En saanut tätä mihinkään muuhun aiheeseen täten laitoin tän tähän. Mikä ongelma mun skootterilla oikein on? .. Se on niinkuin otsikosta huomaa Solifer 50r.
Sillä on ajettu melkein 7tonnia ja nyt sille on tullut joku. Kun sillä lähtee ajamaan niin se jossain vaiheessa "menettää tehonsa" ja nopeus laskee. Ja pysyy siinä 20-30km/h. Kun lopetan kaasun laittamisen se sammuu ja ei helposti lähde käyntiin.
Isä ja poikaystäväni sitten yritti löytää jotain vikaa siitä. Vaihtoivat öljyt (oli enää vähän, vuosi sitten viimeksi vaihdettu) ja se keltainen suodatin? bensasuodatin vaidettiin.
No sitten seuraavana päivänä lähdin kouluun jonne on 8km. Kaikki meni hyvin ~7km kunnes se teki tämän taas. En ehtinyt silloin katsoa onko suodattimessa bensaa, mutta nyt kun sitä katsoo kotona niin suodattimessa on bensaa, niinkuin pitääkin.
Onko jollakin ollut samaa joskus? Mitä arvelisitte mitä tulisi tehdä? Missä voi olla vika?
Solifer 50r, mikä ongelma?
4
126
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Venttiilivälykset kannattaa tarkistaa. Nämä Kiinan-moottorit on aika herkkiä sille, että venttiilit alkavat kantaa. Välys on .005, ja jostain syystä joissain moottoreissa se ei pysy säädetyssä arvossa.
Yhteen Kiinan enduromopon moottoriin jouduin laittamaan välykseksi .010 ennenkuin suostui käymään, tosin melkoisen venttiilinnakutuksen kerra. - Asentaja
Opettele matikkaa ennenkuin kirjoitat tänne välyksiä. tuumiin vois passata
- El Pollo del Muerta
Juu sori, taisi tulla nollia liikaa. Ei silti tarvitse ruveta vittuilemaan kun yrittää auttaa kysyjää. Olisit voinut turhan kommenttisi sijaan asiallisesti oikaista virheen.
On se vaan niin kiva tölviä lajitoveriaan pienemmistäkin kämmeistä... - Chemmy
Se kun on nainen, niin mitää näyttää nääki viestit isälle ja poikaystävälle että ne ymmärtäis paremmin ku ihan hepreaa mulle. Mutta no on tullu ny todettua että kiinanihme mikä kiinanihme. Siskolla on just sama, valkonen, vuosimallia vanhempi, mulla uudempi muttei siinä oo mitään vikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872