

• Audi S-sarjalainen

Minä kyyktän ja olen samalla kuningas. Auto kulkee ja osaan ajaa ekuin mestari!

• 120 km/h

Hei sinä Audi-provo, pääsetkö 120 km/h pelikonsolillasi?

• Audi S4 2.7 Biturbo
        120 km/h kirjoitti:

Hei sinä Audi-provo, pääsetkö 120 km/h pelikonsolillasi?

mun Audi S4 kuule raapii joka pyörällä tommoset Tojo-terot ja muut Skoda-kunigattaret oikeisiin lokeroihinsa hyvin äkkiä kun yrittää kisailla. 330hp etkä ite uskaltais ees noin tehokasta ajaa heti kun olis metsässä, parempi että ajat vaan niillä koirankopeilla. kun ei susta ole ajomieheksi

• Mulla on Bugatti Veyron
        Audi S4 2.7 Biturbo kirjoitti:

mun Audi S4 kuule raapii joka pyörällä tommoset Tojo-terot ja muut Skoda-kunigattaret oikeisiin lokeroihinsa hyvin äkkiä kun yrittää kisailla. 330hp etkä ite uskaltais ees noin tehokasta ajaa heti kun olis metsässä, parempi että ajat vaan niillä koirankopeilla. kun ei susta ole ajomieheksi

Ja jokainen tietty uskoo että sulla kyseinen Audi on. Ihan varmasti uskoo joo. Jokainenhan täällä kirjoittaja omistaa juuri sellaisen auton kuin väittää. Tottakai omistaa!

• Niihä miekii

Sie oot jo kännis.

• iuytdfgh

Tupla-Uuno.

• aaa111111111

Kaikki vaan ei halua kaahailla.Kyllä joka automerkillä pääsee vähintään 140 km/h.

• Teiden ritari

Jos sua häiritsee kyykytys, niin asialle täytyy tehdä jotain. Jos näet, että joku on ohitusaikeissa, niin aja vähän reippaammin ne kohdat joissa ohitus on helppoa. Hidastat sitten siellä missä on keltaista viivaa ja vastaantulijoita. Ja muista: Jos kaikki pettää, ja takana tuleva lähteekin ohitukseen: Äkkiä välikaasulla pienempää pesään ja urku auki! Saa itse kökkiä riukupaskalla, haha! Siitähän saavat.

• jkhvgkhjuv

En tiedä, minusta tuntuu että jotkut ajavat yksinkertaisesti niin hankalasti etteivät ne vaan osaa. Motarilla sen huomaa kun pyöritään ensimmäiset parikymmentä kilometriä jonkun tietyn auton kanssa toistemme jaloissa vuoronperään. Vasta sitten kun alkaa tulla tilaa niin selviää mitä nopeutta se kaveri oikeasti haluaa ajaa.

Kun ohitettuani palaan oikealle koska takaa on tulossa vielä kiireisempiä pari kappaletta, niin se ensimmäinen niistä kiireisistä ei voi väistää sitä kaikkein kiireisitä taakseni, johon tuli kyllä hyvin tilaa melko pian ohitukseni jälkeen. Sen täytyy tunkea eteeni, jossa ei ollut juurikaan tilaa, koska olin aikeissa palata sinne vasemmalle heti kunhan ne pari autoa menee ohi. No kun sitten lähden ohi, niin se sama auto hyökkää uudestaan välittömästi takapuskuriini. Väistän taas mutta tulee ja jää sitten eteen notkumaan tällä kertaa ilman mitään syytä. Kiihdyttää kun lähden sitten ohi. Ja niin edelleen. Miksi se edes koskaan alunperin tavoitti minut jos ei haluakaan ajaa lujempaa? Annan kyllä tietä sopivaan väliin jos sulla on kiireempi kuin mulla, mutta koittaisit nyt päättää onko vai ei.... Selvisi se sitten lopulta että minä haluan ajaa suurempaa matkanopeutta kuin hän, mutta aika kauan siihen meni....

• vasurin kurko

Olet kova väistämään ja antamaan tietä. Huomaat kai, että se ei toimi?

• takaveto tykittäjää

Kyykytän ku te prkeleen hitaat kuskit ette tajua ajoissa väistää edestäni niin pitää roikkuu takapuskuris ja sit painaa paikan tullen pienempi vaihde sisään ja mennä vauhdilla ohi..

• zzz.com

Minua kyykytettiin jalkakäytävällä, nainen koiran kanssa ohitti minut, ja vaikka minulla on uudet Niket, en mahtanut mitään.

• kyllä nolotti

Minua kyykytettiin kaupassa. Hidasti Auransinapin kohdalla kun jäin miettimään että otanko ison vai pienen tuubin, niin joku koukkasi ostoskärryt helisten oikealta ohi.

• Peräreiän vihellys

Ky-ky-ky-ky-kyy-kyyk-y-kökötys.. Olen teini angst amis ei osa kirjoittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe